מתנה בשישי: 500 שקלים לרשת L'Occitane

ספרו לנו על הדייט הכי מוזר שלכם ואולי תזכו בשובר על סך 500 שקלים לרכישה ברשת L'Occitane

מאת  | ‏ 9 פברואר 2017
מתנה בשישי (צילום: יח"צ)

מתנה בשישי (צילום: יח"צ)

בכל יום שישי נחלק מתנה שווה לגולשים מלאי הסטייל של FF, והשבוע:

שובר על סך 500 שקלים לקניה ברשת L'Occitane

כל שעליכם לעשות כדי להשתתף בתחרות הוא לספר לנו בתגובות מטה -

מה היה הדייט המוזר ביותר שיצא לכם לחוות?

*בכתיבת התגובה, נא להוסיף כתובת מייל

שווי המתנה: 500 שקלים
ניתן לממש בסניפי הרשת

**הזוכה ת/יבחר מבין המגיבים לפוסט עד יום א', 12/2/17 בשעה 12:00

***בכתיבת תגובה הנני מאשר שקראתי את התקנון והסכמתי לדבריו

הזוכה משבוע שעבר במארז קרטייה לה פנתר היא דוריאל, שסיפרה לנו על טראומת אובדן התכשיט שלה: "הייתי במסיבת בריכה לפני 4 שנים וענדתי שרשרת עם חמסה שאמא שלי הביאה לי לפני שהיא נפטרה. שמרתי עליה תמיד הכי קרוב שיש ואף פעם לא הורדתי אותה ממני והאמנתי שהשרשרת הזאת שומרת עליי ובלעדיה אני כלום. במסיבה רק תליון החמסה נפל והשרשרת נשארה באורח פלא ובכיתי את נשמתי כי הרגשתי שאיבדתי את אמא שלי לגמרי. לאחר כמה רגעים שנרגעתי הבנתי שאמא שלי היא בלב ולא בתליון חמסה חומרי ושהיא איתי ושומרת עליי תמיד, אבל ללא ספק זה היה אובדן כואב!".

השאירו תגובה

 

  • הסיפור שלי התחיל דווקא בטוב. בחור התחיל איתי בבית קפה, סיפרתי לו שאני מסיימת תואר והוא סיפר לי שהוא עובד באקדמיה. קבענו להיפגש באחד הערבים והיה אחלה של דייט, קצת שתינו, קצת הרבה אפילו, דבר הוביל לדבר ובילינו אצלו את הלילה. היה באמת דייט מעולה וכימיה טובה שלא יוצא לי לחוות הרבה, בטח לא בפגישה הראשונה. מאושרת ושמחה התחלתי את השנה החדשה באוניברסיטה ונחרדתי לגלות שהוא המרצה שלי באחד הקורסים! מרצה חדש וצעיר שמחליף את המרצה הרגיל שבשנת שבתון. כשאמרתי שסיימתי תואר התכוונתי שנותרה לי עוד שנה, הוא חשב שאני אחרי השנה האחרונה ולכן לא טרח לבדוק אם הוא קשור אליי באיזשהי צורה. למזלי דרישות הקורס לא כללו נוכחות חובה בשיעורים, כי לא העזתי להראות את פניי בהם. הודעתי לו כשגיליתי שזה לא יעבוד בינינו, במחשבה שאין סיכוי שהוא יבין שאני סטודנטית שלו בקורס של 200 איש. שנה שלמה העברתי בתחושת פספוס נוראית… בסוף הקורס שלחתי לו הודעה שמתוודה על מה שקרה. הוא היה בשוק, והודה שלא הבין מה קרה אחרי הפגישה המוצלחת ההיא. ניסינו להיפגש שוב, מלאה בציפיות אחרי ששנה שלמה פינטזתי על הרגע הזה, אבל… פתאום זה כבר לא היה זה, אולי זה האלכוהול מי יודע:) בכל מקרה נפרדנו כידידים, ונשארתי עם סיפור מצחיק לספר לחברים….

    מאת: עדי |‏ 12 בפברואר 2017 | 23:19
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי היה עם בחור לפני קצת יותר משנה וחצי
    הוא בא לאסוף אותי מהבית ושאל אותי לאן אני רוצה לצאת, הצעתי לתל אביב לאיזשהו בר נחמד והוא אמר שנעשה מה שאני רוצה..ונסע לקפה קפה בפתח תקווה
    בדרך הוא חקר עליי ועל חיי כאילו אנחנו בראיון עבודה
    סיפרתי שעדיין אין לי רישיון אבל אני לומדת לתיאוריה
    הוא עצר באמצע צומת טי (ממש ממש באמצע שלה) ושאל אותי מה אני רואה
    לא הבנתי למה הוא מתכוון וכבר התחילו להגיע רכבים מאחורינו שפשוט חיכו שהוא יזוז והוא מצידו לא עשה רושם שהוא נלחץ
    פשוט הסתכל עליי ועל הכביש שאל מה אני רואה
    נלחצתי, לא הבנתי מה הוא רוצה עניתי כביש, אי תנועה, עצים
    בסוף הוא התכוון לתמרור שמורה על נתיב תנועה בצד ימין.
    הרכבים מאחורה ממש התעצבנו ואני מאוד התפדחתי
    במסעדה הוא החליט להוציא סוכריה על מקל ונתן לי אותה במתנה
    הובכתי שוב
    הוא סיפר לי שהוא לומד והוא בין עבודות..הצעתי לו את החברה שבה אני עובדת
    אמרתי שיש תנאים טובים לסטודנטים אבל הוא דחה בנימוס
    ואז שאל אם בשבת הקרובה אצל או אצלו
    רק רציתי ללכת משם
    כמובן שסגרתי את הקשר כי באמת שזה היה יותר מדיי לערב אחד.
    כעבור שבועיים גיליתי שהוא נכנס לעבוד אצלנו בחברה
    מאז אני רואה אותו כל יום
    פאדיחות.

    מאת: ליטל |‏ 12 בפברואר 2017 | 11:15
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי התחיל כדייט מהחלומות שיצאתי עם אח של החברה הכי טובה שלי (שהייתי מאוהבת בו בטירוף מגיל 12, אבל במשך כ-5 שנים הוא לא עשה שום צעד בגלל פער הגילאים.
    כשהייתי בת 17 והוא היה בן 22.5 הוא לקח אותי לדייט בלי שאף אחד ידע על זה (כמובן שגם אחותו).
    נסענ וביחד לשיט בהרצליה הפיתוח, שתינו ונהנו אחד מהשני. שנים שחיכית לדייט איתו….
    לאחר השייט הלכנו למסעדה בהרצליה הפיתוח, התיישבנו לאכול ונהנו מכל רגע עד שלפתע הוא התחיל להתנפח בפנים, השפתיים שלו נהיו ענקיות וכל אזור הפנים פשוט התנפחחחח בגדול הייתי בשוק מוחלט ולא ידעתי מה קרה ומה לעשות.
    שאלתי אותו מה קרה לו אם הוא אלרגי למשהו?! אמרתי לו שהוא חייב ללכת לשירותים להסתכל במראה.
    הוא רץ לשירותים ופשוט היה בהלם. התקשרתי למד"א שבאו ופינו אותנו לביה"ח. שם התברר כי הוא כנראה אלרגי למשהו ומיד נתנו לו זריקה לאלרגיה ואמרו לנו שמזל שהגענו אחרת זה היה יכול להיגמר לא טוב.
    בביה"ח החליטו שהוא נשאר להשגחה לילה שלם והייתי צריכה להישאר איתו עד הבוקר בביה"ח.

    מאת: שני סילם |‏ 12 בפברואר 2017 | 11:14
  • לפני כמה שנים בחור כתב לי בפייסבוק שהוא ראה תמונות שלי ורוצה להכיר אותי,אחרי כמה שיחות נפגשנו
    כשראיתי אותו הוא נראה הרבה יותר מבוגר מבפייסבוק, סיפר שהוא בן 21 (אני הייתי בת 17) ישבנו בבית קפה ולא דיברנו הרבה, וכשאמרתי לו שאני רוצה לחזור הוא אמר שהוא ישמח אם זה ילך בינינו, הרים את השרוול של החולצה והראה לי קעקוע של השם שלי…הייתי בהלם!!
    והוא סיפר לי שלחברה הקודמת שלו קראו באותו השם כמו שלי
    ושהוא קיעקע את השם שלה על היד, אבל היא ביטלה את החתונה ברגע האחרון ועכשיו הוא לא רוצה להסתובב עם קעקוע כזה ומחפש לצאת עם מישהי שקוראים לה ככה…
    אמרתי לו סבבה והלכתי.
    בבית חסמתי אותו מהפייסבוק והחלפתי טלפון…

    מאת: אורטל |‏ 12 בפברואר 2017 | 10:11
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי עם בחור היה בתקופת השרות.היית מדריכת טיולים בחברה להגנת הטבע והוא חייל חסון מיחידה מובחרת.שרתתי בגליל המערבי והוא היה בתרגיל באזור ,קבענו להפגש במבצר יחיעם .אחרי שעתיים של שיחה קלילה וזורמת החלטתי להקסים אותו בידע שלי והובלתי אותו למערת זחילה נסתרת.התחלנו לזחול כשאני בראש מאירה את הדרך בפנס.המערה הלכה ונהיתה צרה יותר ואנחנו הפסקנו לדבר ורק גששנו את הדרך קדימה נאחזים בסלעים שבדרך.באמת לא זכרתי שהמערה ארוכה, הובלתי באומץ ורק חיכיתי לראות פס של אור שיסמן את הסוף. הבחור מאחורי נעצר והחל להתנשם בכבדות..מסתבר שהיה לו התקף חרדה. הוא הרגיש חנוק,הזיע ורעד בכל הגוף.איכשהו באופן לא רומנטי בכלל, אחזתי בידו פטפטתי על כל נושא שבעולם כדי להסיח את דעתו וכך משכתי אותו צעד אחרי צעד עד שהגענו לקצה המנהרה.אחרי זה לא נפגשנו יותר.

    מאת: שירה |‏ 12 בפברואר 2017 | 09:28
  • הדבר הכי מוזר שקרה לי היה שדיברתי בפייסבוק עם מישהו מספר פעמים והיו לנו חברים משותפים
    אז החלטנו להיפגש והוא הזמין אותי למסיבה , הוא בא לאסוף אותי ,
    ואז במסיבה מסתבר שהפריע לו הגובה שלי ,ושאין לו בת זוג שהוא מדבר איתה בגובה העיניים (נווו באמת!!)
    וזה סבבה , אבל אז הוא החליט לנסות לשדך לי את חבר שלו , מזל שאני אף פעם לא עוזבת את הבית בלי כסף, וברחתי משם במונית.

    מאת: אורית |‏ 12 בפברואר 2017 | 09:06
  • שכחתי להשאיר מייל בסיפור עם הרכב

    מאת: שימרית |‏ 12 בפברואר 2017 | 08:48
  • הדייט הכי מוזר….
    בגיל 18 היה לי מעריץ סודי שהיה מתקשר אלי לבית של ההורים והיינו משוחחים שעות בטלפון.
    אחרי תקופה של שיחות החלטנו להפגש.
    קבענו שהוא יגיע עם אוטובוס לתחנה המרכזית של העיר שלי, ואני אבוא לאסוף אותו עם הרכב ונצא לשבת בבית קפה.
    הגעתי ואספתי אותו. הוא נכנס לרכב. השתרר שקט.
    נסענו כמה דקות ואחרי כמה דקות הוא אומר לי : חשבתי שאת יותר יפה…
    האמת? הוא היה אחד המכוערים עלי אדמות. לא אמרתי לו כלום בנושא.
    אמרתי לו : נראה לי שזה לא ממש עובד (או משהו כזה. לא ממש זוכרת).
    אחרי כמה דקות נסיעה הבחור ירד מהרכב ואני נסעתי הביתה.
    וככה הסתיים לו הדייט הכי הזוי שלי.

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 12 בפברואר 2017 | 08:47
  • יצאתי עם מישהו שהכרתי בעבודה. זה יצא באופן מקרי לחלוטין בולנטיינס דיי, שמאז ומתמיד לא ייחסתי לו יותר מידי חשיבות. ישבנו במקס ברנר בשדרות רוטשילד ותוך כדי ההזמנה הוא היה שקוע בטלפון. אחרי שהגעתי הביתה (בלי כוונה להמשיך לדייט נוסף) ראיתי שהוא עשה בפייסבוק ״צ׳ק אין״ ותייג את שנינו במסעדה ובדייט, והוסיף כיתוב רגשני. כל החברים שלו ומכרים שלנו מהעבודה הגיבו במזל טובים וברכות כאילו מינימום התארסנו! התקשרתי אליו וצעקתי שיוריד את התיוג, ובאותו הזמן גם את הציפיות מהמשך הקשר. לא דיברתי איתו לאחר מכן ועזבתי את העבודה אחרי כמה שבועות.

    מאת: בר |‏ 12 בפברואר 2017 | 00:41
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי היה עם בחור שהיה נראה ממש חמוד בתמונות וגם נשמע מתוק בטלפון וקבענו להיפגש.בערב הפגישה הגיע בחור שנראה לגמרי ההפך מהתמונות.כולו מבולגן ולא מגולח.אמרתי נזרום בטח קרה משו.כל הדייט הוא פשוט לא דיבר וכשכבר הוא אמר משו הוא דיבר שטויות ודברים לא קשורים.כבר הייתי בטוחה שאני עם משוגע שברח ממוסד או משו והחלטתי לסיים.לא שמעתי ממנו אחר כך בערך שבועיים.יום אחד הוא התקשר ולא הפסיק להתנצל על מה שהיה והסביר שהוא עבד קשה כמעט בלי שינה ושהיו עוד בעיות בבית.לקח לו המון זמן לשכנע אותי לצאת שוב.בסוף הסכמתי ואני הכי שמחה בעולם!!הוא לקח אותי לדייט מקסים בחוף הים כפיצוי על מה שהיה וגיליתי בחור רגיש ומתוק!!כמובן שאנחנו ביחד עד היום…

    מאת: מיטל |‏ 11 בפברואר 2017 | 19:57
  • הדייט המוזר שהיה שיצאתי עם הבחור למסעדה שהוא לקח אותי והזמנו ואחרי כמה רגעים ראיתי אותו יושב מולי ומתחיל לספור את הסכום בעיניים הבנתי שאין לו מספיק כסף אז אמרתי אל תדאג יש עליי ויזה והוא היה מבסוט והזמין בלי חשבון וזה היה הדייט המוזר ביותר

    מאת: גילה |‏ 11 בפברואר 2017 | 17:33
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי ואפילו לא ידעתי שזה דייט… הייתה לי חברה מהלימודים, היינו בקשר דיי טוב, בחורה שקטה ואמנותית שהזמינה אותי לבוא איתה לערב שירה. הלכנו, היה אחלה ערב, שתינו בירות צחקנו ונהננו, בסוף הערב היא רצתה ללוות אותי הבייתה למרות שזה לא היה בכיוון שלה.. כשכמעט הגענו פתאום היא קטפה פרח מאיזה שיח והביאה לי אותו! הייתיי מאוד נבוכה וגם מוחמאת ולא חשבתי עד אז שיש לה עניין רומנטי בי (ידעתי שהיא אוהבת בחורות אבל היא ידעה שאני בעניין של גברים).
    אומנם לא התפתח בניינו שום דבר אבל ללא ספק היא הציבה רף חדש לגברים שיצאתי איתם, שאפשר להראות עניין ולהיות רומנטי במחוות הכי פשוטות ויומיומיות ובסופו של דבר זה גם הכי אמיתי ומרגש :)

    מאת: יולי |‏ 11 בפברואר 2017 | 15:46
  • כמו ג'ובניקית טובה העברתי לא מעט שעות בעזריאלי, שם גם התחיל איתי מישהו באחד הימים. דיברנו כמה ימים לאחר מכן והסכמנו להיפגש במסעדה בהרצליה. ירד מבול, כנראה סימן לכישלון העתיד לבוא, ובמזל היה מקום לשבת על הבר. במשך כל הערב כשישבנו אחד ליד השני הוא לא הפסיק להתקרב אליי ולנסות לגעת בי, ברגל, בכתף, ביד, איפה לא. אני, מרוב מבוכה, בכל פעם זזתי טיפה ימינה, כדי להתרחק ממנו מעט בתקווה שיבין את הרמז שהיי, אנחנו יושבים ומדברים והכל טוב אבל זה קצת טו מאצ'. הוא לא הבין. בשלב מסוים אחרי שהתרחקתי והתרחקתי והוא התקרב והתקרב אמרתי לו בכעס/מבוכה/ייאוש "אולי תפסיק כבר לנסות לגעת בי?!". שנינו הזמנו סושי מהתפריט, ורק אחרי שקיבלנו את המנות ואני התחלתי לאכול הוא נזכר להגיד "אה אני בכלל לא אוהב סושי", הסתכלתי עליו, לא האמנתי שזה יכול להדרדר יותר אבל הפתעה! בהמשך הערב הלכתי רגע לשירותים וכשחזרתי הוא שאל אותי בלי בושה – "עשית רסקיו?" ואני, התמימה, הייתי בטוחה שהתכוון לתמצית הרגעה וכשהסברתי לו שאני לא מאמינה בזה הוא הסביר למה בדיוק התכוון. מסתבר, שהכוונה שלו הייתה שהתקשרתי בשירותים לחברה לבקש שהיא תתקשר אליי בעוד כמה דקות כדי שיהיה לי תירוץ לברוח. הסתכלתי עליו בהלם, כשכל מה שעובר לי בראש זה "מי שואל דבר כזה???", הברמנית הציעה לי צ'ייסר (כנראה קלטה את המבט האומלל) וכשבסוף הערב הוא ליווה אותי למכונית שלי הוא מאוד מאוד הופתע שלא הסכמתי לצאת איתו שוב.

    noam270@gmail.com

    מאת: נועם שרעבי |‏ 11 בפברואר 2017 | 10:30
  • הדייט הכי מוזר שלי היה עם בחור שהכרתי במסיבה של חברים… למרות שהייתה לי תחושה מוזרה לגביו, החלטתי לצאת איתו כי סמכתי על החברים המשותפים שהחמיאו לו.
    באמצע הדייט הראשון, כשהזמנו מנות, הוא שאל אותי לגבי 2 מנות מסוימות, ועניתי שאני לא יכולה להזמין אותן כי יש שם רכיבים שלא עושים לי טוב לבטן.
    ואז הוא המציא סיפור שנקרא "מר בטן", והתחיל לספר לי אותו. הרגשתי כמו ילדה בת 5 בשעת סיפור בספרייה העירונית…

    זה היה מוזר להחריד, והייתי די בשוק.
    כמובן שכמו תמיד, המשכתי מתוך כבוד בסיסי עד לסוף הדייט, אבל לא היה לאחר מכן דייט נוסף…

    מאת: שיר |‏ 11 בפברואר 2017 | 10:27
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי התחיל בזה שקבענו בבית קפה, כשהגעתי לשם הוא כבר ישב וחיכה, אז התיישבתי גם אני והתחלנו לדבר, בתוך כמה דקות פשוט נפל לי האסימון -הבחור ענק מימדים.. הבנתי שזה לא הכיוון לצערי אבל לא רציתי לפגוע והמשכנו לדבר. השיחה הובילה לעיסוק שלו בחיים. הוא היה סוג של מטפל רוחני שאיכשהו הצליח להבין ולהגיד לי דברים מטורפים שרק אני יודעת על חיי רק מתוך ידיעה של כמה פרטים קטנים עלי .. זה היה מרגש ומרתק. סיימנו את הדייט בטיול קטן ונפרדו בחיבוק חם. היה הכי מוזר אבל מעניין.

    מאת: T |‏ 11 בפברואר 2017 | 10:18
  • הייתי אחרי פרידה מחבר של כמה שנים, התחיל איתי חתיך הורס וזה הרגיש לי אחלה דרך להתעודד. יצאנו ואחרי שסיפרתי שאני צמחונית, הוא סיפר לי לאורך כל הדייט (שעה וחצי!!!) על דיאטת הפליאו שלו בפרוטרוט, מה הוא אוכל, איך הוא מבשל, מה זה עושה לגוף שלו, הוא לא שאל אותי שאלה אחת על עצמי והמשיך במונולוג ארוך על האכילה שלו שנגמר בנסיונות שכנוע ארוכיייייייים… מיותר לציין שזה נגמר שם ושאני עדין צמחונית

    מאת: עינב |‏ 11 בפברואר 2017 | 09:57
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי..
    יצאתי עם בחור נחמד מהלימודים
    ישבנו בבית קפה קרוב לדירה שלי והיה דייט נחמד והחלטתי להזמין אותו אלי לדירה.
    הלכתי לשנייה לשירותים וכשחזרתי ראיתי אותו מודד את נעלי העקב שלי והולך בהליכת דוגמנית מול המראה….
    כמובן שבאותו רגע הדייט נגמר!
    למזלי זה היה לקראת סיום הלימודים כך שהמבוכה הייתה לתקופה קצרה…

    מאת: ליאת |‏ 11 בפברואר 2017 | 09:38
  • בגיל 15 חברה שכנעה אותי לצאת לדייט הראשון בחיי, וסידרה לי בליינד דייט עם ידיד שהכירה. נפגשנו ביום האהבה והתחלנו ללכת יד ביד, לדבר ולהכיר בתמימות של שני בני 15. פתאום הוא התחיל להוביל אותי לכיוון בית קברות. שאלתי אותו לאן הוא הולך והוא ניסה לשכנע אותי שזה יכול להיות רומנטי. לא ברור מה עבר לי בראש באותו הרגע אבל הסכמתי. נכנסנו לבית הקברות והתחלנו לטייל בין הקברים בחושך. פחדתי אבל התביישתי להגיד. בסוף הערב נפרדנו לשלום ומיותר לציין שמאז הוא סונן בקפדנות בטלפון ובicq. בכל זאת, חוויה דיי טראומטית לדייט ראשון בחיים.

    מאת: לירז אמין |‏ 11 בפברואר 2017 | 02:30
  • במהלך לימודי באוניברסיטה, פגשתי באדם שהיה מבוגר ממני בלא מעט שנים, משום מה נוכחותי עוררה בו התעניינות. הוא סיפר שעבד בעבור "מוסד ממלכתי", וכעת הוא נשלח על ידיהם להשלים תואר. המקרה הנ"ל אירע שנה לאחר אחד האירועים הטראומטיים ביותר בהיסטוריה של המדינה. מכיוון שלא הרפה, החלטתנו להיפגש בבית קפה. הוא היה עסוק בלפלרטט ואני לקחתי על עצמי את התפקיד של שרלוק הולמס, קצרתי הצלחות. בהתייחס לכך שלפי הבנתי הוא זה שהיה מומחה בתשאולים . בסופו של דבר נשארנו ידידים במהלך הקורס, לא מעבר לכך זה פשוט לא היה לעניין.. סביר להניח שטיפחתי אצלו את האגו הפגוע, ולי רק נשאר להבין שהיה עליי לעבוד בארגון ביון….

    מאת: חבצלת |‏ 11 בפברואר 2017 | 01:05
  • בעת שלמדתי באוניברסיטה,, היה אחד, מבוגר ממני בהרבה, שלמד אתי באותו הקורס.. שמתי לב מידי יום שנוכחותי מעוררת את תשומת ליבו ולא ממש הבנתי למה. הוא סיפר לי שבעבר עבד בעבור "מוסד ממלכתי", ושהוא קיבל חופש מטעם המדינה על מנת ללמוד, להשכיל ולהוציא תואר. הוא היה גבר שרמנטי מאוד, בעל כריזמה עצומה. יום אחד שאל אותי אם אהיה מוכנה להיפגש איתו בבית קפה. איכשהו, משהו כאן נראה לי חשוד בשל פער הגילאים והשוני הרב בינינו, אבל הסכמתי כי אני הרפתקנית מטבעי. כל זאת אירע שנתיים לאחר אחד האירועים הטראומתיים ביותר שידעה המדינה. אירוע ששינה את פני החברה. משהו בו רמז לי שהוא קשור לעניין. ואכן נפגשנו. הוא התרגש בשל רוח נעורי ואני התרגשתי שכן הבנתי שאני לא נפגשת עם אדם מן השורה. במהלך אותו הדייט, כל אחד היה עסוק במשהו שונה. הוא ניסה לפלרטט, ואילו אני ניסיתי להיות שרלוק הולמס, על מנת לנסות ולהבין מיהי דמותו העלומה, שאלתי אותו שאלות שלא הותירו אותו אדיש. הוא הרי היה מומחה בתשאולים. מעבר לזה, למעט יחסי חברות במהלך הקורס, דבר לא קרה. שנינו הבנו שזה לא לעניין. אבל אני הרווחתי בגדול. גם זכיתי להכיר איש יוצא דופן, ובנוסף, הצלחתי להשיג אינפורמציה מהאחרון שניתן היה להוציא ממנו משהו..וזה סיפור לספר לנכדים.. havazelletnevo @gmail.com

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 11 בפברואר 2017 | 00:49
  • הדייט הכי הזוי..
    יצאתי עם בחור חמוד שהכרתי בלימודים,
    ישבנו בבית קפה קרוב לדירה שלי.
    הדייט זרם טוב והיה ממש נחמד.
    החלטתי להזמין אותו אלי לדירה.
    הלכתי לרגע לשירותים להתפנות וכשחזרתי לחדר, ראיתי אותו מודד את נעלי העקב שלי והולך בהליכת דוגמנית מול המראה…
    הייתי בהלם וכמובן שבאותו הרגע הדייט נגמר. לא יכולתי להסתכל עליו בלימודים למזלי זו הייתה השנה האחרונה…

    מאת: ליאת |‏ 11 בפברואר 2017 | 00:05
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי הוא עם בחור שכששאלתי אותו מה הוא אוהב לעשות בכללי הוא גילה לי שהוא אוהד שרוף של התכנית ״זינה הנסיכה הלוחמת״, שהוא צופה בזה בריפיט באובססיה ושיש לו את כל האביזרים מהתכנית כולל ביגוד ומרצנדייז- חשוב! …
    מפה לשם הבחור עושה קולות באמצע הבית קפה של אמצעי הלחימה השונים שלה, מפרט לי את כל תאריכי הלידה של השחקנים, מקריא לי מכתבים שכתב להם.. ואז!!! התחילה חפירה לא הגיונית על כל העונות השונות ותקציר העלילה (כשכל קשר למילה תקציר שקרי בהחלט).
    מסתבר שיש אפילו כנס אוהבי זינה הנסיכה הלוחמת!! בארץ! בגני התערוכה!
    שעתיים אחרי אני מוצא את עצמי שומע על השפעות הנצרות על העלילה- כשפה כבר קיוויתי שיסגרו עלינו את המקום ויגרשו אותנו!
    מרוב הרצון לעוף משם צעקתי למלצרית ״חשבון״ שכל הסובבים הסתכלו עליי מוזר.. בכל זאת, שעתיים שלמות הנהנתי עם הראש בלי להוציא מילה מהפה או שישאלו אותי משהו! לגמרי פתחתי תיבת פנדורה.
    ולשאלתכם, אז לא! לא היה דייט שני!
    שוקינג, אני יודע

    מאת: גיא |‏ 10 בפברואר 2017 | 23:58
  • המפקדת שלי ניסתה לשדך לי את הבן של חברה הכי טובה שלה. הבחור הזמין אותי לדייט ריצה, 07:00 בבוקר בחוף בת גלים בחיפה. כקצינת אימון גופני לא יכולתי לסרב לאתגר (ולמפקדת שלי) וכך מצאתי את עצמי יוצאת ברכבת מתל אביב ב05:30 בבוקר, עם בגדי ריצה לדייט מזיע בחודש אוגוסט בחוף הים. יכל להיות נחמד רק שהוא לא הצליח להוציא מילה בכל ה4 קמ ריצה (ובקושי בסיומה). ממממ לא יצרתי קשר אחרי הדייט המוזר הזה אבל סהכ זכרון משעשע
    אני מאוד מאוד מאוד אשמח לקבל את הפרס של חברת הקוסמטיקה האהובה עליי!!!!

    מאת: הילה |‏ 10 בפברואר 2017 | 23:25
  • יצאתי עם בחור לשבת בים בשקיעה…
    מסתכלים על הים והגלים שמכים בסלעים.
    פתאום אנחנו מביני שאלה לא סלעים אלא שיש מישהו ששוכב במים הרדודים, ולא זז.
    הבחור, שהמתנדב במד"א רץ אליו ומתחיל לעשות לו החייאה, ברקע אנחנו שומעים שבחוף ליד מלא ניידות מדא ומשטרה.
    היה מלחיץ ולא היה דייט שני

    מאת: קטיה שנקר |‏ 10 בפברואר 2017 | 21:06
  • היי,
    יצאתי לדייט עם מישהו שהרבה זמן דיברנו (הכרתי אותו עוד מהשכבה בתיכון והיינו ידידים טובים) לאחר הרבה זמן החלטנו להיפגש ולדבר. הוא החליט לאסוף אותי מהבית והיינו אצלו לבד בבית. הוא הכין לנו תה ואמר שאנחנו עושים ״מסיבתה״ ופשוט ישבנו במטבח, דיברנו קצת על הצבא והוא סיפר לי שהוא אוהב לפתוח ורידים ( הוא חובש קרבי)… אחרי זה הוא שאל אותי אם הייתי רוצה שהוא יפתח לי וריד פשוט ככה אצלו בבית.. הסכמתי (אלוהים יודע למה) והוא פשוט הביא ערכת עזרה ראשונה עם כל הדברים שצריך לפתוח איתם וריד, פתח לי וריד פשוט ככה . אחרי זה פשוט המשכנו לשבת שם במטבח שלו ולשתות תה כאילו כל הסיטואציה לא הייתה מוזרה בכלל. הערב נגמר בלי שקרה שום דבר או שדיברנו על משהו מעניין או אינטימי והוא פשוט החזיר אותי הביתה אחרי שעה וחצי …

    מאת: יהודית |‏ 10 בפברואר 2017 | 17:35
  • היי,
    יצאתי לדייט עם מישהו שהרבה זמן דיברנו (הכרתי אותו עוד מהשכבה בתיכון והיינו ידידם ממש טובים) לאחר הרבה זמן החלטנו להיפגש ולדבר. הוא החליט לאסוף אותי והיינו אצלו לבד בבית. הוא הכין לנו תה ואמר שאנחנו עושים ״מסיבתה״, דיברנו קצת על הצבא והוא סיפר לי שהוא אוהב לפתוח ורידים ( הוא חובש קרבי)… אחרי זה הוא שאל אותי אם הייתי רוצה שהוא יפתח לי וריד פשוט ככה אצלו בבית.. הסכמתי והוא פשוט הביא ערכת עזרה ראשונה עם כל הדברים שצריך לפתוח איתם וריד, פתח לי וריד פשוט ככה . אחרי זה פשוט המשכנו לשבת שם במטבח שלו ולשתות תה כאילו כל הסיטואציה לא מוזרה בכלל. הערב נגמר בלי שקרה שום דבר בינינו או שדיברנו על משהו מעניין או שישי והוא פשוט החזיר אותי הביתה אחרי שעה וחצי …

    מאת: יהודית |‏ 10 בפברואר 2017 | 17:27
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי היה שחברה שלי הביאה למישהו את המספר שלי כדי שנכיר ואז הוא התקשר אליי ואמר לי שהוא מזמין אותי לקפה וזה….אני התלהבתי והתלבשתי והתאפרתי והתרגשתי, וביום של הדייט שאלתי אותו – איזה בית קפה הולכים? והוא ענה: הולכים לפארק.
    אז חשבתי שזה בית קפה ליד הפארק והתלהבתי, שמתי שמלה ועקבים והוא בא להסיע אותי לפארק ואז אנחנו יורדים מהמכונית והוא פשוט לוקח פקל קפה ומתיידב בריצפה באמצע הפארק! איזה בושות רציתי להיקבר במקום!!
    ***אני מסכימה לתקנון.

    מאת: מיכל כהן |‏ 10 בפברואר 2017 | 16:29
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי היה עם בחור שהתחיל איתי בתחנת אוטובוס. הוא היה מאד מקסים ואיכשהו עלינו על אותו אוטובוס ולפני שירדתי הוא ביקש את המספר שלי בשביל שניפגש. שבוע אחרי זה נפגשנו בבית קפה באזור של הבית שלי וכבר מההתחלה הרגשתי מאד לא בנוח. כל הדייט הוא רק דיבר על כמה הוא אוהב אדריכלות וכל רגע שאל אותי אם אני מכירה אדריכל אחר מהמאה ה14 ( ברור שלא היה לי מושג על מי הוא מדבר) והיה מאד מאוכזב שאני לא מכירה. מיותר לציין שהוא לא שאל עלי כלום כל הדייט. בסוף הערב הוא הציע ללווות אותי הביתה ברגל (מרחק של 20 דק הליכה) ואמרתי אולי הוא יציל את המצב והסכמתי. התחלנו ללכת ואז אחרי חמש דקות הוא פשוט התיישב על ספסל באמצע הרחוב והוציא ג׳וינט. אני הייתי אז לפני צבא והוא היה גדול ממני בכמה שנים ומעולם לא באמת ראיתי ג׳וינט. נלחצתי ממש והוא פשוט עישן וחיכיתי רק שהוא יסיים. כשהוא כיבה את הג׳וינט הוא פשוט קם אמר שהיה נחמד והלך והשאיר אותי לבד לחזור הביתה. לא שמעתי ממנו יותר ולמרות שעברו כבר 5 שנים אני בחיים לא אשכח את החוויה ההזויה הזאת

    מאת: בקי |‏ 10 בפברואר 2017 | 16:21
  • בצבא הייתי קצינת נפגעים, והיה חייל פצוע ראש קשה שביקרתי, שהיה חמוד מאוד… הוא הציע לי לצאת, כשהוא עם בצקות ושטפי דם בכל הפנים, והלסת שלו נעולה בברזלים ואין לו יכולת לאכול או לפתוח כמעט את הפה. ועדיין היה מקסים ורומנטי.
    היום הוא בעלי ואבא של ילדיי :)

    מאת: כרמי |‏ 10 בפברואר 2017 | 15:34
  • יצאתי פעם עם בחור חמוד לבר. הוא אסף אותי מהבית ונסענו באוטו שלו לכיוון הבר. הכימיה בינינו הייתה טובה והשיחה זרמה. הגענו לבר וכל אחד הזמין משהו לשתות. הכול המשיך סבבה ונחמד עד שפתאום אחרי משהו כמו עשר דקות הוא אומר לי " טוב יאללה קומי הולכים". ואני מופתעת מהאמירה מנסה להבין אם ממשיכים למקום אחר או שאני צריכה להבין מזה שמשעמם לו איתי ושהוא רוצה לחתוך . אז כשאני שואלת אותו לפשר האמירה הוא עונה "אני היפראקטיבי אני לא יכול לשבת יותר, אבל היה לי ממש כייף איתך נדבר מחר?"

    מאת: שי |‏ 10 בפברואר 2017 | 15:28
  • דמיינו סיטואציה כזו: שבת חורפית וגשומה, בית קפה, בליינד דייט, דייט ראשון, אין כמעט נפש חיה בחוץ או בתוך בית הקפה. הוא הזמין הפוך בספל זכוכית, אני לימונענע. מנסים קצת להכיר אחד את השני: ״אז מה את בדיוק לומדת? וואו, נשמע קשה״ ״בן כמה אמרת שאתה?״. פתאום משום מקום מגיע כנר, מתחיל לעשות סיבוב במקום, ונעצר ליד השולחן שלנו. כנראה שהמבוכה על הפנים שלנו לא הסגירה שום דבר, או שפשוט הוא רגיל לכאלה מבטים, אחרת לא ברור למה מכולם הוא בחר בנו והתחיל לכנר לנו את השיר אלף נשיקות. אין ספק שהמבוכה הטבעית התגברה פלאים. שנינו מסתכלים אחד על השני, בלחיים סמוקות (אצלי קצת יותר כי בכל זאת, התאפרתי לפני), ומתחננים בלב שהוא ילך כבר. בהחלט הדייט הכי מוזר שהיה לי, ובכל זאת, ואולי דווקא בגלל זה בקיץ הקרוב אנחנו נחגוג 10 שנות נישואים עם שלושה ילדים חמודים :-)

    מאת: אפרת |‏ 10 בפברואר 2017 | 15:07
  • הדייט הכי הזוי שהיה לי בחיים – בליינד דייט!! ישבנו במסעדה והזמנתי יין. כשהמלצרית שאלה את האדון מה ישתה אמר שיטעם ממני ויחליט! הבן אדם לא מכיר אותי ורוצה לשתות לי מהכוס. אחר כך זה המשיך בהזמנת אוכל הזויה עד כדי כך שהמלצרית נתנה לי מבט מרחם… אחרי שיחה מקרטעת ביותר הוא עוד שאל אם אני רוצה להמשיך למקום אחר. סירבתי בנימוס מן הסתם. בדרך הביתה הוא עוד שואל מתי אפשר שוב להיפגש, וכשאמרתי שלא נראה לי שיכול לצאת מזה משהו רציני, הוא שואל אותי: ״ אבל למה? את כזאת שווה״. ממש במילים אלו. לא, אין דברים כאלה!!! מיותר לציין שלא ראיתי אותו יותר

    מאת: יעל פינקלמן |‏ 10 בפברואר 2017 | 14:42
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי זה עם בחור שהכרתי באינטרנט. הבחור היה מאוד מקסים באינטרנט והיו לי ציפיות גבוהות. לאחר כשיחה של שבוע,קבענו לצאת לבית קפה בתל אביב. הבחור אסף אותי מהבית שלי לכיוון המסעדה ובאמצע הנסיעה מתקשרת אליו אחותו ומוסרת לו שיבוא דחוף לבית חולים כי אמו לא חשה בטוב. בקיצור הבחור התחיל לבכות, להתנשף בכבדות וכולו היה בלחץ. באותו רגע ממש לא יכולתי לעזוב אותו במצב כזה לכן נאלצתי לנסוע איתו לבית החולים ולהתחיל להרגיע אותו. הפדיחה שהגעתי לשם וכל הבני דודים שלו היו וחשבו שאני החברה החדשה שלו ושאלו מתי אנחנו מתחתנים ולמה אני לא באה אליהם. בקיצור רק רציתי ללכת משם אבל לא היה לי מצפון לעזוב אותו במצב כזה. בסוף נשארתי איתו עד הבוקר ואז הייתי צריכה ללכת לעבודה כולי מרושלת ועייפה. אחרי שבוע, הדודים שלו מתקשרים אלי ושואלים איפה אני ומתי אני מגיעה לארוחת חג.

    מאת: אסתי |‏ 10 בפברואר 2017 | 14:41
  • הדייט שלי התחיל טוב והסתיים מוזר מאוד. יצאתי לדייט ראשון עם בחור חמוד למסעדה, הכל הלך נהדר ולאחר המסעדה הוא הזמין אותי למסיבה של חברים באזור. הגענו למסיבה ושם התגלה כי האקסית המיתולוגית שלו נמצאת שם אבל לא תקשרנו איתה הרבה.
    בסוף כשהגיע הזמן להיפרד הוא ירד ללוות אותי למטה ולהיפרד כמו שצריך. בזמן שעמדנו למטה ודיברנו, פתאום הופיעה האקסית היסטרית בוכה וכועסת – כנראה משהו קרה לה במסיבה ואז התחילה להתעצבן שהיא שכחה את המשקפיים שלה במסיבה ולא רוצה לחזור לשם לקחת אותם. הדייט שלי באותו רגע החליט פשוט לנטוש אותי, בלי שום הסבר, אמר לי "ביי קצר" ורץ לעזור לאקסית והמשקפיים. עמדתי כמה שניות טובות בהלם מהצורה שבה הוא פשוט זנח אותי במהירות שיא ועוד אחרי דייט מעולה כדי לטפל בענייניה של האקסית – הרגשתי כמו בסרט קומדיה רומנטית גרוע ופשוט הלכתי לדרכי בידיעה שאני לא מתקשרת איתו יותר.
    מפה לשם התגברתי על זה ואנחנו כבר 7 שנים ביחד :)

    מאת: אביטל |‏ 10 בפברואר 2017 | 14:00
  • שלום רב,
    נפגשתי לדייט לפני כחצי שנה עם בחורה שהתמונה שלה הייתה שונה מבמציאות.
    השוס היה שהיא הייתה חסרת שיניים…
    ואז הבנתי שאני צריך לחפש עוד אפשרויות של היכרות עם בנות.

    אחלה שבת וחג ט"ו בשבט שמח.

    מאת: שי טל |‏ 10 בפברואר 2017 | 13:59
  • הדייט המוזר שלי התרחש לפני כמה שנים,בימי הרווקות ה"סוערים" (NOT), וכך היה: הכרתי בחור באפקליציית היכרויות…דיברנו כמה ימים והייתה כימיה ממש טובה. חיכיתי ממש לראות אותו ודמיינתי לעצמי מה נעשה ואיפה נשב כשנפגש. התחשק לי ממש ללכת לאיזשהו בר מגניב או מסעדה אפלה ורומנטית. אבל כיאה לבחורה,השתדלתי לשמור על קלאסיות ונתתי לו לבחור את המקום. זה היה בשישי בערב והתלבשתי הכי מהמם ובאתי עם המון ציפיות. מפה לשם…מצאתי את עצמי במסעדה המונית במרכז גבעתיים, שותה שייק פירות שגם התבקשתי לשלם עליו…יותר טרן אוף מזה??

    מאת: מור |‏ 10 בפברואר 2017 | 13:24
  • הדייט הכי מוזר וביזארי שהייתי בו היה בליינד דייט. הזמנו ארוחה והמנה הגיעה עם לחם דגנים, הבחור הוציא את כל הגרעינים שהיו בלחם, השולחן שלו נראה כמו שולחן של תינוק. הוא אמר שהגרעינים שבלחם הם "קלוריות מיותרות שאין בהן הנאה". באמצע הדייט הוא הוסיף ואמר שיש לו וידוי, ושהשם שאמר לי בתחילת הפגישה אינו שמו אלא שם שהוא אוהב, ושלמעשה קוראים לו בשם אחר. מיותר לציין שלא נפגשנו לדייט שני.

    מאת: שירה |‏ 10 בפברואר 2017 | 13:16
  • הדייט המוזר ביותר שיצא לי לחוות, התחיל ונגמר בנסיעה.
    הבחור הגיע לאסוף אותי, הוא נעצר בצורה מוזרה, השתחלתי לרכב.
    הוא זגזג לאורך כל הדרך, כולם צפרו לו, לא כל כך התאפקתי והערתי הערה.
    הגענו למקום, הוא החנה את הרכב בצורה יפה אז החמאתי לו, מרוב התרגשות הוא התנשק עם הרכב מלפנים ואחכ עם הרכב מאחור :)

    מאת: לילי |‏ 10 בפברואר 2017 | 13:04
  • וואו, יש הרבה. אבל הצלחתי לבחור-
    לפני כמה שנים טובות כשעוד הייתי חיילת הכרתי איזה מישהו בתל אביב והוא הציע לי לצאת.
    יצאנו לאזור פלורנטין בתל אביב וישבנו באיזה בר.
    כל הדייט הוא לא מפסיק להגיד כמה הוא עשיר וכמה אני חיילת מסכנה שאין לה גרוש.
    אחר כך הלכנו לסושי וכנראה שאיכשהו נחתכתי, לא שמתי לב ומרחתי את זה על הסוודר.
    פתאום הוא אמר לי "תראי, הציצי שלך מדמם" WTF??
    זה לא נגמר שם, הלכנו לקיוסק לקנות פלסטרים והוא התחיל להסתכל על דיסקים צרובים, הצביע לי על אחת השחקניות (בקטגוריה של סרטים למבוגרים) ואמר לי "יואו איזה כוסית היא, נכון??" .
    בקיצור, ברחתי משם ויותר לא עניתי לו בחיים.

    מאת: חן |‏ 10 בפברואר 2017 | 12:35
  • אחד הדייטים הכי מוזרים שלי היו עם בחור שהציג את עצמו כבסיסט בלהקת רוק שמופיעה בישראל במסגרת סיבוב הופעות עולמי. נפגשנו באפליקציה יש לציין. קבענו מתחת לבית שלי ולהפתעתי כי רבה הגיע ילדון גבוה ורזה. מאלאבמה עם מבטא של דרום ארה"ב. מסתבר שהוא בסיסט בלהקת רוק דתית מיסיונרית שהופיעה בפני מאמינים במדבר. הוא גילה אץ ישו לאחר שעישן סם מהול במשהו לא מזוהה שגרם לו לשיתוק חלקי שעבר בסוף ומאז הוא מנגן בשליחות האל. לא היה לי נעים אז הסתובבנו קצת ביחד ואז רצינו להיכנס להופעה ולא נתנו לנו כי לא היתה לו תעודת זהות והוא נראה ילד! מביך. אגב, שאלתי אותו מהו השיר האהוב עליו- ציפיתי לאיזה "אווה מריה" אבל הוא אמר "high way to hell" של ac/dc.

    מאת: S |‏ 10 בפברואר 2017 | 11:01
  • היה לי דייט בחוף הים בת"א. לא הלך טוב, לא הרגשתי כימיה או ענין וזה היה נראה שגם הוא מרגיש כך. החלטנו לסיים את הדייט וללכת הביתה ואז כשהגענו למקום שבו האופנוע שלו חנה, הוא אמר לי: אין לי עוד קסדה, אז תקחי מונית ותעקבי אחריי לדירה שלי…
    מי דיבר בכלל על ללכת אליו??? בקיצור, כמובן שלא הייתי מעוניינת ועוד בפתרון מוזר כזה. חזרתי הביתה.

    מאת: דנה |‏ 10 בפברואר 2017 | 10:52
  • ממש חיכיתי לדייט הזה.( מדובר בבחור חתיך ממש שגם עשה רושם של בחור ביישן אז ממש עפתי עליו)
    הדייט עצמו היה נוראי. הוא בקושי דיבר, הרגשתי שאני סוחבת את זה כדי שזה אולי יעבוד ואני זו שיזמה את הנשיקה.
    עד כאן, נסבל. בסוף הערב אנחנו יוצאים מהבר והוא הציע שנעשה סיבוב ונלך קצת ברגל. הסכמתי. בשלב מסוים הוא פשוט ניסה למשוך אותי למקום חשוך ומבודד מתחת לגרם מדרגות, עם עצים ומלא איכסה כדי לנסות למשמש אותי שם. חשוב לציין שהוא לא הפעיל עליי כוח או משהו אבל עדיין- סיטואציה הכי אוקוורד שהייתה לי.

    מאת: גל |‏ 10 בפברואר 2017 | 10:25
  • בדייט הראשון שלי ושל בחור שיצאתי איתו, ישבנו בים ואכלנו יוגורט ואז פתאום שמתי לב שהתיק שלי לא עלי והיינו שם רק שנינו !!! בתיק היה פלאפון , ארנק ודרכון והייתי צריכה לטוס יום אחר כך, חיפשנו המון זמן את התיק ואפילו חפרנו ועדיין לא מצאנו וזה היה הזוי כי התיק היה עלי שנייה לפני כן…
    יום אחרי זה חזרתי עם אמא ומצאנו בדיוק באותו מקום את התיק רק עם הדרכון.

    מאת: דנה |‏ 10 בפברואר 2017 | 09:59
  • חברה הכירה נתנה את המספר שלי לחבר מהעבודה שחשבה שאנחנו מתאימים, דיברנו בטלפון, השיחה זרמה והחלטנו בשביל להרגיש כמו לפני עידן הפייסבוק, לא נחפש אחד את השניה באינטרנט ופשוט נפגש.
    קבענו במסעדה,ניגש אליי בחור ואמר את שמו הפרטי וישבנו ביחד. היה דייט נפלא.
    בבוקר אחרי, חברה מצלצלת אליי מדוע "הברזתי" מהדייט, הסברתי לה שישבתי עם הבחור.
    בסוף הסתבר שחשבתי עם הבחור הלא נכון שגם חיכה לדייט עם מישהי בשם שלי וגם הוא ענה לשם של אותו בחור שהייתי אמורה לפגוש.

    מאת: קרן |‏ 10 בפברואר 2017 | 09:02
  • דייט באמבולס! פרמדיק שיצאתי איתו חשב שיהיה הגיוני לאסוף אותי באמבולנס… עשה לי סיור, לקח למסעדה, החנה באדום לבן ומאז לא יצאנו שוב. הזוי!

    מאת: רינת |‏ 10 בפברואר 2017 | 08:25
  • הדייט המוזר ביותר שהייתי בו היה הדייט הראשון והיחידי של מי שנהיה בעלי בהמשך. כנראה איאפשר היה חקרוא לזה דייט.עבדנו במסעדה. אני הייתי מלצרית והוא טבח. הכל התחיל בחלון שבין המטבח לאולם המסעדה. באחד הימים הוא אמר שהוא הולך לשבוע הספר היום והזמין אותי להצטרף אליו.אני הייתי בטוחה שאנחנו רק ידידים אז לא היה בזה שום דבר מוזר. הסתובבנו בין הספרים ואיפהשהו באמצע נפל לי האסימון. כעבור חודש הייתה הנשיקה הראשונה ומאז 6 שנים ביחד.

    מאת: קסניה |‏ 10 בפברואר 2017 | 07:25
  • הדייט הכי מוזר שהיה לי התחיל בחוף הים בתל אביב והסתיים בתחנת המשטרה בדיזינגוף… במהלך הדייט אחרי כוס כפה, נכנסו קצת למים והשארנו את הדברים שלנו קרוב אלינו על החוף, וכשיצאנו מהים גילינו שלרוע מזלנו מישהו גנב לנו את כל הדברים, אפילו את הכפכפים… הבנתי שזה לא באד לאק, אלא סימן משמיים לא לצאת עם הבחור. למדתי שיעור לחיים וזכיתי בבן זוג מדהים!

    מאת: שיר |‏ 10 בפברואר 2017 | 00:08