כשמלניה פגשה את ראניה: הגברת הראשונה והמלכה ראש בראש

בתור הגברת הראשונה על מלניה מוטלת אחריות לא פשוטה, שכוללת בין היתר בחירת אאוטפיטים גונבי הופעה לאירועים רשמיים רבים. אתמול היא נפגשה עם אחת המתחרות הרציניות שלה, ראניה מלכת ירדן, שהציבה לה אתגר לא פשוט. אז מי ניצחה בבאטל הזה?

מאת  | ‏ 6 אפריל 2017

מי ניצחה? (צילום: גטי אימג'ס)

מי ניצחה? (צילום: גטי אימג'ס)

מלניה טראמפ עובדת קשה לאחרונה, ונדרשת לבחור באופן מחושב ומתוחכם אאוטפיטים מנצחים ללא מעט אירועים רשמיים. אחרי שצלחה את הפורטרט הרשמי לבית הלבן והונצחה לעד בדולצ׳ה וגבאנה בשילוב עם הרמס, אתמול נאלצה הגברת הראשונה לחזור ולפשפש בארון כדי למצוא את האנסמבל המושלם לביקורה של אחת היחידות בעולם שיכולות לתת לה נוק-אאוט במגרש שלה, המלכה ראניה מירדן, מהנשים האלגנטיות והמתוקתקות בעולם.

לכבוד מפגש הדיוות הזה לבשה טראמפ שמלה ירוקה שמתכתבת עם צבעי הדגל הירדני, או עם השטרות הירקרקים באמתחתה שמחפים על המחסור בתואר אצולה. השמלה כוללת פיסת בד עודף מלפנים, שהוצמדה לגזרתה הנאה של מלניה באמצעות חגורה שחורה, ומגיעה מבית המעצב הרווה פייר שיצר עבורה את השמלה הלבנה המפורסמת שלבשה לנשף השבעה. כהרגלה, חתמה את המראה בנעלי לובוטין.

פלטת הצבעים של דגל ירדן. מקריות? (צילום: גטי אימג'ס)

כל צבעי דגל ירדן. מקריות? (צילום: גטי אימג'ס)

בדומה לחליפה שלבשה הגברת הראשונה לטקס ההשבעה, גם הפעם האאוטפיט מרפרר, בעיקר בבד ובצבע, לשנות השישים העליזות של ג׳קי קנדי. אורחת הכבוד ראניה לא נשארה חייבת והגיעה מצוידת אף היא בפלאשבק מהסיקסטיז, עם שמלה מפוסלת ומורכבת בשחור ולבן מבית בלמיין, שאל צבא המוזות שלו היא הצטרפה באופן רשמי לפני כשנה.

שתי הנשים היפות החליפו חיוכים ופטפוטים לפני שהתיישבו להאזין לבני הזוג שלהן נואמים. לידן ישבה עוד פאשניסטה לא פחות רצינית, איוונקה טראמפ, שתפסה מקום בקהל לצד הבעל ויד ימינו של אביה, ג׳ארד קושנר, עם מערכת לבוש מקסימה למדי של אוסקר דה לה רנטה שכללה חצאית בשווי 10,500 שקלים וחולצת תחרה בשווי 7,500 שקלים. למרות שהראש בראש האמיתי פה היה בין מלניה וראניה, יש האומרים שאיוונקה היא בכלל זאת שניצחה את הקרב האופנתי הזה. בהתחשב בכך שבינה לבין אמה החורגת, היא זו שבאמת חיה בוושינגטון ומבלה את ימיה בבית הלבן, זה נשמע בסך הכל די הוגן.

ביקרו יחד בבית ספר מקומי (צילום: ap images)

אחרי הנאומים התפנו לבקר יחד בבית ספר מקומי (צילום: ap images)

שמלה של הרווה פייר (צילום: ap images)

שמלה של הרווה פייר (צילום: ap images)

לא זוכרים מתי ראינו את מלניה מאושרת כל כך בפעם האחרונה (צילום: ap images)

לא זוכרים מתי ראינו את מלניה מאושרת כל כך בפעם האחרונה (צילום: ap images)

משגיחות מרחוק (צילום: ap images)

משגיחות מרחוק (צילום: ap images)

ירוקה מקנאה? (צילום: גטי אימג'ס)

ירוקה מקנאה? (צילום: גטי אימג'ס)

קצת דומות, לא? (צילום: גטי אימג'ס)

קצת דומות, לא? (צילום: גטי אימג'ס)

העמדה משונה למדי (צילום: גטי אימג'ס)

העמדה משונה למדי (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • שניהם נראות מעולההה ככה נשות ראשי ממשלה צריכות להתלבש המוןן שיק וקלאסה ……האמת שרניה בעלת טעם משובח להפליא וגם מלניה משחקת אותה …… יש את מלכת ספרד שגם היא בעלת טעם משובח מאוד ואיןןןן קשר לכמות הכסף שהבגד עולה

    מאת: אחת שיודעת |‏ 8 באפריל 2017 | 15:25
  • ברור שטראמפ ניצחה. נראה כאילו ראניה מיהרה ושכחה להוריד את החלוק בדרך לפגישה.

    מאת: שירה |‏ 7 באפריל 2017 | 08:30
  • שתיהן יפייפיות נשיות ומטופחות, אך אני תמיד בצד של מלניה :) השיער הפזור והרך שלה שתמיד מופיעה בצילומים, האצילות, העמידה, כמו בובה בחלון הראווה… מהממת! שתמיד תמיד תחייך כך :)

    מאת: אפרת |‏ 7 באפריל 2017 | 01:13
  • איזה פירגון לערביה הפלסטינית, אבל לאשת ראש הממשלה שלנו לא הספקתם לנגח

    מאת: י |‏ 6 באפריל 2017 | 22:44