מה נשים רוצות: המותג שעושה חשק לקנות הכל
אמנם לא נבחרה אישה לנשיאות ארה"ב, אבל בכל הנוגע לתעשיות האופנה והטיפוח האמריקאיות, הכוח הנשי חזק מאי פעם. הכירו את Staud, מותג נחשק שהוקם לפני כשנתיים על ידי שרה סטאודינגר, מעצבת צעירה וסופר מגניבה שקולעת באופן מדויק לטעם הצרכני של דור ה-Y. וזה נראה פשוט מעולה
בגיל 26 אנחנו בדרך כלל עוד בוכות על בנים מרושעים ובוסים שלא מבינים אותנו. אבל יש גם כאלו שכבר מקבלות אייטמים בפורבס על ההצלחה העסקית שלהן. שרה סטאודינגר לדוגמא, משתייכת לצד המוצלח יותר של המתרס.
כמו אמילי וייס ל-Glossier, סופיה אמורוסו ל-Nasty Gal, ז'אן דמאס ל-Rouje, יעל אפללו ל-Reformation וטיילר הייני ל-Outdoor Voices, סטאודינגר היא חלק מזרם של נשים צעירות, מוכשרות ואמביציוזיות שמשנות את פני הקמעונות העולמית.
את Staud הקימה סטאודינגר לפני שנתיים בלבד יחד עם בן זוגה (שהפך לשותפה העסקי), ובמהרה הפך הלייבל לשם המתגלגל על לשונותיהן של כל הקול גירלס. מסלבס כאלכסה צ'אנג, דקוטה ג'ונסון ואמילי רטאייקאוסקי ועד כוכבות אינסטוש כדילטה בונאיוטי האיטלקייה ואוליביה לופז האמריקאית – הבגדים והתיקים של סטאוד הפכו למוצרי צריכה בסיסיים בקרב נשים צעירות ומעודכנות התרות אחר קול אופנתי קצת אחר.
"הרגשתי שהיה קשה למצוא משהו שהוא לא טרנדי מדי, או כזה עם איכויות על-זמניות במחירים נגישים" סיפרה סטאודינגר בראיון לפורבס על נקודת ההזנקה של המותג, שמטרתו להביא לעולם אסתטיקה נשית, אלגנטית וחצופה במידה.
כשרק נפתח, סטאוד היה אמור להיות צינור המחבר בין הלקוחה למותג. דגם היה עולה לאתר, ומשם היה אפשר לשחק איתו לכדי התאמה מלאה – שרוולים יותר ארוכים, חצאית יותר קצרה וכן הלאה.
אבל מהר מאוד הבינו בסטאוד שמדובר בקונספט לא מספיק רווחי, ולכן החזירו את מושכות העיצוב חזרה הביתה.מאותו הרגע, הלייבל רק פרח. אבל זה לא קרה רק בגלל המוצרים עצמם, אלא בזכות קורלציה מושלמת בין סחורה טובה לתוכן שיווקי מדויק לתקופה.
בדיוק כמו במותגי האופנה והטיפוח האחרים שהוקמו לאחרונה על ידי נשים צעירות, סטאודינגר הבינה כי קנייה מתקשרת באופן מובהק לרגש, כזה המוזן בימינו בעיקר מבהייה אינסופית בפיד האינסטגרם. צרכניות האופנה העכשוויות זקוקות כיום לעולם השראה שלם לפני שהן מוכנות להשקיע את כספן בבגד או אקססורי.
אי אפשר כבר ליצור בגדים מושכים ולקוות שהם יעשו את כל העבודה. צריך תוכן ויזואלי כובש, קופי שיידבר בגובה העיניים וכמובן – רשת של נשים משפיעניות שיתלהבו בכנות מהפריטים.
בינתיים, נראה שגישת דור ה-Y הזו לעסקים מצליחה לסטאוד באופן פנומנלי. יש כבר טופ פרוותי שהפך לרב מכר בקרב בלוגריות, אתרי האופנה הגדולים לא מפסיקים לראיין את סטאודינגר על סוד ההצלחה (גם לא מזיק שהיא עצמה יפהפה שחיה בבית מושלם באל.איי), ועל פי התחדשות הקולקציות והמלאי באתר, אפשר בהחלט להכריז על נסיקה. וכן, יש משלוחים לארץ.
הגופיה נראית כאילו היא לא עשתה שחי. והבגדים נראים כמו מאליאקספרס.
מאת: arul | 29 בינואר 2017 | 21:34