אני ופיפה מידלטון בשבוע האופנה בלונדון

3 תצוגות ביום, בלונדינית חסרת בושה משוויץ ואחות הדוכסית במרחק נגיעה | נמרוד קמר עשה את הפאשן וויק הבריטי | ב"עשה" אנחנו מתכוונים ל"הסתנן בלי הזמנה"

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2011
פיפה מידלטון בשורה הראשונה בתצוגת טמפרלי בשבוע האופנה בלונדון 2011 | צילום: גטי אימג'ס

ותודה לאחותי שהביאוני עד הלום. פיפה מידלטון בשורה הראשונה בתצוגת טמפרלי | צילום: גטי אימג'ס

הברזתי מהיום האחרון של שבוע האופנה בלונדון. הרגשתי שראיתי ועשיתי הכל. תוך כדי ההתלבטות אם לחזור ל"סומרסט האוס" (מרכז שבוע האופנה של לונדון – #LFW בטוויטר) קראתי בגרדיאן על דוגמניות רבות שהחליטו להבריז מהתצוגות האחרונות באנגליה כדי להגיע לתצוגה של שאנל במילאנו. באופן מסורתי שאנל קוראים לדוגמניות-על למדידות יומיים קודם, וככה באופן קבוע דופקים את הבריטים שמתלוננים שלא נשאר להם חומר אנושי לעבוד איתו.

במבט לאחור, אני הבחור הפנוי רגשית + סטרייט + עיתונאי שהלך השנה על המסלולים בלונדון, עד הקצה וחזרה. היה לי הספק מרשים של 3 תצוגות ביום, 34 כרטיסי ביקור ביומיים (ממעצבים או רוכשים), והפסקת תה יומית אחת במלון "סאבוי" (שקרוב לסומרסט) או ב-"RULES", המסעדה העתיקה בלונדון עם קוקטייל על שם הדוכסית מקיימברידג' (קייט מידלטון).

קייט מוס מגיעה למסיבה של רימל | צילום: גטי אימג'ס

דופקת כניסה. קייט מוס מגיעה במסוק למסיבה של רימל | צילום: גטי אימג'ס

| השפתיים של קייט מוס |

כשחושבים על זה הכל התחיל דווקא מקייט בוש. סליחה, קייט מוס. הדוגמנית שחתמה לכל החיים עם הליפסטיק רימל, וחגגה עם המותג במסיבת ענק בתחנת כח בצד הדרומי של הנהר ערב לפני פתיחת השבוע הרשמית. כמעט הגעתי לשם על שמו של יניב חלילי, עיתונאי שאיני מכיר ודווח לי שהוא ברשימה. בסוף נשארתי בבית אבל בדקתי מי בדיוק שם בפורסקוור. כך גיליתי את עורכת "TEEN VOGUE" האמריקני אווה בניסטר. עשיתי עליה את המוב הווירטואלי רחב ההיקף הראשון שלי (ציוצים, אינסטגרם, גריינדר). דמיינתי אותנו מתארסים בשבוע האופנה בניו יורק בשנה הבאה וכתבתי לה נונסטופ בטוויטר שאשמח לשבת (לראיון). היא ענתה שתשמח להתראיין רק בטוויטר. מאז התחקיתי אחר כל צעדיה. זה נתן לי מוטיבציה ללכת למחרת ולהוציא תג עיתונאי כמו שלה. זה היה די פשוט. הראיתי כרטיס ביקור וקיבלתי. העניין הוא ששניה לאחר מכן העברתי אותו למישהי בשם איבון, צלמת שווייצרית הכי יפה שמנסה להתקבל למגזין שולי והתרסקה על שבוע האופנה בלי שום הזמנה או חברים.

שבוע האופנה בלונדון סומרסט האוס

מה לא עושים בשביל שמישהו יצלם אותך? שבוע האופנה של לונדון ב"סומרסט האוס"

נמרוד קמר ואיבון השוויצרית ב"סומרסט האוס"

את באה לפה הרבה? נמרוד קמר ואיבון השוויצרית ב"סומרסט האוס"

קמר וידידה בשבוע האופנה של לונדון

| אין כניסה לבלוגרים לוזרים |

בשלב מסוים הבנתי שתג העיתונאי שלי גם ככה לא שווה כלום בתצוגות שקורות מחוץ ל"סומרסט האוס", שמופיעות בלוח זמנים אבל לא כתוב איפה הן. זה בכוונה, כדי למנוע מבלוגרים לוזרים להופיע עם לפטופים מסוג טושיבה. למרות זאת, אם אתה מגיע לתצוגה של ברברי (איפשהו בגני קנסינגטון) או "מלברי" (בחדר נשפים של ה"קלרידג'ס") חובה להתנהג כאילו המיקום היה ברור לך כבר לפני שבועיים. במסיבה של "מלברי" נרשמה אחת ההשתחלויות הגדולות שלי. קייט מוס וקריסטן סטיוארט היו שם, והעריצו (סיפרתי לקריסטן). מיד כשהגעתי הרמתי רגל וחציתי את החבל היישר לתוך לפינת המעשנים. נשארתי שם כמה דקות, פתחתי בשיחה עם מעצב לא מוכר ואז פשוט התקדמתי איתו פנימה. מ"מלברי" לקחתי הביתה בלון ענק של זברה, ואת סמנת'ה, ההיפסטרית שעבדה ליד מכונת הבובות. בכיס מצאתי תמונה שלי רוכב בעירום על סוס.

התצוגה של ברברי | צילום: גטי אימג'ס

אין מקום שאי אפשר להיכנס אליו. התצוגה של "ברברי" בגני קנסינגטון | צילום: גטי אימג'ס

כל בית צריך זברה. קמר והזברה של "מלברי"

כל בית צריך זברה. קמר והזברה של "מלברי"

| הגרסה הנשית שלי |

למחרת בבוקר התראיינתי לאתר הפשן וויק וסיפרתי שאני לא קונה את זה ש"ברברי" הוא מותג לא פרחי (באנגלית chavy). אמרתי גם שאין לי מושג מה זה "Issa", ושאני לא אמור להבין כי גם הקוראות שלי לא מבינות. למרות שהן כן, אבל בכל אופן מיותר לנסות לעשות כאילו אתה יודע. הבריטים מתים על אנשים בוטים כמו השף גורדון רמזי (מאסטרשף) או ריאן גיגס (הכדורגלן).

בכניסה לפול סמית' (בדיוק הזמנתי את הגרביים הידועות שלו ב17 ליש"ט – ההזמנה השנייה שלי דרך "מיסטר פורטר") דיברתי עם המנהל האזורי של סמית' בארצות הברית, מרק הלדמן. הוא הגבר היחיד שהצטלמתי עימו במשך השבוע. מצד ימין צצה איבון, השווייצרית המדהימה שהתגלתה כבר כסלב-אובסס גדולה ממני בהרבה. החלום שלה, כצפוי, להיכנס לפול סמית'. תג העיתונאי שלי לא עזר לה. עיצבנו יחד סיפור חיים מסכן-הירואי בשבילה, עשיתי היכרות בינה לבין המנהל האזורי ופרשתי. היא לא עזבה אותו עד שהכניס אותה.

נמרוד קמר והמנהל האזורי של פול סמית' בארה"ב

הכלל הראשון: פנה לאיש שלבוש הכי מוזר באירוע. נמרוד קמר והמנהל האזורי של פול סמית' בארה"ב

אוכלת חינם. איבון עם דואנטס מיוחדות לפאשן וויק

 בלונדיניות נהנות יותר. איבון הצליחה במשימה להיכנס לתצוגה של פול סמית'

בלונדיניות נהנות יותר. איבון הצליחה במשימה להיכנס לתצוגה של פול סמית'

| ואז הגיעה פיפה |

כשחושבים על זה, הפעם היחידה שראיתי ממש דוגמניות ברמה בינלאומית, כמו לורה ביילי, הייתה בתצוגה של אליס טמפרלי במוזיאון הבריטי. שמעתי עליה מהטוויטר של אליס, "@מי_זאת_אליס", ורצתי לשם. בכוונה חיכיתי לרגע האחרון והבלצתי (מלשון בליץ) בשיטת ה"אישרו אותי כבר בשער הראשי" והנהונים לשאלות כמו "אתה מהיח"צ של איסא? של ניקול פרחי?". נעמדתי בשורה הראשונה. פתאום ראיתי את פיצ'ס גלדוף מהצד השני של המסלול. רצתי לשם מיד עם כיבוי האורות ונפלתי, ליטרלי, כשקלטתי שפיפה מידלטון קמה מהספסל ליד פיצ'ס. שאלתי את פיפה אם היא לובשת "טמפרלי", אם זה מאוורר או מניפה מצויר לה על השמלה, אם היא רזתה, אם השתזפה, אם המלכה לובשת "ISSA", אם לקייט יש את ה"מלברי" החדש, אם לאמה שלה יש את ה"ברברי" החדש. פיפה לא פצתה פה. העוזרת שלה אמרה לי שהיא לא מתראיינת. הסברתי שזה לא ראיון, שהכל לאינסטגרם. זה לא עזר.

פיפה מידלטון בתצוגת טמפרלי בשבוע האופנה של לונדון | צילום: גטי אימג'ס

ברצינות? זה מה שבחרת ללבוש לפאשן וויק? פיפה מידלטון בתצוגת טמפרלי | צילום: גטי אימג'ס

בשורה הראשונה בתצוגת טמפרלי

עוד לא נמצא המאבטח שיעצור את קמר. מבט למסלול מהשורה הראשונה בתצוגת טמפרלי

תמונת הניצחון. קמר ופיפה באותו הפריים

תמונת הניצחון. קמר ופיפה באותו הפריים

נמרוד קמר בטוויטר

השאירו תגובה