חדשות FF

ילדי המיליונים: הדוגמנים הכי מצליחים בתעשיית האופנה

מישהו בטומי הילפיגר יודע טוב איך מסמנים את הדור הבא: לצילומי קמפיין הג'ינס החדש של המותג נבחרו סופיה ריצ'י, אנואר חדיד ולאקי בלו סמית'. הקמפיין אומנם כולו באווירת הניינטיז, אבל אף אחד מהמשתתפים לא נולד בכלל בעשור הזה אלא רק אחריו. הדור הבא בועט בעיקר באינסטגרם

מאת  | ‏ 16 מאי 2017

אנואר חדיד וסופיה ריצ'י. הקידס און דה בלוק (צילום: יחצ)

אנואר חדיד וסופיה ריצ'י. הקידס און דה בלוק (צילום: יחצ)

לצד הטרנד החביב של שילוב דוגמניות ומוזות בוגרות יותר בקמפיינים חדשים, עולם האופנה מוכרח להתחדש תמידית. קמפיין הג׳ינס של טומי הילפיגר לוקח ברצינות את הניינטיז, אבל בוחר בדוגמנים שלא היו שם בשביל לחוות אותו, הם כולם נולדו אחרי המיליונים. התוצאה: סימון ממוקד של השמות החמים ביותר בתעשייה מאנואר חדיד (האח הקטן של ג'יג'י), לאקי בלו סמית המורמוני היפה בעולם וסופיה ריצ׳י.

מדובר בעסקה משתלמת לשני הצדדים, כי בניגוד לדוגמנים צעירים בעבר, אנואר בן ה-17, אחיהן הצעיר של ג׳יג׳י ובלה חדיד, מביא עמו לקמפיין תהילה של ממש ואינסטגרם המכיל כבר1.3 מיליון איש, באינסטוש של סופיה ריצ׳י, בתו בת ה-18 של ליונל ריצ׳י, מציצים באופן קבוע 2.4 עוקבים, וללאקי בלו סמית, הדוגמן המנוסה מבין השלושה, גם הוא בן 18 ואחד המובילים בתעשייה כבר שלוש שנים, 2.9 מיליון עוקבים. מדובר בחשיפה ממוקדת ששווה זהב.

סופיה. עוד לא נולדה בניינטיז אבל לגמרי מושפעת (צילום: יחצ)

סופיה. עוד לא נולדה בניינטיז אבל לגמרי מושפעת (צילום: יחצ)

מדובר בצעירים שגילם עשוי להטעות, כי כולם הספיקו כבר המון בחייהם הקצרים: חדיד התחיל את הקריירה רשמית בקיץ הקודם בתצוגה של מוסקינו ומאז מצטלם המון, בין היתר להוגו בוס וזאדיג וולטייר, ואחותו ג׳יג׳י יצרה שיתוף פעולה הדוק עם הילפיגר ועיצבה עמו ליין פופולרי, ובדיוק חתמה עמו על שתי עונות נוספות. ריצ׳י התחילה לעבוד כבר לפני שלוש שנים, הופיעה לפני שנה בתצוגה של שאנל והיא חלק מחבורת המילניאלז הלוהטת של דולצ׳ה וגבאנה. לאקי בלו סמית כבר הופיע בכל מגזין, מסלול וקמפיין אפשרי, מוזיקאי מצליח ואב בהתהוות.

הקמפיין, ׳טומי ג׳ינס 3.0׳ שמו, צולם על ידי צלם צעיר במיוחד: בריאנט אסלבה בן ה-19 מלוס אנג׳לס, שעושה חיל כבר שנתיים ומגיע למיטב המגזינים, ומציג אופנה קז׳ואלית ואמריקנית מהסוג המוכר והאהוב, והקולקצייה כולה היא טיול נוסטלגי להיסטוריה בת 32 השנים של המותג, ושל ביגוד הספורט האמריקני. מובן שמופיעים בקולקציה צבעי הדגל המוכרים: כחול, לבן ואדום, אך משולבים בו גם צבעי הפסטל של חדי הקרן שילדי המילניום כל כך אוהבים, מה שמעניק לה מודרניות ולוק חדש. ניתן יהיה למצוא את קולקציית הקפסולה הזאת גם אצלנו בארץ. הקולקציה יוצאת ב-21/5 ותגיע לחנויות בשרונה ורמת אביב

אומנם הם בני 18 אבל כבר מיליונרים (צילום: יחצ)

אומנם הם בני 18 אבל כבר מיליונרים (צילום: יחצ)

לאקי בלו סמית'. בדרך להיות אבא (צילום: יחצ)

לאקי בלו סמית'. בדרך להיות אבא (צילום: יחצ)

סופיה. הדור הבא של הריצ'ים (צילום: יחצ)

סופיה. הדור הבא של הריצ'ים (צילום: יחצ)

אנואר חדיד. נולד למשפחה הנכונה (צילום: יחצ)

אנואר חדיד. נולד למשפחה הנכונה (צילום: יחצ)


 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

 

A post shared by Tommy Hilfiger (@tommyhilfiger) on

השאירו תגובה