הברבי האנושית: ג'יג'י חדיד מוציאה לנו את העיניים בטוטאל-לוק ורוד

דוגמנית העל הצעירה הגיעה להשקת קולקציית הקפסולה של משקפי השמש שלה בשיער גולש וחליפת בייקרים מטאלית והוכיחה, פעם נוספת, שעליה הכל עובד. מליבו ברבי, גרסת המציאות

מאת  | ‏ 28 יוני 2017

וואו, ג'יג'י. וואו (צילום: splash news)

וואו, ג'יג'י. וואו (צילום: splash news)

שניה לפני שבריטני מגיעה אלינו לישראל, ג'יג'י חדיד מציגה לוק שנראה כאילו נלקח הישר מהמלתחה של הגברת ספירס, אי שם באזור שנת 2000. דוגמנית העל בת ה-22 הופיעה למסיבת ההשקה הניו-יורקית של קולקציית משקפיים חדשה שעיצבה עבור "ווג" בחליפת בייקר מטאלית ושיער בלונדיני גולש ונראתה כמו גרסה בשר ודם של מליבו ברבי.

את הלוק הבובתי חתמה ג'יג'י עם משקפיים בעלות עדשות ורודות, סנדלי פלטפורמה ולק תואם ובכך הבהירה באופן סופי שגם אחרוני המתכחשים יאלצו לקבל את בשורת הצבע. אפילו כשהוא מגיע בגרסה נוצצת, פלסטיקית, מסטיקית ומלאת פרנזים – עליה זה פשוט עובד.

 

A post shared by Marita Fashvogue (@maritafashvogue) on


הגוון המדויק של האאוטפיט המדובר הוא "מילניאל פינק", הצבע הכי חם מזה זמן מה בעולמות העיצוב ותרבות הפופ. בכתבה שהוקדשה לו במגזין "דה קאט" הסבירו לא מזמן: "זה ורוד אירוני, בלי היופי הסכריני. הוא צבע שמסרב להתחייב, שהסמי-כיעור שלו הוא הוכחה לתחכום".

אירוע ההשקה החגיגי עוצב באווירת משחק פוקר עם וייב רטרואי-סבנטיזי מובהק, כשעל כל הקלפים הופיעו תמונות של ג'יג'י ולעיניה המשקפיים מהקולקציה. הדוגמניות האחרות שהגיעו להציג את הבשורה לקיץ הקרוב היו לבושות גם הן בגוונים עזים אבל לא מטאליים, כי אם חמים ווינטג'יים יותר.

מדובר בקולקציית קפסולה הכוללת ארבעה עיצובים שיצרה חדיד בעצמה, כל אחד מהם מגיע בחמישה או שישה צבעי עדשות אפשריים. "אם אתם מכירים את האובססיה ואת אוסף המשקפיים שלי, אתם יודעים כמה זה חשוב לי!" כתבה האיט-גירל בחשבון האינסטגרם שלה. "תודה לכל מי שהיה מעורב". לא ג'יג'י, תודה לך.

 

A post shared by inmirror.net (@inmirrornet) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@g.igisbae) on

 

A post shared by Evelina (@meevelina13) on

 

A post shared by Gigi Hadid World (@worldgigii) on

 

A post shared by Gigi Hadid (@g.igisbae) on

השאירו תגובה