חתונת הכסף: זה כנראה האירוע הכי מוגזם שראינו

כשפלורנסו אלאקיג'ה, אחת הנשים העשירות בעולם, שמעה שבנה מתחתן היא ידעה שלא תחסוך על הזוג הצעיר. 22.5 מליון שקלים, 2 שמלות, 5 מנות, רובין ת'יק אחד ומיליוני ורדים. הכל על האירוע מנקר העיניים של השנה

מאת  | ‏ 14 יוני 2017

חתונת הכסף (צילום: אינסטגרם, blenheimpalace, uuafrica)

חתונת הכסף (צילום: אינסטגרם, blenheimpalace, uuafrica)

בכל פעם שאנחנו חוזים בטקס נישואים של מיליארדרים אנחנו מופתעים מחדש, כי עם כל הממון והשפע מסתבר שגם הם, כמו כולנו, קצת לחוצי חתונה. כשפלורונסו אלאקיג'ה, אחת הנשים העשירות בעולם ומי שעומדת בראש חברת נפט ניגרית בשווי משוער של 9.4 מיליארד שקלים, שמעה שבנה שלף טבעת היא לא היססה והחליטה לפנק את זוג האוהבים באירוע שלא ישכחו. אחד שעולה כ-22.5 מיליון שקלים.

חתונתם של פלוריאן אלאקיג'ה ובחירת ליבו, הדוגמנית האיראנית והסטודנטית להנדסה נזאנין ג'פריאן חאיריפר, נערכה בסוף השבוע שעבר באוקספורדשייר שבאנגליה. ארמון בלנהיים, מושבו של הדוכס ממרלבורו ומקום הולדתו של ווינסטון צ'רצ'יל, קושט במיליוני ורדים שטופלו ועוצבו לכבוד האירוע על ידי מסדר הפרחים של הסלבס (יש דבר כזה) ג'ף לת'האם, החביב במיוחד על אופרה ווינפרי וקים קרדשיאן. הכלה יצאה בעבר עם אחיה של קים, רוב, ויש המשערים שכך הקשר נוצר.

 

A post shared by SHANINA SHAIK (@shaninamshaik) on


בבחירת האאוטפיטים הלכה נזאנין על קו קלאסי, עם שתי שמלות תחרה. הראשונה כללה מחוך סטרפלס עדין וחצאית צחורה וקצפתית, וזו של הריקודים הייתה קלילה יותר ומעט שקפקפה. 8 השושבינות שחגו סביבה כל הערב לבשו כולן שמלות שיפון א-סימטריות תואמות בצבע אבן, ופיזזו לשיריו של הזמר הקנדי רובין ת'יק, שהיה אמון על החלק האמנותי של הערב. הכיבוד כלל ארוחה בת 5 מנות וכמובן עוגה, שהורכבה מלא פחות מ-12 שכבות.

מעבר למספרים, אין ספק שמדובר בסיפור אהבה גדול ומרגש. מאז שאשתו הראשונה של פלוריאן נפטרה לפני כשש שנים מסרטן הוא מגדל את בתם לבדו, וכעת הילדה המתוקה, שגם אחזה בטייטל נערת הפרחים בחתונה, זכתה באופן רשמי באם חדשה. 

כיאה למעמד, האירוע הסתיים במופע זיקוקי דינור עוצר נשימה מעל גניה רחבי הידיים והמטופחים של הטירה. אנחנו רק תוהים מה גודל הצ'ק שיכסה את המנה.

 

A post shared by I DO WEDDINGS (@idoweddingsng) on

 

A post shared by I DO WEDDINGS (@idoweddingsng) on

 

A post shared by JeffLeatham (@jeffleatham) on

 

A post shared by I DO WEDDINGS (@idoweddingsng) on

 

A post shared by Temi Otedola (@jtofashion) on

 

A post shared by Mermaid (@k8janel) on

 

A post shared by Manny Kess (@mannykess) on

 

A post shared by JeffLeatham (@jeffleatham) on

 

A post shared by Blenheim Palace (@blenheimpalace) on

 

A post shared by I DO WEDDINGS (@idoweddingsng) on

השאירו תגובה

 

  • החתן איבד את אשתו, אם בתו לפני 6 שנים. עושר לא קונה הכל. עם כל הכסף והעןשר העצום לנצח בתו תשאר עם חור בלב וגעגועים לאמא שלה הביולוגית.

    מאת: לאיי איי אתה טועה |‏ 14 ביוני 2017 | 19:45
  • ככה זה שהחיים שלך יפים מידי

    מאת: איי איי |‏ 14 ביוני 2017 | 15:36