לא הגזמתם? בלנסיאגה מוכרים שקית ב-3,900 שקלים

שקית הקניות ממשיכה לבסס את מעמדה כפריט אופנתי נחשק. אחרי שבבית האופנה בלנסיאגה יצרו גרסת מעצבים לתיק הנשיאה של איקאה, הם מתפנים כעת להשיק תיק עור שמחקה במדויק את השקית הממותגת של עצמם. ההבדל העיקרי? כמה אלפי שקלים

מאת  | ‏ 22 יוני 2017

כמה?! (צילום: colette)

כמה?! (צילום: colette)

אחרי שהסעירו את העולם עם הגרסה היוקרתית לתיק הנשיאה של איקאה, בבית האופנה בלנסיאגה כנראה ראו כי טוב, וכעת הם מביאים לעולם מוצר נוסף שלוקח השראה ישירה משקיות הקניות. הפעם מדובר בשדרוג מעור של שקית 'טוט', כזו שמקבלים בחינם ברשתות רבות, ולמעשה מחקה באופן מוחלט את שקית הנייר הפשוטה בה נושאים הלקוחות את הפריטים שזה עתה רכשו בחנות.

למרות העובדה שהקונספט משונה, התיק-שקית מהעור הלבן נהנה מעיצוב אלגנטי ומינימליסטי. מה שפחות מינימליסטי הוא המחיר: 3,900 שקל לפריט שרוב העוברים והשבים יחשבו שהוא חד פעמי. על התיק מוטבע לוגו בלנסיאגה בפונט השחור והמוכר, בדיוק כפי שהוא מופיע על השקית החינמית. ידיות הנשיאה במקרה הזה עשויות עור נאפה שחור ומפנק שמחליף את חוטי הבד, ואליהן מתלווה שלד מתכת כסוף לאחיזה נוחה.

שקית קניות על המסלול (צילום: colette)

שקית קניות על המסלול (צילום: colette)

הדמיון המבלבל בין שקית הנייר לתיק העור יצר משחק משעשע של זיהוי ההבדלים ברשת, אותו סיכם מגזין "פייפר" שטען כי ההבדל המרכזי הוא שהגרסה מהעור יותר יציבה מהשנייה וטען שמעבר לכך קשה לשים את האצבע על שוני משמעותי. הקהל כנראה חשב קצת אחרת, כי התיק החדש כבר סולד אאוט ברשת וההייפ סביבו בשיאו.

התיק המדובר הוא חלק משיתוף פעולה מסקרן בין בלנסיאגה ל"קולט", פרי מוחו הקודח והמתריס של המעצב דמנה גווסאליה שכולל מספר פריטים אקסקלוסיביים במהדורה מוגבלת. רשימת ההמתנה לתיק הולכת ומתארכת ככל שנוקפות השעות, כך יש לכם כמה אלפים טובים שמכבידים על הכיס כדאי שתרוצו להירשם באתר, וכך תתבשרו במייל כשמתפנה תיק כזה במיוחד בשבילכם.

ככה נראית השקית המקורית (צילום: poshmark)

ככה נראית השקית המקורית (צילום: poshmark)

מבט מאחור (צילום: colette)

מבט מאחור (צילום: colette)

כבר סולד אאוט (צילום: colette)

כבר סולד אאוט (צילום: colette)

השאירו תגובה