בד הייר דיי: המברשת שתעשה שיימינג לשיער שלכם

אם חשבתם שהאפליקציות חדרו כבר לכל תחום אפשרי, תחשבו שוב. חברת קרסטס חושפת את המברשת שתבין את השיער שלכם באמת וגם תגיד לכם מה לא בסדר איתו. מוכנים לשמוע מה יש לה להגיד?

מאת  | ‏ 7 ינואר 2017
המברשת המביישת (צילום: פייסבוק kerastase)

המברשת המביישת (צילום: פייסבוק kerastase)

מכירים את הספר חמוץ הפנים, זה שמרים את קצוות השיער שלכם כאילו היו פסולת גרעינית ומקטר: זה נראה לא טוב, מתי הסתפרת בפעם האחרונה? מברשת שיער חכמה וחדשה מציעה להביא אותו אליכם הביתה. המברשת החדשה של חברת קרסטס היא שיתוף פעולה ייחודי עם חברת ׳וויתינגס׳ ו׳לוראל׳, ועל פניה נראית כמו כל מברשת עגולה רגילה, אבל אל תתנו למראה התמים לבלבל אתכם. בכל פעם שיעברו הסיבים האלקטרוניים בשיער הם ישפטו אותו, ואתכם.

בבסיס המברשת מוטמע מיקרופון שמאזין לרחשי הסירוק, וכך מפענח את רמת החשמל הסטטי, הקרזול והקשרים. המברשת מגלה גם יובש, קצוות מפוצלים ואינפורמציה על הקרקפת. היא סופרת את כמות ההברשות ויש לה גם מה לומר על הלחץ שאתם מפעילים על הקרקפת בשעת ההברשה. יש לה יכולת לדעת אם השיער מוברש על רטוב או על יבש והיא מסוגלת גם לדווח על קשקשים.

מוכנים לשמוע מה יש לה להגיד לכם? (צילום: גטי אימג'ס)

מוכנים לשמוע מה יש לה להגיד לכם? (צילום: גטי אימג'ס)

כל האינפורמציה המאוד אינטימית הזאת מוזנת ישירות לאפליקציה שבטלפון הנייד, שיודעת לקחת בחשבון עוד אינפורמציה תלוית מקום כמו מזג אויר, לחות, קרינה ורוח. מכל פיסות המידע האלה נוצר דו"ח מלא על מצב השיער, מידע שעשוי לעזור לו להשתפר וטיפים להברשה נכונה ומוצלחת יותר ולהרגלי טיפוח שיער בריאים. כמובן שהאפליקציה גם שולחת את המברישות לקנות שלל מוצרים של חברת קרסטס על הדרך.

״הטכנולוגיה שינתה את הרגלי הטיפוח של אנשים, ומכשירים חכמים מציעים היום אפשרויות אדירות בטיפוח השיער והעור״ מצהיר עכשיו גיב באלוש, סגן נשיא חטיבת הפיתוח של לוראל. ״עם שימוש בטכנולוגיה מתקדמת במברשת שיער, דבר שרוב בני האדם משתמשים בו יום יום, אנו ממציאים מחדש את היחסים עם השיער ומשדרגים את תעשיית הביוטי. בכל פעם שמישהו ישתמש במברשת החכמה הוא יקבל מידע עשיר על שיערו, כזה שמעולם לא הייתה לו גישה אליו ויכול לשנות לנצח את חוויית טיפוח השיער שלו״. המוצר צפוי לצאת לחנויות במהלך השנה, הוא פועל על בטריות ומחירו 200 דולר. לא מעט בשביל העונג המפוקפק שבהשפלה עד עפר על ידי מכשיר חשמלי.

מגלה מה מצב השיער שלכם ומסבירה איך לטפל (צילום: גטי אימג'ס)

מגלה מה מצב השיער שלכם ומסבירה איך לטפל (צילום: גטי אימג'ס)

האפליקציה נותנת דו"ח מפורט (צילום: גטי אימג'ס)

האפליקציה נותנת דו"ח מפורט (צילום: גטי אימג'ס)

אל תתבאסי, זה לטובתך (צילום: גטי אימג'ס)

אל תתבאסי, זה לטובתך (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה