אשלי גרהאם החדשה: דוגמנית במידה 40 בספורטס אילוסטרייטד

מיילה דלבסיו בת השלושים כבר כיכבה בכמה קמפיינים נחשבים, אבל השבוע היא נכנסה להיכל התהילה כשנבחרה להצטלם למגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד. "אני מקווה לתת דוגמה לנשים אחרות, שיהיו חזקות ולא יחששו", כתבה הדוגמנית

מאת  | ‏ 7 פברואר 2017
מיילה דלבסיו. גאה להיות מידה 40 (צילום: גטי אימג'ס)

מיילה דלבסיו. גאה להיות מידה 40 (צילום: גטי אימג'ס)

מה קורה כשאת לא ממש במידות של דוגמנית, אבל גם לא ממש פלאס סייז? בעבר סביר היה שתפלי בין הכיסאות, אבל אחרי שאשלי גרהאם פרצה לתודעה הקולקטיבית נוצר מסלול חדש לנשים במגוון רחב יותר של דימויי גוף, וכרגע את המסלול הזה חורכת מיילה דלבסיו היפהפיה, שנושקת ל-30 ובמידה 40. לאחר שכבר כיכבה בכמה קמפיינים שווים, היא הוכרזה השבוע כאחת משבע ה׳רוקיז׳ של השנה של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד".

בשנת 2014 עלתה מיילה לתודעה כשקלווין קליין הפך אותה לדוגמנית ההלבשה התחתונה המלאה הראשונה שלו. עכשיו היא הולכת בדרכה של גרהאם, שזכתה להופיע על שער המגזין ובכך עשתה היסטוריה. הצילומים למגזין נערכו על החוף, כצפוי, והם חושפניים במיוחד, לא כוללים חזיית ביקיני אלא תחתונים ושרשרת גוף בלבד.

בקמפיין המדובר של קלווין קליין (צילום: יח"צ)

בקמפיין המדובר של קלווין קליין (צילום: יח"צ)

זהו רגע משמעותי בקריירה של מיילה, אותה היא טווה לעצמה מאחר שאין מסלול מוכן לבעלות גוף כמו שלה. ״אני מקווה שבתמונות האלה אתן דוגמה לנשים אחרות, על מנת שיעמדו חזקות באמונותיהן ולא יחששו להשתמש בקול שלהן״, כתבה באינסטגרם. ״לגבי הנשים בתעשייה, אני מקווה שהתמונות נותנות לכן ביטחון שלא צריך מיליון עוקבים כדי שישימו אליכן לב. שופטים אתכן רק על פי איכות העבודה שלכן והאישיות. אני חושבת שיש פה משהו שכדאי לחגוג אותו״.

מיילה לא שוכחת את גרהאם, האישה שהחזיקה את הלפיד. ״אני כל כך גאה בך, אשלי, ובכל הנצחונות שלך. זה היה כל כך מרגש לראות אותך מתעצמת ומצליחה כל השנים האלה״. השתיים טרם זכו להפגש, אך יש להניח שזה יקרה בקרוב, תחת ניצוחו של בית אופנה זה או אחר.

תחביב נוסף: צילום (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

תחביב נוסף: צילום (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

מיילה התחילה את דרכה בדרך הכי אמריקנית שיש: לאחר שזכתה בגיל 16 בתחרות מיס ויסקונסין. הנערה התמירה (1.80) ניסתה להשתלב בתעשיית האופנה הרגילה, ולשם כך ניסתה לרדת במשקל בכל הדרכים האפשריות, כולל הרעבה והקאות, אבל השיטה הזו לא צלחה. הרעב לדוגמנות, לחיים וגם לאוכל ניצחו, ובגדול. מיילה חתומה בסוכנות נקסט והופיעה כבר בכל המגזינים המובילים, והנהיגה קמפיינים ל-H&M, ליווייס, אברקרומבי אנד פיץ׳, חברת ההלבשה התחתונה פרימה דונה וקואץ׳.

יש לה, למיילה, שאיפות נוספות בחיים, ביניהן תחביב צילום בו השתמשה כשניצחה על צילומים חושפניים של עצמה לגליון ללא העירום הראשון של מגזין פלייבוי בשנה שעברה. באתרש לה ניתן למצוא עבודות רבות, גם בציור ופיסול, והיא מרבה לצלם את עצמה בעירום ולעשות מהתמונות קולאז׳ים. בכלל נראה שהצעירה משוחררת לחלוטין מעכבות, כשעירום, פמיניזם ופיצה הם הפריטים השולטים באינסטגרם שלה.

תוך רגע היא תהפוך לדבר הכי חם בתעשייה (צילום: גטי אימג'ס)

תוך רגע היא תהפוך לדבר הכי חם בתעשייה (צילום: גטי אימג'ס)

מרגישה מאד נח להצטלם בתחתונים וחזיה (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

מרגישה מאד נח להצטלם בתחתונים וחזיה (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

כל כך צודקת (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

כל כך צודקת (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

בקמפיין הלבשה תחתונה של trueandco (צילום: אינסטגרם trueandco)

בקמפיין הלבשה תחתונה של trueandco (צילום: אינסטגרם trueandco)

התחילה כמיס ויסקונסין (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

התחילה כמיס ויסקונסין (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

רוצה לתת תקווה לנשים אחרות (צילום: אינסטגרם)

רוצה לתת תקווה לנשים אחרות (צילום: אינסטגרם)

ניסתה להיות דוגמנית רזה מאד אבל זה פשוט לא עבד לה. בקמפיין ל-PrimaDonna (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

ניסתה להיות דוגמנית רזה מאד אבל זה פשוט לא עבד לה. בקמפיין ל-PrimaDonna (צילום: אינסטגרם myladalbesio)

השאירו תגובה