מהמגזימים: הייתם קונים שעון שעשוי מהשיער של חיית המחמד שלכם?

חולמים לקחת את הכלב או החתול האהובים עליכם לכל מקום? חברת השעונים הפילדלפית analog מצאה פתרון. שולחים בדואר שיער שנשר מחברכם הטוב ביותר ומקבלים בחזרה שעון שיזכיר לכם אותו בכל רגע נתון. אנחנו צריכים קצת זמן לעכל

מאת  | ‏ 2 אפריל 2017

ללכת עם חיית המחמד לכל מקום (צילום: analog)

ללכת עם חיית המחמד לכל מקום (צילום: analog)

כבר הרבה זמן שבני האדם משיגים את רוב האינפורמציה שלהם מהטלפון הנייד, אבל למרות שהסלולרי תפס את מקומו הפונקציונלי של השעון, הוא לא גזל את מעמדו כסמל סטטוס וכתכשיט. קטגוריית ה'טיים פיסים', שם החיבה לשעוני היוקרה, ממשיכה להתעדכן ללא הרף, אבל לחידוש הזה אנחנו לא ממש בטוחים שאנחנו מוכנים.

לבעלי החיים יש מקום חשוב בחיינו, ולא מעט אנשים בעלי אורח חיים עמוס מרגישים במהלך היום געגועים עזים לחברם הפרוותי. מותג השעונים הפילדלפי analog מצא לכך פתרון יצירתי – החברה מציעה לכם לאסוף פרווה מהחיה היקרה לכם, לשלוח בדואר, ומהחומר המשובח יטוו וידביקו לכם במלאכת מחשבת מדהימה, תמורת 725 שקלים, שעון בעזרתו החתלתול או הכלב האהוב ילווה אתכם לכל מקום.

תואמים (צילום: analog)

תואמים (צילום: analog)

'קולקציית הקומפניון' של analog מציעה, כפי שמצוין בפרסומת, "שעון שתאהבו כי הוא עשוי מפרוות החיה שאוהבת אתכם", והתמונות של המוצרים הפרוותיים האלה לא יהיו קלות לצפייה עבור חלק מהאנשים. אם תרצו גם אתם שעון כזה, אתם מתבקשים לסרק את חיית המחמד שלכם במברשת ולאסוף כ-100 גרם שיער, לשים בשקית זיפלוק ולשלוח בדואר למשרדי החברה.

"כשהפרווה מגיעה אלינו לסטודיו, הקסם מתחיל!" מספרים באתר, ומבטיחים שתוך 3-4 שבועות השעון החד פעמי יהיה בידיכם, ולעולם לא תתקעו יותר בלי נושא לשיחה או משהו ללטף במשרד. בסרטון המאוד אינפורמטיבי מגלים גם כיצד כל אחד יכול, בעזרת מחצלת לגלגול סושי וכמה חומרים כימיים, לייצר מהפרווה של חיית המחמד שלו טקסטיל דוחה מים.

"את ההשראה קיבלנו כשיצרנו שעון מיוחד שתפקידו להנציח חברים מממלכת החיות שכבר לא אתנו", מסבירים באתר החברה, ואומרים שאפשר להנציח גם את הארנבות שלכם ואפילו את האוגרים. כל השעונים הם שעוניי קוורץ יפניים, ומתחת לפרווה יש עור ופלדת אל-חלד.

זו לא הפעם הראשונה שבעולם האופנה נחתו מוצרים שמרימים לחיות המחמד, הזכור בהם כנראה היה תיק הכלב של תום בראון, שנראה כמו פוחלץ של כלבו הקטור בראון, והסעיר לפני שנה את שבוע האופנה בפריז. למקרה שדאגתם, צפירת הרגעה – בשני המקרים המשונים לא נגרם נזק לחיית המחמד האהובה.

ככה זה מתחיל (צילום: analog)

ככה זה מתחיל (צילום: analog)

ואז הקסם קורה (צילום: analog)

ואז הקסם קורה (צילום: analog)

אנחנו צריכים קצת זמן לעכל (צילום: analog)

אנחנו צריכים קצת זמן לעכל (צילום: analog)

כמה זה בשעות של כלב? (צילום: analog)

כמה זה בשעות של כלב? (צילום: analog)

השאירו תגובה