באיחור אופנתי: מוסקינו משיקים קולקציית קנדי קראש

אחרי שהפך את מקדונלדס, בנות הפאוור פאף ואפילו את סופר מריו לאייקונים אופנתיים, המעצב ג'רמי סקוט ניגש לטפל במשחק הסוכריות הממכר בהיסטוריה. בליין קפסולה קייצי הכולל בגדי ים, תיק גב וקייס לטלפון, הצבעוניות האפילפטית של "קנדי קראש" עוברת בהצלחה מהמסך לארון. בואו נגיד שאת ההתראה הזו תשמחו לקבל בפייסבוק

מאת  | ‏ 18 אפריל 2017

בגד הים של מוסקינו וקנדי קראש. טוב שנזכרתם? (צילום: אינסטגרם moschino)

בגד הים של מוסקינו וקנדי קראש. טוב שנזכרתם? (צילום: אינסטגרם moschino)

מכירים את האנשים האלה, לרוב מדובר בקרובי משפחה רחוקים, ילדים צעירים ועד גמלאים, שבשעות הזויות במיוחד תקפוץ מהם התראה פייסבוקית ובה הזמנה לקנדי קראש? ובכן, במוסקינו החליטו לאחרונה לקחת את התופעה המאוסה ולעשות ממנה סטייטמנט אופנתי.

המשחק הממכר ששיגע את העולם חוזר כעת בליין קייצי וממתקי, כשמדובר, כמובן, בשיתוף פעולה עסקי מחוכם בין לייבל האופנה בראשותו של ג'רמי סקוט לבין חברת קינג, שמשיקה עכשיו את הקנדי קראש במהדורתו החמישית.

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

הפריטים שנחשפו בינתיים קיציים במיוחד: בגדי ים, תיק גב וקייס תואם לטלפון, אבל לא כמו הקנדי קראש הקליל עצמו, לפריטים האלה יש תווית מחיר רצינית: תיק הגב יעלה לחובבי המשחק 2,380 שקלים, הקייס לטלפון 256 שקלים, בגד הים הגברי עולה 914 שקלים ובגד הים הנשי 1,100 שקלים.

לכבוד ההשקה, ג'רמי סקוט גילה כי הוא שחקן קנדי קראש מכור. "בתור מישהו שמושפע מתרבות הפופ, זה היה עניין של זמן עד שאשחק עם האיקונוגרפיה של קנדי קראש" הצהיר. "הדבר היחיד שאני יותר אוהב מלשחק בזה הוא ללבוש את זה".

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

עבור חברת קינג, שבחזקתה קנדי קראש ומשחקים נוספים, מדובר בשיתוף פעולה חלומי. "לא יכולנו לחשוב על שותף טוב יותר כדי להפוך את קנדי קראש לביגוד כיפי שיש בו אלמנטים משחקיים" הצהיר סבסטיאן קנוטסון, מנהל אמנותי בחברה.

"אנחנו מקווים שהשחקנים המסורים שלנו ייהנו ללבוש ולרכוש את קולקציית הקפסולה הזאת. מוסקינו וג'רמי סקוט ידועים ביכולת שלהם ליצור קונספטים גדולים מהחיים ולהביא את התרבות הפופולרית אל המסלול, כך שמדובר בשותפות מושלמת שמכינה אותנו ליום ההולדת החמישי של קנדי קראש סאגה".

קנדי קראש - בתוך הטלפון ומאחוריו (צילום: מוסקינו)

קנדי קראש – בתוך הטלפון ומאחוריו (צילום: מוסקינו)

ההשתחלות של קנדי קראש לתוך עולם האופנה והתרבות המשיך במסיבה עטורת כוכבים בפסטיבל קואצ'לה, בה נהנה סקוט עם חבריו, ביניהם קייטי פרי, קריסטן סטיוארט, ריטה אורה ואמילי רייטקאובסקי עם תפאורה מדהימה שהפכה, לערב אחד, את המדבר למעין לאס וגאס אה-לה קנדי קראש.

"רציתי להביא את המסך לחיים האמיתיים" אמר סקוט במסיבה ל-WWD. "אני אוהב את הפונטים שלהם ואת המילים כמו 'טייסטי' ו'סוויט'. הכנסתי גם את השם 'מוסקינו' בפונט הזה". נראה שבזכותו של סקוט, הממתקים הופכים עכשיו לאיקוניים כמו סופר מריו, גם אותו הנציחו במוסקינו על שלל פריטים. כרגע הליין החדש נמכר רק דרך אתר מוסקינו, והוא אמור להיות סולד אאוט בערך במהירות בה אתם יכולים לסדר שלוש סוכריות בשורה.

 

A post shared by Dilone (@_dilone) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

A post shared by Moschino (@moschino) on

 

A post shared by Coco Rocha (@cocorocha) on

 

A post shared by A. Emery (@andreemeryofficial) on

A post shared by Jeremy Scott (@itsjeremyscott) on

השאירו תגובה