אחיות או לא להיות: ג'יג'י ובלה מאחדות כוחות לטובת מוסקינו ופנדי
מה קורה כששמים את שתי האחיות הכי לוהטות בתעשיית האופנה בפרונט של קמפיין לבית אופנה נחשב במיוחד? מוסקינו ופנדי החליטו לגלות. כשכל אחת מהן כבר מחזיקה ברזומה שלל קמפיינים נחשקים ביניהם ורסצ'ה, מארק ג'ייקובס וטומי הילפיגר שיתוף הפעולה הזה היה רק מתבקש. התוצאות לפניכם
האחיות חדיד תפסו בשנה האחרונה מקום בלתי מעורער של כבוד בתעשיית האופנה. הן דוגמניות השנה (ג'יג'י בבריטניה ובלה בארה"ב), צועדות על המסלולים הכי מדוברים ומתחזקות סטייל שגורם למליוני עוקבות ועוקבים להזיל ריר ולנסות לחקות את הלוקים הלוהטים שלהן. אם כל אחת מהן בנפרד היא מעצמת סטייל, מה יעשה השילוב של השתיים?
אז נכון, זאת לא הפעם הראשונה שג'יג'י ובלה משתפות פעולה. השתיים כבר לקחו חלק בקמפיין של בלמיין לפני יותר משנה, אבל אז הן עוד היו חלק מקבוצה גדולה של דוגמניות וסלבריטאיות, ביניהן החברות קנדל וקיילי ג'אנר, וזה היה לפני הנסיקה המטאורית של בלה. השבוע התבשרנו כי האחיות יקבלו את הפרונט של שני קמפיינים נחשבים בתעשייה – מוסקינו ופנדי.
מוסקינו וגם בלה עצמה העלו השבוע לאינסטגרם תמונות ראשונות מתוך הקמפיין לאביב 2017, שצולם על ידי סטיבן מייסל. בדומה לתצוגה של אותה קולקצייה גם הוא עוסק בפייפר דולס, אלה שאפשר לשחק ולשנות את האאוטפיטים שלהם בהינף נייר. הבגדים מדמים את אותו אפקט, ומורכבים מפריטי בד בייסיקיים שעליהם מודפסות שמלות ערב עשירות, אקססוריז יוקרתיים ועוד. התוצאה היא אשליה אופטית שלא מביישת את הקו של בית האופנה המרענן.
הקמפיין של פנדי, שיצולם על ידי המעצב הראשי של המותג קרל לאגרפלד בעצמו, עדיין לא נחשף במלואו אבל בלה סיפקה הצצה קטנה אליו בחשבון שלה. בניגוד לאווירה במוסקינו נראה שכאן הסגנון יהיה מתקתק וילדותי עם נגיעות נוסטלגיות בוורוד עתיק והדפסים פרחוניים בגווני ניוד מונוכרומטיים. מחכים לראות את התוצאה הסופית ולאן שתי האחיות המוצלחות האלה ימשיכו מכאן.
השאירו תגובה