גבר מי שמתאפר: הכירו את הפרזנטור החדש של מייבלין

כבר תקופה שעולם האופנה דוגל בטשטוש מגדרי, ונראה שחברת האיפור הפופולרית מייבלין מתעדכנת גם היא. מאני גוטיירז, בלוגר הטיפוח הפופולרי, יהיה הפרזנטור החדש שלה. וכן, הוא הורס

מאת  | ‏ 5 ינואר 2017
הפנים החדשות (והגבריות) של מייבלין (צילום: פייסבוק MannyMua)

הפנים החדשות (והגבריות) של מייבלין (צילום: פייסבוק MannyMua)

נזילות מגדרית היא שם המשחק בעולם האופנה בשנים האחרונות, ואנחנו זוכים לחזות בעוד ועוד פעמים ראשונות בקמפיינים, עיצובים ובמסלולי התצוגות. ניל ארמסטרונג היה אולי האיש הראשון על הירח, אבל מאני גוטיירז הוא הגבר הראשון שמככב בקמפיין של מייבלין, אחת מחברות האיפור המרכזיות, ויש לומר המיינסטרימיות, בשוק האמריקאי.

אחרי עשורים בהם מחלקת האיפור נחשבה שייכת לנשים בלבד, בזמן האחרון עלו לא מעט קולות מרמור ומחאה מצד הגברים המאופרים על כך שהתעשייה מתעלמת מהם. נראה שיש קשב מצד הלייבלים – לפני חודשיים הודיעה חברת קאברגירל על ה'קאברגאי' הראשון שלה, חיית הרשת האנדרוגנית ג׳יימס צ׳רלס. גם ג׳ורג׳יו ארמני יצא לפני ארבעה חודשים עם ליין שפתונים מטפחים יוניסקס בשם ׳שלו/שלה׳ ונראה שהנטייה הכללית היא להפוך הכל לפחות מגדרי ולאפשר גם לגברים לקחת חלק בחגיגה.

אין כמו נזילות מגדרית (צילום: אינסטגרם mannymua733)

אין כמו נזילות מגדרית (צילום: אינסטגרם mannymua733)

עכשיו הגיע תורו של הלייבל הוותיק מייבלין, שיוצר שיתופי פעולה רבים עם דמויות רשת משפיעות מעולם הטיפוח והיופי, לחשוף את הקאסטינג החדש והמיוחד שלו. מי לא הופתעו לראות את פניו המאופרות של מאני, המוכר כ׳מאני מואה', היו עוקבי הביוטי ברשתות החברתיות, וקריאות הצהלולים שלהם כבר נשמעות ברחבי הרשת בעקבות הידיעה על הקמפיין החדש.

מאני הוא ולוגר פופולרי עם כמעט 3 מיליון עוקבים באינסטגרם, שמייצר סרטוני טיוטוריאל ועצות לנשים וגברים גם יחד. ״אני מאושר מההזדמנות לעבוד עם מותג בינלאומי כמו מייבלין״ הוא מצהיר עכשיו בתקשורת. ״זהו מותג המכיר בהשפעת טאלנטים ממין זכר על התעשייה ומשכיל להאיר בזרקור על אחד שכזה.״ גוטיירז יוצא בקריאה נרגשת לעולם: ״גברים או נשים, האיפור נוצר עבור כולכם״. לאחר שכבר נבחר לפני כחודשיים לאחד המשפיעים הצעירים על עולם הבידור על ידי מגזין ׳פיפל׳, הוא צפוי לחלוק את הקמפיין למייבלין עם שיילה מיטשל, עוד יוטיוברית מוכרת.

תגידו מה שתגידו, הבחור יודע להתאפר (צילום: אינסטגרם mannymua733)

תגידו מה שתגידו, הבחור יודע להתאפר (צילום: אינסטגרם mannymua733)

בתקשורת טוענים שהבחירה הזו של מייבלין מאוד משמעותית, במיוחד בשבוע בו אסוס העלתה למכירה את ליין הצ׳וקרים החדש לגברים וזכתה לתגובות קשות, מגחיכות ואף זועמות מצד כאלה שהתקשו לקבל את הצעד הנוסף הזה באנדרוגניה. הציפייה מהגברים להיות מצ׳ואיסטים עדיין קיימת, ולכן הופעתם של הגברים הללו במרחב הציבורי חשובה מאוד, מסבירים.

נראה שבמייבלין מאוד מרוצים מהפרזנטורים החדשים. ״אנחנו כל כך מתרגשים לעבוד עם מאני ושיילה״ אומרת אן מארי נלסון בוגל, סגנית נשיאת מייבלין ניו יורק. ״הם קולות מובילים ומשפיעים באמת דרך הרשתות החברתיות. הגישה הלא מתחנפת שלהם, האופן שבו הם שולטים באיפור ומביאים לוק רצחני יום יום גורם להם להיות מושלמים לתפקיד. הם מייצגים את האטיטיוד הקשוח של להיות ׳בוס׳ ואף אחד אחר לא היה עושה את זה טוב מהם. הם הבוסים של עצמם. הם מביאים את המסר לחיים. אנחנו נרגשים מהמשך העבודה המשותפת איתם ועם עוד משפיעים ברשתות החברתיות".

ככה הוא נראה בנטורל (צילום: פייסבוק MannyMua)

ככה הוא נראה בנטורל (צילום: פייסבוק MannyMua)

יו גו בוי (צילום: אינסטגרם mannymua733)

יו גו בוי (צילום: אינסטגרם mannymua733)

מייבלין משתפת פעולה עם יוטיוברים אהובים (צילום: פייסבוק MannyMua)

מייבלין משתפת פעולה עם יוטיוברים אהובים (צילום: פייסבוק MannyMua)

לפני ואחרי, מני גוטיירז (צילום: פייסבוק MannyMua)

לפני ואחרי, מני גוטיירז (צילום: פייסבוק MannyMua)

ברכות על הג'וב החדש (צילום: פייסבוק MannyMua)

ברכות על הג'וב החדש (צילום: פייסבוק MannyMua)

השאירו תגובה

 

  • מחריד

    מאת: יהלי |‏ 8 בינואר 2017 | 07:55
  • לזאת מהפייסבוק לא נראה לי שזה הפסד גדול שלא תקני!!! בכל אופן
    חבל שאת לא יכולה לקנות לב כי זה מאוד חסר לך!!

    מאת: עוז |‏ 6 בינואר 2017 | 10:06
  • משה היקר.
    בתור אחת שמלמדת אנגלית וכנראה בורה לגמרי בשאר הלכות העולם הנאור, תואיל להסביר לי מה הקשר בין היותי מורה לאנגלית לבין הגעלותי והתנגדותי מהומוסקסואליות ומהכפייה החילונית שמערבבת בין התפקידים המגדרים הטבעיים שאיתם בני האדם נולדו? ומה הקשר ללימודי ליבה? האין זו כבר הוכחה כשלעצמה שבבית סיפרנו יש לימודי ליבה? זה כמו שאני אשאל אותך, בעקבות התגובה שלך, ומה עם הגיוס לצבא בכלל, קרבי בפרט ומילואים בשאר הזמן אצל הציבור החילוני הנאור שמאמין שאין שום הבדל בין גברים ונשים?
    מי קבע שהדעות שלך הן נאורות? רק בגלל שאצלך הכל מותר, לא אומר שזה גם נכון. אתם נותנים לנוער שלכם לעשות הכל, כי מותר להם הכל, ובגלל זה מצב הנוער שלכם הוא בכי רע. אז רק שנבנים את הדברים; אני לא "נאורה" וגם אין לי שום רצון להיות כזו, אם הפירוש של זה אומר, שאישה תשנה מיניות לגבר ושבר ישנה מיניות לאישה ובסופו של תהליך ה"גבר" יהיה בהריון מ"האישה".
    ועוד דבר. אם אתה כל כך נאור וחיבר ופתוח להכל ולהכיל את כולם, למה אתה לא מאפשר לי להחזיק בדעתי? איפה הנאורות שלך? אולי גם היא "נזילה מגדרית" כמו הבחור שבכתבה?
    דרך אגב, אני שירתתי שירות מלא בצבא הרגיל, מחזיקה בתואר שני, אימא לחמישה ילדים, משלמת מעסים ונותנת תרומות לארגוני צדקה מידי חודש בחודשו.
    בעלי, מתנדב למילואים אחרי 20 שנה של שירות מילואים סדיר, תורם גם הוא באופן קבוע לארגוני צדקה, עושה 40 ימי מילואים בשנה, מתנדב במד"א, מכבי אש, משטרה, זק"א, כיתת כוננות ובנוסף עובד משרה מלאה.
    אבל תעזוב את כל זה, אנחנו דתיים ולא נאורים כמוך, כך שאנחנו ממש בושה לאנושות. עדיף אדם נאור כמוך, שבאותה מידה גם יכול להיות רוצח, פדופיל, אנס וכו', מאשר להיות כמונו.
    שיהיה לך יום נפלא ומלא הנאורות.

    מאת: ליאת |‏ 6 בינואר 2017 | 08:39
  • איזה חתיך הוא:0 למה הוא הורס את עצמו ככה העולם ממש התהפך גברים מתחילים להתאפר לאן הגענו

    מאת: שירן |‏ 5 בינואר 2017 | 23:22
  • מאני חמוד לגמרי, מי שמכיר ועוקב אחריו כבר כמה שנים… נהדר שיש חברות פתוחות.

    התגובה של ה"גברת" מהפייסבוק פשוט בושה לאנושות. מורה לאנגלית?! ומה עם לימודי ליבה נוספים…?!?!!??!

    סופ"ש מנצח,
    משה :)

    מאת: משה |‏ 5 בינואר 2017 | 19:49
  • נראה קוקסינלית לא הטעם של גייז סורי .

    מאת: אסף |‏ 5 בינואר 2017 | 18:08
  • מני אם יו אם! הוא מתוק עוקבת אחריו

    מאת: + |‏ 5 בינואר 2017 | 17:39