חדשות FF

לוד: מכונית חברת השילוח של אסוס נפרצה וכל החבילות נגנבו

רכב של חברת אי פוסט שהיה בדרכו לפיזור החבילות של חברת אסוס נפרץ וכל החבילות שהיו בתוכו נגנבו. למזמינים נשלחה הודעה מטעם החברה על המקרה והם התבקשו לפנות לאסוס לזיכוי. מנכ"ל חברת השילוח: "שלחנו הודעה לכל הלקוחות הרלוונטיים מיד ועדכנו אותם בכל הפרטים כדי שלא ימשיכו להמתין למשלוח"

מאת  | ‏ 28 פברואר 2017
החבילה לא תגיע בקרוב או בכלל (צילום: אינסטגרם asos)

החבילה לא תגיע בקרוב או בכלל (צילום: אינסטגרם asos)

אין דבר מרגש יותר מההודעה "המשלוח שהזמנת מ-asos ממתין לך לאיסוף בעמדת החלוקה". הרגע שבו כל הציפייה מגיעה לכדי מימוש בצורת פריט חדש. במהלך שעות הבוקר כמה לקוחות החברה בישראל זכו לקבל בשורה קצת שונה, בנוסח הבא: "ביום ה' 26.2.17 בוצעה פריצה וגניבה מרכב החברה אשר היה בדרך לנקודת החלוקה. לצערנו המשלוח שלך היה בין הסחורה שנגנבה. עליך לפנות לאסוס לקבלת זיכוי משלוח חדש".

הרכב שנשדד בעיר לוד היה בדרכו לפזר מספר חבילות  ליעדים השונים, וביניהן הזמנות שנשלחו מאתר האופנה הפופולרי אסוס. באחת מעצירות הביניים, בזמן שחנה, נפרץ הרכב ורוקן מתכולתו. או במילים אחרות: נמצא גנב עם המון סטייל וידע בעולם האופנה עם התמחות בשופינג און ליין.

יניב בן טובים, מנכ"ל חברת e-post סיפר ל- FF: "לצערנו רכבים של משלוחים נפרצים בארץ לא מעט, והפעם היה מדובר ברכב שלנו, שהכיל בין היתר חבילות של אסוס אבל לא רק. מדובר במקרה נקודתי, שלחנו הודעה לכל הלקוחות הרלוונטיים מיד ועדכנו אותם בכל הפרטים כדי שלא ימשיכו להמתין למשלוח במקביל הודענו לאסוס ופעלנו בשקיפות מלאה".

נקווה שבחבילה הבאה שלנו זה לא יקרה (צילום: אינסטגרם asos)

נקווה שבחבילה הבאה שלנו זה לא יקרה (צילום: אינסטגרם asos)

בהצלחה בחבילה הבאה (צילום: אינסטגרם asos)

בהצלחה בחבילה הבאה (צילום: אינסטגרם asos)

זה הזמן להיכנס שוב לאתר ולמלא את סל הקניות (צילום מסך)

זה הזמן להיכנס שוב לאתר ולמלא את סל הקניות (צילום מסך)

הלקוחות שאיבדו את היקר להם מוזמנים שוב לבחור את הנעליים שלהם לקיץ (צילום: אינסטגרם asos)

הלקוחות שאיבדו את היקר להם מוזמנים שוב לבחור את הנעליים שלהם לקיץ (צילום: אינסטגרם asos)

השאירו תגובה