אתר ישראלי חדש מפשט את תהליך הקנייה מאתרי אופנה בחו"ל

אתר Get Style משמש כפלטפורמה אינטרנטית לא מכירתית, כאשר מחיר המוצרים המופיעים בו זהים למחיר המקורי באתרים שבהם הם נמכרים, והמודל העסקי בנוי על עמלה מהאתרים עצמם - מולם בסופו של דבר מבצע הגולש את העסקה

מאת  | ‏ 17 ינואר 2017
אתר חדש שיקל על חווית הקנייה (צילום: מתוך הבלוג)

אתר חדש שיקל על חווית הקנייה (צילום: מתוך הבלוג)

אתר ישראלי חדש מנסה לפשט את תהליך קניית פריטי אופנה מאתרים שונים בחו"ל, כשהוא מציע את כל  פרטי העסקה בעברית, כולל תעריפי משלוח לישראל, מיסוי נדרש במידת הצורך, התראות על הנחות, מדיניות החזרות ועוד.

אתר Get Style משמש כפלטפורמה אינטרנטית לא מכירתית, כאשר מחיר המוצרים המופיעים בו זהים למחיר המקורי בו הם מופיעים באתרים שבהם הם נמכרים, והמודל העסקי בנוי על עמלה מהאתרים עצמם – מולם בסופו של דבר מבצע הגולש את העסקה.

פריטים מחו"ל באתר ישראלי (צילום: luxo, מתוך הבלוג)

מגוון פריטים מחו"ל באתר ישראלי אחד (צילום: luxo, מתוך הבלוג)

פלטפורמת getstyle.co.il חוברת לשורה של חנויות וירטואליות ברחבי העולם, בהן למשל asos.com , Coggles.com, Shein.com, yesstyle.com, thehut.com. אתר מרקס אנד ספנסר ועוד. אתרים שכרגע לא מצויים בהיצע ועשויים להיכלל בו מאוחר יותר הם נקסט, אתר הקניות הבריטי שהצרכנים הישראלים אימצו בחיבה; ואתר חברת האופנה היפנית יוניקלו, שעדיין לא מבצע שילוח לישראל.

המידע מוצג בחלוקה לפי קטגוריות לנשים, לגברים ולסגמנט קוסמטיקה וטיפוח, כשאפשר לבצע סינון לפי פרמטרים שונים, כמו פריטים שהשילוח שלהם הוא חינמי. פיצ'ר אחר כולל אפשרות לקבל התראות למייל במקרה שהמוצר בו אתם מתעניינים יימכר בהנחה.

היתרון עבור הקונים כולל, כאמור, את המידע המקיף לצד היצע גדול של פריטים ממגוון אתרים, תוך הבטחה לבחירת פריטים לנשים ולגברים המותאמים לטעם הישראלי, באמצעות אלגוריתם שמנתח את הרגלי הצריכה של הגולשים הישראלים באתרי האופנה.

נותן את התמונה המלאה, כולל דמי משלוח (צילום: gestuz)

נותן את התמונה המלאה (צילום: gestuz)

נקודת המוצא של יזמי האתר – אסף שטרנפלד, ששימש בעבר כמנהל פיתוח עסקי במגוון חברות; בן שפס, ששימש כמנהל השיווק של בית ההשקעות IBI; וליאור אמרוסי, שלו ניסיון בפיתוח אתרים – היא שמסחר האופנה המקוון צפוי להמשיך ולגדול בהתמדה, והמידע והאלטרנטיבות העומדות בפני הצרכן הן בבחינת ג'ונגל אינסופי.

"העודף הזה עשוי להקשות על הצרכן לקבל את המידע הרלוונטי והאמין עבורו – מהשאלה אילו חנויות מבצעות שילוח לישראל, פירוט המחיר בשקלים והשלכות הרכישה, כלומר מסים, זמני משלו,ח תנאי החזרה והחלפה ועוד", אומר שפס. "אנחנו מהווים מסננת שמייצרת שקיפות מלאה על כל רכיבי העסקה, כשהאינטרס של האתרים מחו"ל שפחות חזקים בקרב הצרכנים הישראלים הוא להתממשק אליהם דרך האתר".

מעכשיו הקניות אונליין יהיו הרבה יותר פשוטות (צילום: trendycrew, מתוך הבלוג)

מעכשיו הקניות אונליין יהיו הרבה יותר פשוטות (צילום: trendycrew, מתוך הבלוג)

המודל העסקי של האתר בנוי מאחוזים שמשלמים האתרים בהם מתבצעת הקנייה, כשהצרכנים משלמים את המחיר כפי שהוא מוצג באתר המקורי.

האם מבחינה משפטית הצרכנים מצויים בהתקשרות מולכם או מול האתר המקורי בחו"ל?

"אנחנו למעשה לא מעורבים בעסקה. אנחנו נשענים על נתונים מיד שלישית, והקנייה מתבצעת מול האתר עצמו, כך שבכל מחלוקת או ביטול עסקה, ההתנהלות היא ישירות מול האתר, כאשר אם מתעוררות בעיות, אנחנו יכולים לסייע", אומר שפס.

הכתבה פורסמה במקור בגלובס

נגמרו השיטוטים (צילום: luxo, מתוך הבלוג)

נגמרו השיטוטים (צילום: luxo, מתוך הבלוג)

העמלה מגיעה מהחנויות (צילום: free people)

העמלה מגיעה מהחנויות (צילום: free people)

כל המחירים בשקלים, כולל דמי משלוח (צילום: מתוך הבלוג)

כל המחירים בשקלים, כולל דמי משלוח (צילום: מתוך הבלוג)

 

השאירו תגובה