אחת משלנו: ביונסה מזמינה בגדים מאסוס וטופשופ

כעת כשהיא מחכה לבואם של התאומים החדשים לבית קרטר-נואלס, לביונסה יש הרבה זמן חופשי מול האינטרנט, אותו היא מתעלת לכדי שופינג אונליין מהזן הנגיש והפופולרי ביותר. השבוע היא הצטלמה עם טי-שירט הריונית שרכשה מאסוס ב-82 שקלים, ג'ינס ג'יימי מטופשופ ב-329 שקלים וסניקרס אולסטאר ב-210 שקלים, או בקיצור: לכבוד הגדלת המשפחה, משק הבית מצטמצם

מאת  | ‏ 7 מאי 2017

הריונית ונגישה. ביונסה עם החולצה של אסוס והג'ינס של טופשופ (צילום: beyonce.com)

הריונית ונגישה. ביונסה עם החולצה של אסוס והג'ינס של טופשופ (צילום: beyonce.com)

הריון התאומים של ביונסה הופך לרגע אופנתי מהפנט ככל שהוא גדל ומתפתח. להנאת כולנו, בי מתעדת את הבטן התופחת ומלבישה אותה במיטב האאוטפיטים, ומעניקה המון השראה להריוניות העולם. עכשיו ההריוניות יכולות "לעשות ביונסה" על אמת, אחרי שבי החליטה לרדת לעם וללבוש חולצה של אסוס, מליין המטרניטי של האתר האהוב על כולנו, וגם, מסתבר, עליה.

על החולצה המדוברת כתוב המובן מאליו: Preggers, יעני הריונית, והיא כבר סולד אאוט, כמובן, אבל סביר שלא ייקח הרבה זמן עד שתחזור למלאי. המחיר שלה, אגב, עומד 82.5 שקלים – הגיוני לגמרי לטי-שירט מפנקת שמכילה בנינוחות את הבטן, ושקיבלה את תו האישור של ביונסה.

החולצה המדוברת של אסוס. כבר סולד אאוט (צילום: אסוס)

החולצה המדוברת של אסוס. כבר סולד אאוט (צילום: אסוס)

את החולצה הלבנה הזאת שילבה ביונסה עם ז'קט ג'ינס, מכנסי ג'ינס קרועים וסניקרס לבנות, את כולם אפשר לקנות בקלות אונליין (פרט לעניין הסולד-אאוט). הז'קט, אוברסייז בסגנון ווסטרן, מגיע מטופשופ ועולה 228 שקלים, כמו גם המכנסיים, מסוג ג'יימי הידוע של רשת האופנה הבריטית (שוויו 329 שקלים), והסניקרס הן אולסטאר מליין צ'אק טיילור שעולות 210 שקלים. הכל סופר בייסיק, נגיש ומוצלח. כזכור, לבי יש קולקציית קפסולה מצליחה למדי עם טופשופ, ולכן זה לא באמת מפתיע שהיא מפרגנת דווקא לה.

זה היה לוק מאוד רגוע יחסית להריון הזה, בו משחקת ביונסה עם נפחים המתחרים בבטן העצומה. בתחילתו עוד לבשה ז'קטים רחבים, שרוולי ענק וחולצות שקופות ונשפכות, אך ככל שההיריון מתקדם, קשה יותר לעשות את זה. אולי בגלל זה, לכבוד חג ה"סינקו דה מאיו", הצליחה לגרום לכולם לשכוח לרגע לגמרי מההיריון כשיצאה עם סומבררו ענק לראשה. 

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

 

A post shared by QUEEN BEY (@yonceslayonce) on

השאירו תגובה