משרה חמה: בנות הקרדשיאן מפטרות את סטייליסטית הבית

מוניקה רוז הייתה הסטייליסטית של בנות המשפחה בעשר השנים האחרונות, והיא זו שאחראית על הלוק הייחודי שלהן שסוחף לא מעט תגובות, עוקבים וכותרות. בצעד מפתיע החליטו כעת הקרדשיאניות שהגיע הזמן לשינוי וניתקו עמה את היחסים המקצועיים. זה הזמן להתחיל ללטש את קורות החיים

מאת  | ‏ 3 מאי 2017

יום אחד את אין, ויום אחרי - אאוט (צילום: Kevork Djansezian/Getty Images)

יום אחד את אין, ויום אחרי – אאוט (צילום: Kevork Djansezian/Getty Images)

הן דופקות הופעה לכל אירוע, ממציאות את עצמן כל פעם מחדש ומציתות טרנדים שמשתלטים על העולם, אבל הן לא עושות את זה לגמרי בעצמן. מאחורי כל פאשניסטה עומדת סטייליסטית שאחראית לכל בחירה ומתכננת בקפידה כל לוק עד הפרט הקטן ביותר.  עבור בנות משפחת ג'נר-קרדשיאן, בשנים האחרונות הייתה זו מוניקה רוז שהעניקה לכל אחת מהן את הסגנון הייחודי והכל כך מובהק. עכשיו, כנראה, מרגישות בנות המשפחה שהגיע הזמן לשינוי, ונפרדות ממי שכבר הפכה לבת בית באחוזתן.

רוז פגשה את קים לראשונה בשנת 2007 על סט צילומים, ומאז השתיים עובדות יחד. היא זכתה ללוות את המשפחה בשלל אירועים חשובים ושמה חתום על לא מעט לוקים זכורים שלהן, כמו גם של לא מעט איט גירלז אחרות וביניהן ג'יג'י חדיד, כריסי טיגן, זנדאיה ועוד רבות וטובות. היא אחראית על בגד גוף הכוכבים השקוף של קנדל ועל שמלת הגדילים של קיילי, והיא גם זו שהשיבה לחיינו את הצ'וקר ואת שמלות הסליפ באווירת הניינטיז.


לפי מגזין פיפל מערכת היחסים בין המשפחה לסטייליסטית הגיעה לסיומה באופן רשמי אחרי תקופה שבה קים וקורטני מפלרטטות עם מלבישים אחרים, קיילי עברה לעבוד עם העוזרת הקודמת של רוז, ג'יל ג'ייקובס, וקנדל בחרה לחלוק את מרני סנפונט עם ביונסה. קלואי הייתה האחרונה לדבוק ברוז, ואף סיפרה לא מזמן ל'הארפר'ס באזאר' כמה היא מעריכה את העובדה שזו הלבישה אותה בתקופה שבה סטייליסטים רבים דחו אותה מטעמי משקל, אבל עכשיו גם היא נטשה. אם כל זה לא מספיק, הקרדשיאניות הנחיתו ביום רביעי את המהלומה אחרונה כשהפסיקו כולן לעקוב אחרי חשבון האינסטגרם של מוניקה ההמומה.

הסיבה לפיצול המפתיע עדיין לא ברורה, ואולי לא מדובר בפיצוץ אלא בשאיפה לשמור על ייחודן ולהמשיך להבדיל עצמן מיתר הכוכבות בשטח. כך או כך יהיה מעניין לראות מה הכיוון האופנתי החדש אליו יפנו בנות המשפחה הכי מדוברת בתעשייה, ואם יהיה מדובר בשינוי חד או בהמשך ישיר של הסטייל שכבר הפך מזוהה איתן.

השאירו תגובה