מלניה טרמאפ ממשיכה להתסיס את עולם האופנה האמריקאי

מאז שדונלד טראמפ נבחר לנשיא ארה"ב, מעצבי האופנה האמריקאים התפלגו לשני מחנות – אלו שלא מוכנים להלביש את מלניה, ואלו שכבר שלחו לה בגדים ומחמאות. אבל נראה שהאישה הראשונה החדשה לא ממש מתרגשת מהדרמה סביבה, כי בחגיגות הסילבסטר בכלל לבשה שמלה של הצמד האיטלקי דולצ'ה וגבאנה, שעולה, תחזיקו חזק, 3,000 דולר. מלניה, ככה לא מתחילים כהונה

מאת  | ‏ 3 ינואר 2017
מלניה בשמלת המריבה של דולצ'ה וגבאנה, בסוף השבוע האחרון בפלורידה (צילום: AP)

מלניה בשמלת המריבה של דולצ'ה וגבאנה, בסוף השבוע האחרון בפלורידה (צילום: AP)

כל מי שדאג לבריאותה של הגברת הראשונה לעתיד, מלניה טראמפ, יכול עכשיו לנשום לרווחה –  היא לא תצטרך להסתובב עירומה בקור. למרות שהיו מעצבים שכבר הספיקו להצהיר כי לא ישתפו פעולה עם ממשל טראמפ ולא ילבישו את הדוגמנית לשעבר, נראה שאחרים כבר שולפים עבורה את השמלות בשמחה רבה.

בראשם, צמד המעצבים האיטלקיים דולצ׳ה וגבאנה, שהעניקו לה שמלת קוקטייל שחורה עם פפיונים לערב הסילבסטר. למרות שהמעצבים טום פורד, מארק ג׳ייקובס וסופי טילט הובילו מחאה רועשת למדי נגד שיתוף פעולה עם טראמפ ואשתו, בבית האופנה האיטלקי לא מתביישים בעניין, להפך.

חוגגת את סוף השנה עם בנה, בארון (צילום: אינסטגרם give_me_politics)

חוגגת את סוף השנה עם בנה, בארון (צילום: אינסטגרם give_me_politics)

המותג התגאה ברגע המתוקשר וניצל את הרגע כדי לחשוף כי מדובר בשמלה עשוית צמר בתולי (הצמר הראשוני והרך ביותר) ובתוכו משולב חומר אלסטי, עם תוספת פפיונים מעוטרים באבנים יקרות. מחיר השמלה לכל מי ששם משפחתו אינו טראמפ – 2,995 דולר. את השמלה הקייצית לבשה הגברת באקלים מתאים, יש לציין, בפלורידה השמשית, במסיבת סילבסטר חגיגית בפאלם ביץ׳.

מלניה היא חובבת ידועה של דולצ׳ה וגבאנה, וכבר נראתה באאוטפיטים שונים של הלייבל באירועים מתוקשרים, כמו העימות הנשיאותי האחרון. ״מלניה טראמפ, אישה של דולצ׳ה וגבאנה,״ נכתב באינסטגרם האישי של סטפנו גבאנה בגאווה. הפוסט זכה לתגובות רבות, יש לציין, חלקן טובות וחלקן זועמות.

השמלה עשויה צמר בתולי, לא פחות (צילום: AP)

השמלה עשויה צמר בתולי, לא פחות (צילום: AP)

״סטפנו, אתה יוצר בגדים נפלאים שכל אחת, מכל מגזר או צד של המפה הפוליטית צריכה להיות גאה ללבוש״ נכתב בתגובה לפוסט. ״שהאיטלקים יעשו את העבודה שהאמריקאים לא מסכימים לעשות,״ כתב אדם נוסף.

"אני מקווה שאתה מבין שהבחירה בטראמפ קרעה את העם שלנו וגוזרת על כל המיעוטים, ביניהם ההומוסקסואליים, חיי רדיפה״ ניסה להבהיר מגיב אחר. יוזרים נוספים פשוט שאלו את השאלה המתבקשת לאחר כהונתה של מישל אובמה: ״למה היא לא לובשת מעצב אמריקאי?״.

מלניה בפעם הקודמת שלבשה דולצ'ה וגבאנה (צילום: גטי אימג'ס)

מלניה בפעם הקודמת שלבשה דולצ'ה וגבאנה (צילום: גטי אימג'ס)

לאחרונה פנה מגזין טיים למעצב כל-אמריקאי נוסף על מנת להבין אם ילביש את הגברת טראמפ, קלווין קליין. ״בוודאי,״ הייתה תגובתו. גם דיאן פון פירסטנברג בעניין, וכשנשאלה אם תסכים לעצב עבורה שמלות, אמרה: ״דונלד טראמפ נבחר והוא יהיה הנשיא. מגיע למלניה לקבל כבוד כמו כל גברת ראשונה לפניה. התפקיד שלנו כחלק מתעשיית האופנה הוא לקדם ערכים של יופי, קבלה וגיוון. עלינו לעשות ככל שביכולתנו ולהוביל בדוגמה אישית לכך.״ טומי הילפיגר לא נשאר מאחור ואמר: ״אני חושב שמלניה אישה יפהפייה וכל מעצב צריך להיות גאה להלביש אותה".

נראה כי מלניה לא מתרגשת מהכוונות הטובות של המעצבים האמריקאים, ובכל זאת פונה לדולצ'ה וגבאנה, מותג שה-DNA האיטלקי שלו מורגש בכל תפר ותפר. ועדיין, מבחן התוצאה הגדול עוד לפניה. טקס ההשבעה של טראמפ לנשיאות, שיתקיים ב-20 לינואר, יחייב אותה בהתייחסות לעולם האופנה האמריקאי. בואו נקווה שבזה היא לא תאכזב.

חוגגים סילבסטר עם סילבסטר סטאלון (צילום: אינסטגרם barbiemoonchild)

חוגגים סילבסטר עם סילבסטר סטאלון (צילום: אינסטגרם barbiemoonchild)

השאירו תגובה

 

  • מהממת !!! נראית מעולה לא משנה מה תלבש…

    צביעות של אמריקאים

    מאת: os |‏ 22 בינואר 2017 | 10:27
  • כמו עם ביבי, כל מה שהוא עושה, וגם דברים שלא קשורים אליו, מעוררים חמת זעם במרצ ומשתפי הפעולה האחרים. מה הבעיה? מעצב לא אמריקאי? שומו שמיים! המחיר? 3,000 דולר בשבילה זה כמו 3 ש״ח בשבילך. היא מעוררת חמת זעם אולי בין בנות ה meltdown שלא התאוששו ממפלת הילארי המושחתת.

    מאת: מה הבעיה שלך, שמאלנית? |‏ 6 בינואר 2017 | 18:21
  • 8

    מאת: משתמש אנונימי (לא מזוהה) |‏ 4 בינואר 2017 | 21:53
  • אני בטוח שמישל אובמה קנתה בגדים בוולמרט

    מאת: יהונתן |‏ 3 בינואר 2017 | 20:01
  • מישל אובמה לבשה שמלת ורסצ'ה ב- 12 אלף דולר: גם לא נראתה טוב, גם עלה הרבה, גם לא מעצב אמריקאי…ועל זה נטעלי לא התלוננה…כתבת אופנה צריכה להתמקד בבד כי הפוליטיקה שלה לא משהו

    מאת: עוץ לי |‏ 3 בינואר 2017 | 18:34