חדשות FF

קריאת השכמה: עידן לרוס מוכיח שוב ששווה לצאת מהמיטה

בדומה לסיבוב הקודם על המסלול, גם השנה עידן לרוס מגיע אל שבוע האופנה הישר מהמיטה. בהרבה רגישות ותחכום, הצליח המעצב המבטיח לשחק על התפר שבין קז'ואל לאלגנטי ולרקום סיפור קוהרנטי ומדויק

מאת  | ‏ 16 מרץ 2017

עידן לרוס בשבוע האופנה גינדי תל אביב (צילום: אבי ולדמן)

עידן לרוס בשבוע האופנה גינדי תל אביב (צילום: אבי ולדמן)

עידן לרוס אוהב להיות במיטה. הוא כבר סיפר לנו את זה בקולקציה שהציג בשבוע האופנה הקודם, עבורה היה חדר השינה מקור ההשראה המרכזי, וכבש את ליבנו עם הוידוי הכנה. גם השנה לרוס מגיע אל המסלול הישר מחדר המיטות, מחוזק בשתי השראות נוספות שהקשר ביניהן נשמע תחילה קצת תלוש: הראשונה היא פרשת בר המצווה שלו, הרגע בו הפך באופן סמלי מילד לגבר והשנייה – הנשים האמיתיות בחייו של המעצב. באופן מפתיע המיקס המשונה הזה הצליח להניב קולקציה שמספרת סיפור קוהרנטי למדי.

התצוגה נפתחה בשיר תפילה עמוק, מלווה בצלילי עוד ותופים, ואחריו עלתה אל הבמה הדוגמנית חן יאני בשמלת משבצות סקוטיות דמוית חלוק, ששרווליה נקטעו ואת מקומם תפס מפתח שרוול רחב ופרום. אל הבד הארוג הכבד והגזרה המינימלית הצטרפה סיכת דש גדולה ומנצנצת שהוסיפה ללוק טאץ' של גלאם. אחרי המשבצות הגיעה הכותנה המפוספסת, שמזכירה בגדי שינה ואפילו גלביות. מהבד הפשוט הזה יצר לרוס מערכות לבוש מדויקות ונינוחות – שמלה שהולכת ומתרחקת מהגוף ולצווארה מהודקת לולאה כסופה, חליפה שהורכבה ממכנסיים קצרים בשילוב עם חולצה מחויטת בעלת גב פתוח ואלמנט קשירה במותניים ושמלת קומות בעלת שסעים בשרוולים.

מערכות לבוש מכותנה מפוספסת (צילום: פרדי מולי)

מערכות לבוש מכותנה מפוספסת (צילום: פרדי מולי)

לאט לאט נפרסה על המסלול האג'נדה של המעצב, תוך משחק על התפר שבין קז'ואל לאלגנטי. גזרת החלוק נשארה, אבל הבד הפך ג'קארד מבריק ומנומר. משם הדרך לבגדי ערב נשפכים ונוצצים באדום עז הייתה קצרה, כשהבולט ביניהם היה שמלת מעטפת ארוכה ללא שרוולים, מקושטת בפס חרוזים מבריקים, שריחפה בחלומיות מעל גופה של הדוגמנית וחשפה-לא חשפה את רגליה מפעם לפעם.

אחרי אלה, בחוכמה רבה ובהדרגה, חזר לרוס שוב אל האגף הנינוח יותר, כשפסי הפיג'מה הופכים לבדים מקווקווים שמזכירים כאלה של חליפות גברים קלאסיות. גזרות המעטפת ממשיכות והלוקים הופכים כמעט יוניסקס עם אוברול דמוי בלייזר ארוך, מכנסי קולטס נינוחים שנלבשו עם בלייזר רחב ושמלת מיני א-סימטרית בגזרה ישרה.

מקז'ואל לאלגנטי (צילום: פרדי מולי)

מקז'ואל לאלגנטי (צילום: פרדי מולי)

לאורך כל המראות נשזרו אלמנטים קבועים שכללו עיטורי פרווה, נגיעות של קריסטלים, פסי גומי ספורטיביים והכיתוב "Lucky Laros", שארזו יחד את הנושאים השונים בקולקציה. כולם השתלבו בהרמוניה, מלבד כפכפי הסליידר האיקוניות של אדידס שחתמו את ההופעות השונות. זו הייתה בחירה מוגזמת כנראה, ועל כך תעיד אחת הדוגמניות שמעדה וכמעט איבדה את שמלתה במהלך התצוגה.

את הקולקציה סגר המראה הלבן והנקי, שכלל גם סיבוב גורף תשואות של הדוגמנית הטרנסג'נדרית ויוצאת האח הגדול, תאלין אבו חנא, על המסלול. בסיום התצוגה עלתה נבחרת הדוגמניות כולה על הבמה בחליפות אגרוף שחורות ואחידות, שאמנם קצת העיבו על קולה של הקולקציה עצמה אבל הבהירו את מה שכבר היה ברור – מדובר במעצב עם אמירה, והוא כאן כדי להישאר.

תאלין על המסלול (צילום: אבי ולדמן)

תאלין על המסלול (צילום: אבי ולדמן)

השתמש בפסים כחוט מקשר (צילום: פרדי מולי)

השתמש בפסים כחוט מקשר (צילום: פרדי מולי)

Lucky Laros (צילום: פרדי מולי)

Lucky Laros (צילום: פרדי מולי)

כמעט פדיחה (צילום: פרדי מולי)

כמעט פדיחה (צילום: פרדי מולי)

מהמיטה לגינדי פאשן מול (צילום: אבי ולדמן)

מהמיטה לגינדי פאשן מול (צילום: אבי ולדמן)

לא בטוחים בבחירה של הסליידרים (צילום: אבי ולדמן)

לא בטוחים בבחירה של הסליידרים (צילום: אבי ולדמן)

מספר סיפור בהדרגה (צילום: פרדי מולי)

מספר סיפור בהדרגה (צילום: פרדי מולי)

גלביה משודרגת (צילום: פרדי מולי)

גלביה משודרגת (צילום: פרדי מולי)

פרוות, קריסטלים וכיתובים (צילום: פרדי מולי)

פרוות, קריסטלים וכיתובים (צילום: פרדי מולי)

בר מצווה ונשים (צילום: אבי ולדמן)

בר מצווה ונשים (צילום: אבי ולדמן)

גזרות פשוטות ונינוחות (צילום: אבי ולדמן)

גזרות פשוטות ונינוחות (צילום: אבי ולדמן)

המראה הנקי סגר את הקולקציה (צילום: פרדי מולי)

המראה הנקי סגר את הקולקציה (צילום: פרדי מולי)

נבחרת המתאגרפות של לרוס (צילום: פרדי מולי)

נבחרת המתאגרפות של לרוס (צילום: פרדי מולי)

השאירו תגובה