הפרח בגני: לא תאמינו כמה עלתה שמלת הקוטור של בלו אייבי

היא רק בת חמש אבל כבר לבשה יותר גוצ'י מכולנו יחד, ונראה שהסטייל של בלו אייבי קרטר רק מתפתח ומתייקר עם השנים. שניה לפני שהיא הופכת לאחות גדולה לתאומים, בתם הבכורה של ביונסה וג'יי זי מוכיחה שוב שהיא לא פחות מאייקון אופנה

מאת  | ‏ 3 מאי 2017

רמז: המון (צילום: אינסטגרם mstinalawson)

רמז: המון (צילום: אינסטגרם mstinalawson)

אמנם ביונסה ויתרה על גאלת המטרופוליטן השנה, אבל היא לא מנעה מבלו איווי את התענוג שבסטייטמנט אופנתי. לכבוד ערב גאלה אחר שנערך השבוע תחת הכותרת 'אמנות לבישה', עבד הצוות של ביונסה על שמלה יחידה במינה עבור לוק השטיח האדום של יורשת העצר בשיתוף עם לייבל יוקרה לילדים בשם 'מישקה אאוקי'. התוצאה – לוק מיוחד שראוי לנסיכה.

"אחד הסטייליסטים של ביונסה, מנואל מנדז, יצר אתנו קשר לגבי שמלה שתיתפר במיוחד לכבוד האירוע עבור בלו", משחזרים בלייבל. "היינו נרגשים מאוד מההזדמנות החוזרת לעבוד איתם". גם בפעם שעברה שהמותג 'מישקה אאוקי' יצר עבור בלו שמלה היא כמעט והצליחה לגנוב לביונסה את ההצגה. שוויו של האאוטפיט הקודם, אותו לבשה לאירוע ה-VMA בשנה שעברה, היה כ-40 אלף שקל, קצת יותר מהשמלה הנוכחית שעלתה רק 32 וחצי אלף.

 

A post shared by Mischka Aoki (@mischkaaoki) on


ההנחיה שקיבל בית האופנה הייתה די חלומית – ליצור שמלה מפוסלת של אמנות שניתן לנוע בה. "אמנות מהלכת" הייתה ההגדרה. בלייבל פנו מיד לשמלה קיימת בקולקציה בשם 'שמלת הוד מעלתה', טיפלו בה, קישטו ולא חסכו באבני סברובסקי (אלפים לדבריהם), ששובצו עליה במסירות במשך מאות שעות של עובדת יד.

תחילה הציג הלייבל את השמלה המנצנצת ללא פרפרים, אבל אז ביונסה התערבה. "לאחר שיחה עם מנדז, הוא הראה לביונסה את ההצעה לאישור והיא ביקשה שנוסיף לשמלה פרפרים כך שיראה שהם חגים סביבה באוויר". הצוות הצדיע למלכה והתחיל לעבוד, תוך שהוא הופך את שמלת הוד מעלתה לגן ורדים פורח ומלא חיים. את הלוק החגיגי על השטיח האדום השלימה בלו עם ליפסטיק ונעליים בגוון פוקסיה תואם.

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on


את האירוע כולו אירחה אמה של ביונסה, טינה, יחד עם בן זוגה ריצ׳רד לוסון. משפחת נואלס התייצבה בהרכב מלא שכלל גם את סולנג' כמובן, ועוד שתי חברות דסטיניז צ׳יילד, מישל ויליאמס וקלי רולנד, אחיותיה של ביונסה ללהקה. באווירה המשפחתית ובתימת הצמיחה סבתא טינה לבשה שמלת עלים, בעוד שביונסה עיטרה את מחלפות ראשה בסוג של גינה, ויחד הן הדגימו שלושה דורות של פריחה.

 

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson) on

 

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson) on

 

A post shared by Tina Knowles (@mstinalawson) on

אורחת פורחת (צילום: אינסטגרם beyonce)

אורחת פורחת (צילום: אינסטגרם beyonce)

השאירו תגובה

 

  • למילה, מה זה הרוע הזה? היא ילדה! גם לבנות שלך יגידו כך, איך תגיבי?

    מאת: ניה |‏ 8 במאי 2017 | 14:36
  • גוצ'י שמוצ'י לא יעזור היא כעורה למוות מקווה בשביל ביונסה שהתאומים יפצו

    מאת: מילה |‏ 4 במאי 2017 | 08:48
  • חבל. יש מלא שמלות כאלו בעליאקספרס ה 8$…

    מאת: דודה |‏ 4 במאי 2017 | 08:25