ושוב אתכם: השמלה של קייט סולד אאוט תוך שעות

קייט מידלטון שוב שוברת שיאים: הפעם מדובר בשמלת תכלת מבית האופנה "פרין" שנגמרה תוך שעות. לצד השמלה המדוברת, היו גם נעלי סטילטו מבית פראדה שהן שונות לגמרי מהנעליים שהנסיכה נוהגת לנעול. אם כל זה לא מספיק, אז יום אחרי קייט ענדה שוב את כתר המלוכה והוכיחה שנסיכות ממש לא קיימות רק באגדות

מאת  | ‏ 16 יולי 2017

קייט מידלטון. השמלה סולד אאוט (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

קייט מידלטון. השמלה סולד אאוט (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

גם כשהיא לובשת שמלות מעצבים מפוארות שעולות הון, קייט מידלטון ממשיכה להיות הנסיכה של האנשים, עם החיוך החמים והבחירות שלעולם אינן מעוצבות מדי ותמיד משרתות אותה לצרכיה. עכשיו היא שוב מייצרת את ׳אפקט קייט׳ הידוע, במסגרתו היא יוצאת עם פריט לבוש לעיני המצלמות, ואותו פריט הופך תוך רגע וחצי לסולד-אאוט.

השמלה שעשתה השבוע את כל הבלאגן, והיא באמת מתוקה וחלומית ומתאימה כמעט לכל אחת, היא שמלה של פרין בתכלת בהיר מאוד. מדובר בחצאית קפלים עם גזרה רומנטית, פשוטה וסופר מחמיאה. תוך 24 שעות נמכרו כל השמלות בכל המידות מאתר נט-אה-פורטה. שמלת הלייבל הבריטי עולה 2,428 שקלים, וזו לא הפעם הראשונה ששמלה של הלייבל הופכת לסולד אאוט אחרי שקייט לובשת איתה. שמלה א-סימטרית של פרין שלבשה לביקור בשנה שעברה בקנדה נמכרה כליל בשני צבעים שונים תוך יממה.

היינו שמחים לשמלה ולנעליים (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

היינו שמחים לשמלה ולנעליים (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

מי שלא עצרו בשמלה ורצו לקנות אותה, הספיקו להעיף מבט גם מטה, לכיוון נעליה של מידלטון, וגילו שם מחזה מאוד לא אופייני. את האלגנטיות הפשוטה שברה קייט עם נעלי פראדה על עקב גבוה בהרבה מכפי שאנו רגילים ממנה. מדובר בנעלי סטילטו בגוון חציל מזמש והן ללא ספק הנעליים הכי מאתגרות, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת שיווי המשקל, שנעלה הנסיכה אי פעם בציבור.

בערב שלמחרת הציגה קייט לוק נסיכתי בהרבה, אותו לבשה לאירוע בארמון בקינגהם: שמלת תחרה בוורוד האופנתי ביותר כרגע, מבית מרקזה, ועל הראש הכתר שידוע כפייבוריט של הנסיכה דיאנה. לצווארה ענדה שרשרת שקיבלה במתנה מהמלכה בכבודה ובעצמה, עם ענק רובי מרשים. השרשרת נמצאת במשפחת המלוכה מזה 30 שנה. סך הכל מדובר היה בלוק מושלם של נסיכה מהאגדות.

עוד אירוע, עוד שמלה שנחטפת (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

עוד אירוע, עוד שמלה שנחטפת (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

אהבנו את הלוק (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)

אהבנו את הלוק (צילום: Yui Mok לגטי אימג'ס)


השאירו תגובה

 

  • אני רזה בדיוק כמוה הילי. דיי כבר לגרום לרזות להרגיש רע עם עצמן. מה אני אשמה שאני אוכלת בריא ומתאמנת? בחורה ממוצעת בגובה 1.65 שוקלת בין 50 ל 60 קג מקסימום!!!! זה הכל. אם את יותר את מלאה או שמנה והשמלה לא עבורך בגזרה כזו. אבל דיי כל היום להאשים רזות.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 16 ביולי 2017 | 20:30
  • לא לבלבל במוח, היא מחמיאה עליה כי היא עליה, מידלטון יפה , גבוהה ומאוד רזה, על אישה ממוצעת היא לא תראה ככה , להפך זו גזרה משמינה. עליה הכול יפה , גם שק בלוי.

    מאת: הילי |‏ 16 ביולי 2017 | 17:12