לידיעת הטסות לחו"ל: זו החנות שצריכה להיות ברדאר שלכן

עם 200 חנויות מסביב לעולם, הלייבל הספרדי "בימבה ולולה" צריך להיות עצירת השופינג בחופשה הבאה שלכן, והכל בזכות קולקציות מלאות צבע, טרנדים עשויים לעילא ומחירים נוחים שלא צריך לשבור בשבילם תכנית חסכון. אנחנו כבר סימנו פייבוריטים

מאת  | ‏ 14 יוני 2017

בימבה ולולה, המותג הכי משגע בחו"ל כרגע (צילום: מתוך האתר הרשמי)

בימבה ולולה, המותג הכי משגע בחו"ל כרגע (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אם עדיין לא שמעתן על המותג BIMBA Y LOLA, אל דאגה, אנחנו כאן כדי לספר לכן עד כמה אתן הולכות להתאהב (התשובה: מאוד). המותג הספרדי המופנם יחסית פעיל כבר מספר שנים בזירה האופנתית, ולאט לאט מטפס אל צמרת מותגי האופנה הנחשקים בעולם. כ-200 חנויות של המותג פזורות ב-17 מוקדים בינלאומיים, ועדיין, נדמה שהוא מקפיד על פאסון שקט אך כריזמטי.

כדי לעמוד על סוד קסמו של המותג יוצא הדופן, דמיינו שפרואנזה סקולר ומארני היו עושים שיתוף פעולה וכל הפריטים היו נמכרים במחירים נוחים שלא צריך לשבור בשבילם תכנית חסכון. נשמע חלומי, לא?

שילוב של פראונזה סקולר ומארני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

שילוב של פראונזה סקולר ומארני (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לצד הבגדים המטריפים, שמיד נקדיש להם כמה שורות, המותג מציע שלל אקססוריז נאיביים ומלאי הומור הכוללים נעליים, מטפחות, ארנקים, מחזיקי מפתחות, תיקים, תכשיטים, משקפי שמש ועוד. הקטגוריה האהובה עלינו במיוחד היא SMALL LEATHER GOODS, וכשמה כן היא, מציעה פריטים קטנים ונחשקים עשויים עור.

המותג הוקם בשנת 2005 על ידי האחיות הספרדיות יושיה ומריה דומינגז, נצר למשפחה העומדת מאחורי ענקית הטקסטיל הספרדית Sociedad Textil Lonia, שאחראית בין השאר על ייצור עבור בית האופנה קרולינה הררה. "אנחנו מושפעות מאוד מהטבע, אמנות וקולנוע כמו כל המעצבים" הן סיפרו בעבר בראיון, "אבל אנחנו בעיקר מושפעות מטעמם האישי והנועז של בני המשפחה המורחבת שלנו".

זה מה שקורה כששתי אחיות משלבות כוחות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

זה מה שקורה כששתי אחיות משלבות כוחות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

ההשפעה המשפחתית על צמד האחיות באה לידי ביטוי כבר בבחירת שם המותג: בימבה ולולה הן הכלבות של השתיים, שאף זכו לכבוד של ממש והתנוססו על גבי הלוגו המקורי של הלייבל, טרם המיתוג החדש שעבר בשנים האחרונות. 

גדולתן של האחיות היא ביצירת קולקציה שובבה המתאימה לצעירות ומבוגרות גם יחד, ומאופיינת בהדפסים מעוררי התפעלות בעלי צבעוניות עזה, לצד דיגום מינימליסטי ופשוט למראה אך עם טוויסט מודרני שרק מעצבים ספרדים יודעים להעניק.

פאן אין דה סאן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

פאן אין דה סאן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

"פרינטים הם חלק בלתי נפרד מה-DNA של המותג", מספרות האחיות. "הצוות שלנו עושה טסט לכל פרינט עד שאנחנו מוצאים משהו שכולנו מסכימים עליו". צוות הגרפיקה המסקרן מורכב ממאיירים צעירים, כולם מתחת לגיל שלושים. נראה שעל אף תהליך העבודה הקפדני, הרוח הצעירה של המותג מנשבת בהתלהבות רבה שנשמרת לאורך השנים, בכל קולקציה.

העונה החליטו האחיות לקרוא לקולקציית THIS IS MASAAI על שם שבט המסאי האפריקאי ובגדיו הצבעוניים. הקולקציה משלבת צבעי פסטל לצד גווני אדמה היוצרים יחד הרמוניה מושלמת של עידון ותחכום. הדגמים מתאפיינים בלא מעט טרנדים: קשירות, שרוולים גדולים, מכנסיים מחויטים בשלל גזרות רחבות ומחמיאות, תיקים מושלמים, וגולת הכותרת: שמלה במראה חולצה מכופתרת אוברסייז,בעלת פרינט אתני משגע שכבר מחכה בסל הקניות שלנו באתר.

לידיעת הטסות לחו"ל – זו החנות שצריכה להיות ברדאר שלכן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

לידיעת הטסות לחו"ל – זו החנות שצריכה להיות ברדאר שלכן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אנחנו בהיפר ונטילציה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

אנחנו בהיפר ונטילציה (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חובבות הצבעים - זה המותג בשבילכן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

חובבות הצבעים – זה המותג בשבילכן (צילום: מתוך האתר הרשמי)

קולקציית הקיץ בהשראת שבט מסאי האפריקאי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

קולקציית הקיץ בהשראת שבט מסאי האפריקאי (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש לנו יותר מדי פריטים בסל הקניות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש לנו יותר מדי פריטים בסל הקניות (צילום: מתוך האתר הרשמי)

השאירו תגובה