עולם האופנה מאוהב בתיק החדש של שאנל
אחרי שש שנים בהן בית האופנה הצרפתי שמר על שקט עיצובי בגזרת התיקים, קרל לגרפלד סוף סוף משיק דגם חדש העונה לשם "גבריאל". כיאה למעמד, המחיר מתחיל ב-12,800 שקלים, אבל זה לא מפריע לכוכבות הסטריט סטייל לרכוש לפחות אחד כזה. אנחנו בינתיים נבהה בתמונות ונחלום
קרל לגרפלד טוען שגבריאל, התיק החדש של שאנל, לוקח השראה ממשקפי המציאות המדומה של גוגל, אבל בתיק המקסים, שהושק בדצמבר האחרון ומאז הצליח להטריף את העולם, אין שום דבר מדומה. הוא שאנלי בכל רמ"ח אבריו, מתנדנד לו מזרועות היפות והעשירות בנשים, ועולה בין 12,800 שקלים ל-120,640 שקלים אמיתיים לגמרי, בהתאם לחומרים ולקישוטים.
גבריאל הוא שמה המקורי של קוקו שאנל, שהיא תמיד המוזה המשייטת מעל לראשו של לגרפלד ושל בית האופנה, והתיק המדובר הוא התיק המשמעותי הראשון שיצא בלייבל מאז 2011, ומלווה אותו ניחוח חדש ובעתיד גם ליין ביגוד באותה הרוח.
"גבריאל הוא הזמנה לכל הנשים להגשים את עצמן", מסביר הקייזר לתקשורת, ששחרר גם סרטון בשם "גבריאל – מורדת בנשמתה" בו הפילוסופיה של קוקו שאנל מצומצמת לשלוש מילים: לבחור, לחשוק, להיות. הפנים של הקמפיין האחרון מלווים גם את גבריאל: פארל, קארה דלווין, קרולין דה מגרה וקריסטן סטיוארט, וגם להם חלק בהיסטריה סביב המוצר החדש.
פארל הוא הגבר הראשון אי פעם שנקרא לפרסם תיק נשי, וזה כחלק מהאג'נדה הפמיניסטית והמשחררת שלגרפלד דוחף בעונות האחרונות, ההולכת יד ביד עם האקלים הפוליטי החם ועם דמותה של קוקו שאנל הפמיניסטית. "כשקיבלתי את התיק לראשונה, הסתובבתי איתו בלי שום דבר בתוכו" סיפר פארל לאתר WWD. "הייתי כל כך נרגש שיש לי אותו. עכשיו אני שם בו את הטלפון ואת כל הדברים האישיים ההכרחיים שלי".
אם לחזור להשראה השנייה לעיצוב – משקפי המציאות המדומה, תחתית התיק היא המקום בו ניתן לראות את הרפרנס, כאשר הצורה מזכירה תיקי משקפות ישנים. "תיק בהשראה טכנולוגית", היא ההגדרה בה משתמשים בבית האופנה, מה שמחבר אותו לדור החדש חובב הגאדג'טים.
התיק, המגיע במגוון צבעים, עשוי עור עגל עם עבודת רקמה שיוצרת דוגמה שאנלית קלאסית, ומגיע עם ארנק עור נחש בילט-אין. הבטנה עשויה מהבד בגוון הטורקיז המדויק בו השתמשה קוקו בתיק הראשון שיצרה בשנת 1955, ובעזרת רצועות מתכת מתכווננות ניתן לשאת את התיק על הגב או על הכתף, כפי שמדגימות כוכבות הסטריט סטייל הפופולריות בעולם, שכבר נראו איתו בשבועות האופנה האחרונים.
בשאנל מבטיחים כי "האפשרויות שמספקת המציאות המדומה היו מרגשות את גבריאל מלאת החזון, כפי שהן מרגשות את קרל לגרפלד". הלקוחות, בינתיים, מצביעות בכרטיסי האשראי הלא וירטואליים בעליל שלהן.
הפשניסטות לא קונות. הן מקבלות בחינם כדי להסתובב ולעשות עוד פרסומת. באמת אתם חושבים שצעירות כאלה יכולות להרשות לעצמן תיק ב 12 אלף שח?
מאת: נו באמת | 13 באפריל 2017 | 00:35