אמצעי הלבשה: דורקס משיקה ליין ג'ינסים, והרשת נקרעת מצחוק

דורקס מוכרת לנו בעיקר מחדר המיטות, אבל עכשיו, בצעד מפתיע, היא מאיימת להשתלט לנו גם על ארון הבגדים. השבוע הכריזה החברה הבריטית על ליין ג'ינסים חדש, וברשת לא מפסיקים להתגלגל מצחוק. עד שלא נמדוד בעצמנו, גם אנחנו לא ממש מאמינים

מאת  | ‏ 23 מרץ 2017

מהמיטה לארון הבגדים (צילום: אינסטגרם, durexjeans)

מהמיטה לארון הבגדים (צילום: אינסטגרם, durexjeans)

דורקס עשתה לעצמה שם בעולם הקונדומים, וכבר כמה עשורים שהחברה הבריטית שולטת בכיפה. זאת לא בדיחת הקונדומים הראשונה וגם לא האחרונה שתופיע פה, כי מאז שהחברה הודיעה אמש על כניסתה לתחום חדש, תחום הג'ינסים לגברים, הבדיחות לא מפסיקות למלא את הרשת. אם לומר את האמת, עד שלא נראה אותו במו עינינו גם אנחנו עדיין לא לגמרי משוכנעים שאכן מדובר במהלך רציני.

דורקס הודו הוציאה פרסומת חדשה בכיכובו של השחקן הבוליוודי רנביר סינג', שמבשרת על כניסתה לעולם הביגוד והאופנה. הג׳ינס הוא הצעד הראשון של דורקס, שמתכוונת בהמשך להתרחב לממכר בגדי גברים נוספים. "היי חבר'ה", אומר רנביר בתשדיר הפרסומת הטיזרי. "דורקס משיקים ג'ינסים ואני אהיה הראשון ללבוש אותם. חברים, זה יושב ממש טוב!".

"יש הרבה הגיון בהשקת 'דורקס ג׳ינס', מסביר רוהיט ג'ינדל, בכיר בדורקס הודו, "ג'ינס זה דבר שמאוד מחובר עם הנעורים, ואנחנו מייצרים מוצר שמתיישר עם המוניטין של דורקס מבחינת תקני איכות מחמירים. יש לנו את המעצבים הטובים ביותר, שיביאו לג'ינס את הסטייל של דורקס. הם יהיו אלסטיים וחזקים, ויתנו תחושה מענגת ועוצמתית". הג'ינסים יצאו למכירה מחרתיים, עם רנביר בתפקיד הפרזנטור הרשמי. זה לא שיתוף הפעולה הראשון של מותג הקונדומים עם השחקן, שבעבר כיכב במודעות שונות בהן שר ורקד בניסיון לשכנע את בני עמו להשתמש באמצעי הגנה.

כאמור, הבשורה גרמה למשתמשים ברשתות החברתיות להוציא את כל הומור הגנון שלהם מהמגירה. "דורקס מוציאים ג'ינס! רנביר, אתה עומד לעשות סקס עם או בלי הדורקס?" כתב אדם אחד. משתמשת אחרת כתבה: "סוף כל סוף גברים יוכלו לשים לבד משהו של דורקס, בלי עזרה מהאישה". "קונדומים מחוספסים זה אחלה, גם ג'ינסים קרועים זה אחלה. פליז דורקס, אל תבלבלו בין השניים ותזיינו את כולנו", אמרה גולשת אחרת. ובחור רגיש נוסף התפייט: "סוף סוף דורקס מוציאים משהו שיכסה את שתי הרגליים האחרות שלי!".

כל בדיחות הגנון מצאו ביטוי סוף סוף (צילום: טוויטר, צילום מסך)

כל בדיחות הגנון מצאו ביטוי סוף סוף (צילום: טוויטר, צילום מסך)

גם אנחנו המומים (צילום: טוויטר, צילום מסך)

גם אנחנו המומים (צילום: טוויטר, צילום מסך)

גאוני? (צילום: טוויטר, me_palash)

גאוני? (צילום: טוויטר, me_palash)

השאירו תגובה