מפתיע: זה הפריט שתמיד סולד אאוט בזארה
לא סקיני ג'ינס, לא שמלה טרנדית וגם לא נעליים שכולן הולכות איתן. הפריט שתמיד נחטף ממדפי הרשת הספרדית הפופולרית הוא דווקא ז'קט טוויד בהשראה שאנלית. בכל עונה אפשר למצוא ווריאציות חדשות על העיצוב האיקוני והן איכשהו תמיד, אבל תמיד, יהפכו לסולד אאוט. זה הזמן לרוץ ולרכוש
ז'קט הטוויד בצבע אוף-ווייט הוא אולי סמל ההיכר של בית האופנה שאנל, אבל אפשר לומר שגם בזארה נהנים לקצור ממנו את הפירות. קוקו שאנל הייתה זו שיצרה את ז'קט הבוקלה המקורי לפני מעל שישים שנה, ומאז הוא מומצא מחדש בכל עונה, ותמיד שומר על אותו שיק יוקרתי ואיכותי.
זארה החלה, לפני מספר עונות, להנגיש את הז'קט האיקוני להמונים, ומאז היא שומרת אותו בארסנל הקבוע, בשינויים קלים משנה לשנה, והוא הפך, מתברר עכשיו, לפריט הכי נחשק של הרשת הספרדית העצומה.
מקורות יודעי דבר מספרים שהז'קט, על הווריאציות השונות שלו, כמעט תמיד סולד-אאוט. סוד הקסם, פרט למראה הנצחי והנקי, טמון בעובדה שהוא הולך עם הכל ומתאים לכל אירוע.
מלוק קז'ואלי עם ג'ינס ועד לחתונה מפוארת, מעל שמלה יפה, עם סניקרס או עקבים, ביום או בערב. בישראל עולים הז'קטים בסגנון הזה 449-109 שקלים, ויש גרסה אחת גם בצהוב עם קישוטי פנינים, עוד רפרנס שאנלי מובהק.
קוקו שאנל עיצבה לעצמה את הז'קט המקורי בשנת 1954, בהיותה בת 71. לדבריה, העיצוב הישר והזורם הושפע מבגדי גברים, והעניק ללובשת חופש תנועתי גדול. גם קרל לגרפלד וגם קרין רויטפלד עסקו בהמצאתו מחדש באופן עדין ששומר על החוקיות הברורה שלו והאסתטיקה המקורית.
בין הנשים הידועות שלבשו את הז'קט לאורך השנים ניתן למצוא מגוון אדיר, שמבטא את הורסטיליות שלו באופן מושלם: הנסיכה דיאנה, ביונסה, אנה וינטור, אלכסה צ'אנג וגם ג'קי קנדי, בגרסתו הוורודה, באותו יום היסטורי בו נרצח בעלה. כעת, כשגרסתו הזולה נגישה בכל קניון קרוב לבית, תחושת האצולה הופכת לקצת יותר יומיומית. רק תמהרו, שלא ייעלם מהמדפים כמו תמיד.
השאירו תגובה