התאומות הלבקניות שכבשו את עולם האופנה

לארה ומארה בוואר הן פלא נדיר, לא די בכך שהן תאומות זהות, הן גם לבקניות ממוצא אפריקני - מה שהופך אותן לאחד הדברים המהפנטים שנראו. התמונות שלהן כבשו כל רשת חברתית והביאו להן קמפיינים בינלאומים שווים במיוחד. "אנחנו חושבות שלבקנות זה דבר יפה", סיפרו התאומות בראיון למגזין בריזלאי

מאת  | ‏ 9 אפריל 2017

לארה ומארה. מהפנטות (צילום: אינסטגרם)

לארה ומארה. מהפנטות (צילום: אינסטגרם)

לארה ומארה בוואר הן פלא נדיר, לא די בכך שהן תאומות זהות, הן גם לבקניות ממוצא אפריקני. התמונות שלהם גרמו לסערה בעולם האופנה. ללארה ומארה בנות ה-11 מסאו פאולו, ברזיל, אולי חסרים פיגמנטים בשיער ובעור, אבל החוסר הזה לגמרי עובד לטובתן כרגע, והן עושות מהלימונים לימונדה.

השנה הייתה שנת הפריצה של התאומות, לאחר שפגשו בצלם השוויצרי וינציוס טרנובה, שמתגורר בעירן, והחליט לצלם אותן כפרוייקט אישי לו קרא ׳פרחים נדירים׳. טרנובה צילם את השתיים וגם את אחותן הגדולה שילה, שאינה לבקנית, מה שיצר גיוון משפחתי מפעים ומרתק. שלוש הבנות הצטלמו מאז שהתמונות עשו את שלהן ברשתות החברתיות, בקמפיינים של נייקי, אינסניס ובזאאר קידס, וידן נטוייה.

ללארה, מארה ושילה יש חשבון אינסטגרם יפהפה ממש כמותן, מלא בתמונות מהפנטות ועדינות של שחור על לבן. אין ספק שהמצלמה אוהבת אותן, ומוציאות דימויים מופלאים שעוד לא נראו כמותם.

״האמנות שלי מייצגת את היופי בגיוון, ואת הכח הסימבולי והמילולי המעצים שבו,״ אומר טרנובה הגאה, שעכשיו מקבל בזכות הבנות שגילה תשומת לב עולמית. ״אנחנו חושבות שלבקנות זה דבר יפה,״ אומרות התאומות המתוקות לתקשורת הברזילאית. ״אנחנו מתות על צבע השיער, העיניים והעור שלנו. זה היה נפלא לגדול כלבקניות. אנחנו אוהבות את השוני שלנו ומאושרות עם הייחודיות והיופי הזה״.

 

 

השאירו תגובה