חדשות FF

זה לא רק אתם: אסוס נבחר לאתר השופינג המצליח בעולם

אתר השופינג הבריטי הפך בשנים האחרונות לחביב הקהל בעולם וגם אצלנו. בסקר שערכו השבוע נבחר האתר לפופולרי ביותר מבין כל אתרי הקניות. הכח הגדול שמוביל אנשים לקניות באתר הוא כמובן הרשתות החברתיות שמביאות את רוב הטראפיק. אה כן, ובדיוק התחיל שם הסייל

מאת  | ‏ 19 יוני 2017

אסוס. אתר הקניות הכי מצליח (צילום: מתוך האתר)

אסוס. אתר הקניות הכי מצליח (צילום: מתוך האתר)

אנחנו משוטטים בו, ממלאים בו סלי קניות ומלבבים לבבות, מתוודים בפני האלגוריתם שלו על סודות כמוסים ממבנה גופנו ומתעצבנים על שיטות המשלוח. אתר אסוס הפך אחראי לחלק גדול מתכולת הארון של רובנו, ועכשיו מתברר שמדובר בקונצנזוס רחב מכפי ששיערנו: קימעונאית האופנה הבריטית היא הפופולרית ביותר בעולם מבין כל אתרי קניות הביגוד.

חברת איסוף הנתונים המסחרית SEMrush בדקה את הטראפיק, רענון הדפים והתנועה של אתרי האופנה הגדולים בעולם, ביניהם האתרים של H&M ואורבן אאוטפיטרס, ואסוס עקפה את כולם בסיבוב. על פי הנתונים, הכח הגדול שמוביל אנשים לרכוש באסוס מגיע מהרשתות החברתיות. זו הדרך המרכזית בעזרתה מגיע טראפיק אל האתר.

לפי החבילות אצלנו במערכת זה ניכר (צילום: מתוך האתר)

לפי החבילות אצלנו במערכת זה ניכר (צילום: מתוך האתר)

לאסוס יש לא פחות מ-6.1 מיליון עוקבים באינסטגרם, שמשתמשים בלינק לא מעט, והאתר נמצא כל הזמן במודעות שלהם. החברה מפרסמת הרבה בפיד האינסטגרם, ונוטה לייצר שיתופי פעולה רבים עם משפיעי דעה ברשת וכך מייצרת פעילות נוספת.

״המחקר מראה שהרשתות החברתיות יכולות להיות מועילות מאוד עבור חברות הביגוד,״ הצהירו בחברה, ״בשוק האופנה, ניצול ערוצים שונים של תקשורת מאפשר למותגים לייצר קשר עם הקהל הנכון, כמה נישתי שלא יהיה, גם עם פלחי אוכלוסיה צרים ומגוונים במיוחד״.

 

A post shared by ASOS (@asos) on

החברה מסבירה שבמגע הישיר והתכוף עם הלקוחות ברשתות החברתיות, היא יכולה להודיע על מבצעים ועל פריטים חדשים ולהישאר רלוונטית ועדכנית יותר. ״זה רק הגיוני שהחברה מצליחה לעקוף כך חברות אחרות שאינן כה פעילות ברשתות החברתיות".

לפני שאנחנו רצים לסייל שמתרחש עכשיו ממש באתר, הנה הרשימה של עשרת הגדולים בעולם השופינג המקוון כרגע: 
1. אסוס
2. H&M
3. מייסיז
4. זארה
5. ווילדבריז
6. פוראבר 21
7. Jabong
8. גאפ
9. אורבן אאוטפיטרז
10. זאפוס

רוב הטראפיק מגיע מרשתות חברתיות (צילום: מתוך האתר)

רוב הטראפיק מגיע מרשתות חברתיות (צילום: מתוך האתר)


 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

A post shared by ASOS (@asos) on

 

  • קוראים לה syte הנה קישור:http://www.syte.ai/
    תודה, בן אלבז, עורך גרפי משני

    מאת: בן אלבז עורך |‏ 19 ביוני 2017 | 17:30
  • מה זאת התכנה הזאת שמוצאת בגדים דומים לבגדים שיש בכתבה? (מדבר על הריבועים הלבנים שלוחצים עליהם ואז נךתחות אפשרויות דומות)

    מאת: . |‏ 19 ביוני 2017 | 14:43
  • בשנתיים האחרונות אני קונה משם הכל: נעליים, שמלות והשנה צירפתי לתענוג את בעלי.
    קניתי לאחרונה בגדי ים ב150 ש"ח שממש חששתי אבל המידה יצאה מושלמת.
    אין על האתר הזה, מומלץ מאוד ונוח מאוד

    מאת: נטלי |‏ 19 ביוני 2017 | 14:15

השאירו תגובה