רואים לך: טופשופ מציעה ג'ינס עם ברכיים שקופות
כל מותג והיציאה הלא ברורה שלו, והפעם תורה של הרשת הבריטית, שמציעה ג'ינס בגזרה גבוהה בשילוב פאנל שקוף דווקא באזור הכי בעייתי בגוף. הגולשות מבולבלות וגם אנחנו. למה?
ג'ינס הקרעים מזמן הפך לפריט חובה בכל ארון, כזה שאפילו סבתא כבר למדה לקבל באהבה. אבל עם הזמן הקרעים הלכו וגדלו והפכו לחלק דומיננטי בבגד, מה שכנראה לא הסתדר עם מזג האוויר הקר בלונדון, אחרת אי אפשר להסביר את הפריט החדש שמציעה טופשופ תחת התיאור "ג'ינס אמא (mum jeans) עם ברכיים שקופות". כפי שהשם מרמז בפשטות, מדובר במכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה ומשוחררת, בעלי שני פאנלים עשויים פלסטיק שקוף שחושפים את האיבר הבעייתי ביותר בגוף האדם – הברכיים.
תגובות הלקוחות ההמומות כמובן לא איחרו לבוא. אחת הגולשות בטוויטר, ששאלה בתמיהה "מה זה לעזאזל?" בצירוף תמונה של הג'ינס המדובר הופתעה לזכות לתשובה קונקרטית מדוברי הרשת, שענו: "תודה ששאלת! זה ה'מום ג'ינס' בעל הברכיים השקופות שלנו". גולשת אחרת השיבה בתגובה: "אם אתפוס את אמא שלי לובשת כאלה, אני מתכחשת לה".
הג'ינס, שמחירו 372 שקלים, אמנם לא קיים בסניפי הרשת בישראל, אך ניתן להזמין אותו באתר של חנות הכלבו נורדסטורם שמבצעת משלוחים לארץ, וכן בסניפי טופשופ שונים ברחבי העולם.
על אף הרמת הגבה הנקודתית סביב המוצר המדובר, ובאופן לא מפתיע, טופשופ דווקא מצטיינת באגף הדנים שלה ומציגה בו נתוני מכירות מרשימים ביותר. על פי מגזין Refinery29, בחנות הדגל של המותג, שנמצאת ברחוב אוקספורד בלונדון, נמכר השנה בממוצע פריט ג'ינס אחד בדקה, כשברשת כולה תדירות המכירה הייתה ג'ינס אחד בכל 10 שניות. כנראה שבכל זאת עושים שם משהו נכון.
למה דווקא מגניבבב רצח פשוט במקום קרעים כאילו
מאת: דור | 20 במרץ 2017 | 20:00