הרווחים של סופרגה הוכפלו מאז שקייט מידלטון התאהבה בסניקרס שלהם

מותג הנעליים האיטלקי מדווח על עלייה של מאה אחוזים במכירות מאז שהדוכסית מקיימברידג' החלה לנעול את דגם 2750 קוטו קלאסיק. מידלטון הספיקה להיראות עם הסניקרס הלבנות הפופולריות כבר מספר פעמים, תמיד בלוק סופר קז'ואלי ולא מתאמץ. עם מחיר נגיש ולא מעט נקודות מכירה בארץ ובעולם – בהחלט יש פה סיבה להעתקה

מאת  | ‏ 6 יוני 2017

קייט בפעם הראשונה שנעלה סופרגה. מאז הרווחים הוכפלו (צילום: Andrew Chin/Getty Images)

קייט בפעם הראשונה שנעלה סופרגה. מאז הרווחים הוכפלו (צילום: Andrew Chin/Getty Images)

על אף שקייט מידלטון כבר מכירה יותר מעצבים מרוב נשות בריטניה, היא עדיין יודעת לגלגל על לשונה גם שמות של חברות עממיות אהובות. לאחרונה מידלטון הזכירה להמונים שהיא כמעט-כמעט כמו כולנו, ושגם היא חולה על סניקרס, ובמיוחד על נעלי סופרגה, ומאז שנראתה מספר פעמים הולכת איתן, מניית המותג הוכפלה.  

הנעליים האהובות עולות בישראל בין 250 ל-350 שקלים, מחיר שווה לכל נפש, המאפשר לכולנו להרגיש כמו נסיכות העם. העובדה שמידלטון לא מפסיקה להיראות עמן מעניק לגיטימציה להתחיל לשלב סניקרס במלתחה היומיומית – הרי אם נסיכה יכולה, גם לנו מותר.

קלילה ונינוחה. קייט באפריל האחרון (צילום: hris Jackson - WPA Pool/Getty Images)

קלילה ונינוחה. קייט באפריל האחרון (צילום: hris Jackson – WPA Pool/Getty Images)

מידלטון נועלת את נעלי הסופרגה שלה שוב ושוב. היא נראתה בעיקר עם דגם Superga 2750 Cotu Classic בצבע לבן (למרות שמקורות מעידים כי יש לה בארון זוג גם בשחור), וכך יצרה עבור המותג את "אפקט קייט" הנודע, כך דווח השבוע לדיילי מייל הבריטי ממטה החברה.

חברת ההנעלה האיטלקית מדווחת על עלייה של מאה אחוזים במכירות מאז שמידלטון התחילה להפגין את אהבתה אל הסניקרס הקלאסיות. "נתוני המכירות של סופרגה הוכפלו מאז שקייט החלה להיראות בהן בציבור שוב ושוב" מצהירים בלייבל בגאווה. "המכירות עלו גם בחנויות עצמן וגם אונליין, אבל אין סיכוי לסולד אאוט כי הנעליים הלבנות שמידלטון אוהבת הן הפופולריות ביותר ולכן מיוצרות הכי הרבה".

עקב סינדרלה לא בבית ספרנו (צילום:  Luke MacGregor - WPA Pool/Getty Images)

עקב סינדרלה לא בבית ספרנו (צילום: Luke MacGregor – WPA Pool/Getty Images)

"כבוד גדול הוא לנו שהדוכסית מקיימברידג' בחרה לנעול את הנעליים שלנו במספר מקרים שונים, ואנו נרגשים מכך מאוד. בכל פעם שקייט נועלת סופרגה, האתר והחנויות שלנו רואים צמיחה בביקוש".

על פי התמונות מאוקטובר האחרון ועד היום, מידלטון אוהבת לשלב את הסופרגה שלה בעיקר עם סקיני ג'ינס וז'קט קליל במראה יומיומי קז'ואלי, ועוד לא הלכה איתן לכיוון של אופנת הרחוב ברוח סניקרס עם חצאית, שמלה או חלילה עם קוטור. אבל מי יודע, אפילו דוכסיות יכולות להפתיע. 

קייט אם יש לך טיפים איך לשמור על הנעליים לבנות - נשמח לשמוע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

קייט אם יש לך טיפים איך לשמור על הנעליים לבנות – נשמח לשמוע (צילום: Chris Jackson/Getty Images)

והנה עוד כמה דרכים לנעול את הסופרגה שלכן:

 

A post shared by Superga UK (@supergauk) on

 

A post shared by Superga UK (@supergauk) on

 

A post shared by Superga UK (@supergauk) on

 

A post shared by Superga USA (@supergausa) on

 

A post shared by Superga USA (@supergausa) on

השאירו תגובה