עם מחלת עור ומלא בטחון עצמי: הילדה שקטפה קמפיין לגאפ

מגיל שש סובלת אפריל סטאר ממחלת הוויטילגו שגורמת לעורה להתבהר, בדיוק כמו הדוגמנית המצליחה ויני הארלו. היום, כשהיא בת 11, היא מככבת בקמפיין החדש של גאפ קידס לקולקציית הקפסולה של "היפה והחיה" ומציגה יופי פנימי וחיצוני אמיתי וכובש. אנחנו נמסנו

מאת  | ‏ 15 פברואר 2017
אפריל סטאר בקמפיין החדש לגאפ קידס. ילדה מופלאה (צילום: אינסטגרם gapkids)

אפריל סטאר בקמפיין החדש לגאפ קידס. ילדה מופלאה (צילום: אינסטגרם gapkids)

הכמיהה לייצוגי יופי מגוונים תמיד קיימת בצד הקוטורי והאוונגארדי יותר של עולם האופנה, ומשמח לראות כי יותר ויותר דוגמניות לא שגרתיות מצליחות לשבור את מחסום המיינסטרים יותר.

אחרי פריצתה האדירה של הדוגמנית ויני הארלו, על אף (ויש אומרים שבזכות) מחלת העור שלה, מגיעה אפריל סטאר, מעין מיני-מי מושלמת של הארלו, וקוטפת קמפיין לאחת החברות הכי מיינסטרימיות שיש: גאפ קידס.

סטאר בת ה-11 היא כוכבת עולה כבר כשנתיים, והאפשרות הזו להכניס את יופייה הבלתי שגרתי למרכז הקונצנזוס בחשיפה עולמית, היא לא עניין של מה בכך. ההופעה של אפריל היא חלק מליין ביגוד שיוצא לכבוד הגרסה המצולמת החדשה של דיסני ל"היפה והחיה" בכיכובה של אמה ווטסון, וגאפ ניצלו את ההזדמנות לדבר על עוצמה וכוח של ילדות תחת הכותרת "יופי ללא פחד".

"צילמתי את עצמי ב-3.4 מיליון סלפיז עד היום" אומרת אפריל וצוחקת בסרטון בכיכובה. "כשיש לך בטחון עצמי, את לא מפחדת. זה פחות או יותר אותו הדבר כמו אומץ. בטחון עצמי זה אומץ".

בסרטון נוסף מאותו הקמפיין ניתן למצוא קבוצת ילדות שמתחרות יחד בתחרויות רולר דרבי, אך אפריל היא הכוכבת האמיתית, ותמונתה מתנוססת בימים אלה במאות סניפי הרשת. "זו תחושה כל כך טובה לדעת שאני גורמת לשינוי" כותבת היפהפייה הבוגרת הזו בחשבון האינסטגרם שלה, לו 122 אלף עוקבים. "כולם צריכים להרגיש בנוח בעור שלהם. אתם לא מבינים כמה זה משמעותי לי. תודה לכל מי שמראה לי אהבה".

אפריל התחילה לסבול ממחלת הוויטיליגו בגיל שש, ובזכות הגיבורה הגדולה שלה ויני הארלו, ידעה איך להתמודד עם הנושא, וידעה גם מה היא רוצה לעשות בחיים. "אני רוצה להיות דוגמנית כי אני אוהבת להצטלם ולראות איך אנשים מביטים בי ומחייכים" היא סיפרה בראיון.

"אני כבר לא מקשיבה לבריונים ולהערות רעות. היה קשה בהתחלה, אבל היום אני יודעת להתעלם ולחייך. כשאני עצובה אני מקשיבה למוזיקה, והעצב עובר. ויני הארלו לימדה אותי שלהיות שונה זה דבר שהוא גם טוב וגם רע, ושאני מוכרחה להיות חזקה. היא לימדה אותי גם תמיד לחייך ולהישאר צנועה".

הארלו וסטאר נפגשו כבר מספר פעמים לראיונות טלוויזיוניים, וכשנשאלה ויני אם יש לה טיפים לאפריל, אמרה: "בכל פעם שאני נתקלת בתמונה שלה ברשת אני רואה את הילדה שהלוואי שיכולתי להיות בגילה. אני לא חושבת שיש לי עצות להציע לה. היא מושלמת".

השאירו תגובה

 

  • מתוקה אמיתית!

    מאת: ה |‏ 16 בפברואר 2017 | 17:22
  • מייקל ג'קסון לקה במחלת הויטיליגו ולכן הפך משחור ללבן כשכל בני משפחתו עדין שחורים.אם תראו קליפים שלו משנות ה80 או אותו כילד קטן בחמישיית הג'קסונים משנות ה60 הוא היה שחור לגמרי

    מאת: לכן הפך משחור ללבן |‏ 16 בפברואר 2017 | 10:13