האם זארה מנסה להחזיר את מכנסי הדייגים?

אם חשבתן שהמכנסיים הרחבים שנקשרים מקדימה נשארו הרחק במחוזות הטיול שאחרי הצבא, לרשת האופנה הספרדית יש חדשות בשבילכן: היכונו לחזרתם של מכנסי הדייגים, שאולי מגיעים העונה עם קצת יותר סטייל ושיק, אבל עדיין מלאים בזיכרונות על בננה לוטי. הבחירה בהם היא על אחריותכן בלבד

מאת  | ‏ 2 מאי 2017

מכנסי הדייגים של זארוש. תתכוננו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מכנסי הדייגים של זארוש. תתכוננו (צילום: מתוך האתר הרשמי)

יש בגדים השמורים לרגעים מסוימים בחיים. חולצות תנועות נוער למשל, טי-שירטס גזורות מהצבא ומכנסי דייגים מהטיול הגדול. אבל מי האמין שדווקא האחרונים ברשימה הזאת יעשו עכשיו קאמבק אופנתי? ובכן, תכינו את עצמכן, כי הקיץ נאלץ להתמסר שוב למכנסי הדייגים, גם מבלי גיחה לתאילנד.

מכנסי הדייגים החדשים הם כמובן משודרגים משמעותית. הרעיון הוא כבר לא להסתובב עם מפשעה נמוכה, חוטים נקשרים שמדלדלים בין הרגליים וחלומות על בננה לוטי על החוף. המכנסיים החדשים עושים קאמבק יד ביד עם מכנסיים אחרים נוחים למדי, מכנסי הפלאצו, והתוצאה היא השילוב בין השניים.

האמת? הלוק הזה די מפתה אותנו (צילום: זארה)

האמת? הלוק הזה די מפתה אותנו (צילום: זארה)

הפלאצו, מכנסים מתרחבים מהמותן מטה, שהיו פופולריים במיוחד אצל השחקניות הדרמטיות של שנות הארבעים, כמו מרלין דיטריך וקתרין הפבורן, עשו קאמבק ססגוני בסיקסטיז ושוב לאחרונה, כשהצליחו להתערבב להם, כאמור, עם מכנסי הדייגים הקז'ואליים יותר.

הגרסה של זארה למכנסי הדייגים החדשים, המכונה "מכנסיים זורמים עם קשר" היא מעניינת במיוחד: הם עשויים בד סטרץ' שחור, יש קשירה דרמטית במרכז, הם מתרחבים, אבל נחתכים בקרסול עם שני שסעים, ובעלי גזרה גבוהה, בדיוק כמו מכנסי הפלאצו.

תכלס, מדובר במכנסיים הכי נוחים שיש (צילום: זארה)

מדובר במכנסיים הכי נוחים שיש (צילום: זארה)

גם למנגו יש גרסת דייגים למכנסי פלאצו, וגם באסוס אפשר למצוא כמה אפשרויות נוחות במיוחד של הטרנד. גרסה שיקית יותר מציע הלייבל השוודי טוטם עם חיתוך נקי ופרינט מתוחכם המודפס על משי. למתקדמות ישנה גם הוורסיה הסופר שיקית של פיליפ לים ולחילופין את הגרסאות הקז'ואליות יותר של סטלה מקרטני ודיזל.

השבוע לבשה קרלי קלוס ברחובות ניו יורק את הגרסה של "דה רואו" לטרנד: מכנסי פלאצו כבדים ומתוחכמים עם קשירות רופפות למעלה, ויחד עם מאמר שפורסם באתר "דה קאט" בשם: "הכונו לשירת הסירנה של המכנסיים הלא מחמיאים", אפשר בהחלט לומר שטרנד קייצי חדש נולד.

הגרסה השיקית של המותג השוודי השווה TOTEME (צילום: מתוך האתר הרשמי)

הגרסה השיקית של המותג השוודי השווה TOTEME (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מכנסיים לחופשה אקזוטית אך מלכותית. TOTEME (צילום: מתוך האתר הרשמי)

מכנסיים לחופשה אקזוטית אך מלכותית. TOTEME (צילום: מתוך האתר הרשמי)

גם סטלה מקרטני נוטה לכיוון הדייגים. זה לא מקרי (צילום: Net a Porter)

גם סטלה מקרטני נוטה לכיוון הדייגים. זה לא מקרי (צילום: Net a Porter)

השאירו תגובה

 

  • אני הייתי חייבת להגיב הרבה אני לא יודעת אם זה יעזור אבל בכל זאת אמרתי שאני ינסה.
    אז כך מהרגע שהכרתי את זארה ליפני שנים רבות בשבילי היא הייתה מותג ששם יכולתי להיכנס לרשת ולדעת בוודאות
    שאני יוצאת עם שקיות מלאות בבגדים.
    היום לצערי הרב אני מאד מאד מאוכזבת .כבר שנה שלישית שאני נכנסת ויוצאת אולי במקרה הטוב/הרע עם פריט אחד .וגם זה עשיתי טובה לעצמי. זארה זה לא מה שהיה בלי שום קשר למכנס דייגים.
    זארה היום פונה כמעט אך ורק לגיל הצעיר 14/30.
    היו זמנים שיכולנו אנחנו נשים בנות 40+ 50+ להתלבש בזארה . המותג הזה שכח את חתך הגילאים הנ"ל. הכול קצר הכול חשוף מידי ג'נסים עם מיליון קרעים בלי טעם וריח. אין יותר קלאסה וחבל
    לקוחה כמוני שהייתה שמה כמעט כל חודש בין 1000/1500 ש"ח כבר לא נכנסת לזארה .ויש עוד כמה כאלה שאני מכירה. אז אני מציעה לכם להחליף את המעצבת ולחשוב קצת אחרת .

    מאת: ארד |‏ 3 במאי 2017 | 14:04