דיווח: סלינה גומז תקבל 10 מיליון דולר על קמפיין אופנה חדש

אחרי ששימשה כפרזנטורית של לואי ויטון בשנה האחרונה, סלינה גומז נפרדת מבית האופנה הצרפתי לטובת לקואץ', הלייבל האמריקאי הוותיק העובר בימים אלו מתיחת פנים מרשימה. על פי הדיווחים, עבור תרגיל הטל מוסרי הזה גומז עומדת לקבל לא פחות מ-10 מיליון דולר, שבטוח יעזרו להשקיט את רגשות האשמה

מאת  | ‏ 14 דצמבר 2016
מפנה ללואי ויטון את הגב (צילום: אינסטגרם selenagomez)

מפנה ללואי ויטון את הגב (צילום: אינסטגרם selenagomez)

לסלינה גומז, הכוכבת עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם, יש את הדרך המיוחדת שלה בתעשייה. רק באוגוסט האחרון לקחה אלילת הנוער הפסקה מהקריירה כדי להתמודד עם שלל בעיות הנובעות, לדבריה, ממחלת הזאבת, וכבר היא עושה את הקאמבק של החיים ומקווה שמעכשיו הכל יהיה אחרת.

על פי השמועות האחרונות, אחד השינויים הגדולים שסלינה עומדת לעשות הוא שינוי עסקי – עזיבה של בית האופנה לואי ויטון, ששימשה כפנים שלו מאז חודש יוני, לטובת המותג המשגשג קואץ׳, שם גם תעצב ליין משלה. העריקה הדרמטית תתגמל את גומז, כך מדווחים, בעשרה מיליון דולר, לא פחות.

מתוך הקמפיין ללואי ויטון. לא עוד (צילום: ברוס וובר ללואי ויטון)

מתוך הקמפיין ללואי ויטון. לא עוד (צילום: ברוס וובר ללואי ויטון)

הסכום האסטרונומי הזה לוקח בחשבון היטב את העובדה שלגומז 104 מיליון עוקבים באינסטגרם, וששיוכה ללייבל זה או אחר משמעותו פרסום מאסיבי וממוקד מאוד. בינתיים העסקה האדירה הזו עדיין לא אושרה באופן רשמי, ובבית האופנה מוכנים רק למסור כי ״קואץ׳ מעולם לא הגיבה על שמועות״.

למרות זאת, מיטב כלי התקשורת כבר מדברים על המהלך כעל עובדה מוגמרת, ומחמיאים למותג הוותיק (שחוגג 75 שנים ממש עכשיו) שהצליח להמציא את עצמו מחדש. מצד שני, רבים מופתעים מהסכין בגב שתקעה גומז לחבר הטוב ניקולה גסקייה, המעצב הראשי של לואי ויטון, שראה בה מוזה.

קואץ'. המותג המדובר של הרגע עובר מתיחת פנים רצינית (צילום: coach)

קואץ'. המותג המדובר של הרגע עובר מתיחת פנים רצינית (צילום: coach)

קואץ׳ אכן עוברת מתיחת פנים רצינית לאחרונה. המעצב שלה, סטיוארט וברס, הוא הדבר הכי חם בתעשייה, ומסיבת ה-75 ללייבל בניו יורק הייתה אירוע אופנתי שאף איט-גירל לא הרשתה לעצמה להחמיץ.

התיקים של קואץ׳ הפכו לפריטי מאסט וכך גם הסווטשירט שלהם ושלל פריטים עליהם דמות הדינוזאור. המותג עבר גם מספר שינויים ארגוניים רציניים, והוציא את מוצריו מחנויות רבות שהחזיקו אותם, על מנת לשלוט במחירים ולשמר את מעמדו כלייבל עלית.

רק צריכה לבחור. גומז מתלבטת (צילום: אינסטגרם selenagomez)

רק צריכה לבחור. גומז מתלבטת (צילום: אינסטגרם selenagomez)

העידון המרשים שעבר הסטייל של גומז לא חמק מעיניו של איש, וגרם לה להיות מחוזרת על ידי חברות אופנה רבות. פרט להובלת הקמפיין של ויטון היא יצרה קפסולת אופנה לקיי-מארט, שיתפה פעולה עם אדידס והשיקה ליין של לקים ב-OPI.

בכך הצטרפה סלינה למגרש של הסלבס המשפיעים – לביונסה הייתה עסקה דומה עם ארמני, ניקי מינאז׳ הייתה פרזנטורית של קוואלי, קיילי ג׳נר היא הפנים של אלכסנדר וונג, ג׳סטין ביבר נשאר צמוד לתחתונים של קלווין קליין וקים קרדשיאן לא עוזבת את בלמיין. כעת, עם חוזה שמן למדי, אפשר להכריז כי סלינה היא לא עוד תופעה חולפת, אלא הדבר האמיתי.

אין ספק שיש לה סטייל (צילום: גטי אימג'ס)

אין ספק שיש לה סטייל (צילום: גטי אימג'ס)

הכוכבת עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם (צילום: גטי אימג'ס)

הכוכבת עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם (צילום: גטי אימג'ס)

עוזבת את המותג שראה בה מוזה (צילום: ברוס וברס ללואי ויטון)

עוזבת את המותג שראה בה מוזה (צילום: ברוס וובר ללואי ויטון)

אל תשכחו שהיא גם יודעת לשיר (צילום: גטי אימג'ס)

אל תשכחו שהיא גם יודעת לשיר (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה