בגיל חמישים פמלה אנדרסון עושה מהפך

האישה, הבלונד ובגד הים האדום, חוגגים בקרוב יום הולדת חמישים. לאחרונה ניכר בסטייל שלה מהפך אמיתי שמעביר אותה מהצד הסופר סקסי של מדפי הבגדים לאזור הנקי והמתוחכם, כשבתוך כל זה היא נשארת קלילה, מרשימה ובעיקר זוהרת. "הסטייל הזה מייצג את מי שאני באמת", סיפרה בראיון לווג

מאת  | ‏ 23 נובמבר 2016
פמלה אנדרסון. מפתיעה ובגדול (צילום: AP)

פמלה אנדרסון. מפתיעה ובגדול (צילום: AP)

פמלה אנדרסון קנתה את תהילתה בזכות היותה החלום הקליפורני האולטימטיבי. בשנות התשעים הייתה אנדרסון הבייב האולטימטיבית, עם בגד ים אדום, שיער פלטינה וחיוך של מיליון דולר. הגברת מתבגרת, כמו כולנו, ונראה שהיא עושה את זה יפה מאוד. לאחרונה ניכר בסטייל שלה מהפך אמתי שמעביר אותה מהצד הסופר סקסי של מדפי הבגדים לאיזור הנקי והמתוחכם, כשבתוך כל זה היא נשארת קלילה, מרשימה, ובעיקר זוהרת.

אנדרסון תחגוג ביולי הבא יום הולדת חמישים, ונראה שהיא מפנימה את העניין הזה כבר כמה שנים. המייקאובר הנוכחי, בו היא מתגלה בעולם חדש של אאוטפיטים נעימים לעין, החל לפני שנתיים, כאשר היממה את כולם והצטלמה בלוק שונה עד בלתי ניתן לזיהוי לשער מגזין ׳נו טופו׳. במייקאובר ההוא, אותו כינו בתקשורת ׳מייקאנדר׳, נראתה פאמלה כמו ילדת בית ספר בריטית מהוגנת, בבגדים של סאן לורן, מיו מיו, דולצ׳ה וגבאנה ומארק ג׳ייקובס, עם שיער עדין וקצר, לא נפוח או מוגזם, עם סרט קטיפה, ואיפור בסגנון טוויגי: שפתיים בגוון בהיר וריסים מודגשים. בראיון ההוא, שסימל את תחילת השינוי, אמרה: ״אני חושבת שיש בי משהו מיוחד בפנים, ואני מוכנה עכשיו לתת לו צ׳אנס״.

המחשופים נרגעו (צילום: AP)

המחשופים נרגעו (צילום: AP)

המראה החדש של פאמלה לא השאיר את המחשופים לגמרי מחוץ לעסק. השחקנית האקטיביסטית עדיין מציגה את נכסיה המפורסמים ביותר לראווה, אבל באופן הרבה יותר שיקי, כשלא תציג גם חזה וגם רגליים באותו אאוטפיט, והבחירה בשמלות הרבה יותר מדויקת. היא נהנית ללבוש מעילי טרנץ׳ ארוכים, עקבים מסוגננים ומבוגרים יותר, ונהנית גם לצאת גם עם משקפיים שנותנים לה עוד אפיון מתוחכם וחדש.

לא פשוט לעשות מהפך כזה, ולהפוך מזו שהצטלמה ל-14 שערי עירום של פלייבוי, כולל זה שצולם רק בשנה שעברה וסימן את סוף עידן העירום של המגזין, לאישה שמעוניינת שיתייחסו לעוד דברים פרט לגופה. ״זה סטייל קלאסי ונשי שיותר מייצג את מי שאני״, היא אומרת עכשיו למגזין ווג, ״יש לי חברים נהדרים. ויויאן ווסטווד, דונטלה ורסצ׳ה, טום פורד, אלה אנשים טובים שתמיד מאוד נדיבים כלפי. בעבר הייתי יותר משוגעת ונתתי לאמנים להלביש אותי. הייתי המוזה שלהם, אבל זה לא תמיד היה מה שרציתי ללבוש בעצמי. עכשיו אני פנויה לעבוד על הסגנון האישי שלי״.

וגם בגדי היום יום מאד קלאסים ונקיים (צילום: גטי אימג'ס)

וגם בגדי היום יום מאד קלאסים ונקיים (צילום: גטי אימג'ס)

הסטייל החדש שהיא מפתחת יחד עם הסטייליסטית מרטינה נילסון, גם היא אקטיביסטית למען החיות, חף מכל השפעה של עין גברית חיצונית, והיא מנסה שיתאים ללייפסטייל הנוכחי שלה, כשליחה של PETA שמטיילת בעולם ומקדמת טבעונות. ״אני צריכה להיראות ייצוגית כי אחרת זה אסון״, היא מסבירה, ״היו לי הרבה אסונות מהסוג הזה. אני לוקחת את מה שאני עושה היום מאוד ברצינות. אני צריכה להיראות ייצוגית, נקייה ולא עשויה מדי.״ נילסון עבדה עם מפורסמות רבות, ביניהן ג׳ניפר לופז והילרי סוונק, ויודעת כיצד לעבוד עם נשים בגילה של אנדרסון.

כשהשתיים נפגשו, ראשית ביקשה נילסון לראות את ארון הבגדים של אנדרסון. ״עמוק מאחורה מצאתי אוסף מסודר ומקוטלג של בגדים יפהפיים. הייתי בשוק״, מספרת הסטייליסטית, ״שמלות וינטג׳ פרחוניות מדהימות שקנתה יד שניה בצרפת, בגדי מעצבים עתיקים, טום פורד, סטלה מקרטני, דולצ׳ה וגבאנה. זה המשיך והמשיך. אמרתי לה: פמלה, למה את לא לובשת את כל אלה? והיא פשוט קרצה ואמרה שאולי כדאי להתחיל באמת״. נילסון ביקשה מאנדרסון לדבוק במוזות הקלאסיות שלה: בריז׳יט בארדו ומרילין מונרו, ולעזוב את הטרנדים. ״ויויאן ווסטווד תמיד אומרת לי: תקני פריטים קלאסיים. הם לא יתיישנו״, אנדרסון מסכמת.

מייצגת את PETA ועובדת בזה קשה מאד (צילום: גטי אימג'ס)

מייצגת את PETA ועובדת בזה קשה מאד (צילום: גטי אימג'ס)

נשארה נשית כמו שהייתה (צילום: גטי אימג'ס)

נשארה נשית כמו שהייתה (צילום: גטי אימג'ס)

בקרוב יום הולדת חמישים (צילום: גטי אימג'ס)

בקרוב יום הולדת חמישים (צילום: גטי אימג'ס)

שבוע האופנה בנוי יורק. לצד קוקו רושה וכרסיטנה הנדריקס (צילום: גטי אימג'ס)

שבוע האופנה בניו יורק. לצד קוקו רושה וכריסטינה הנדריקס (צילום: גטי אימג'ס)

גם כשיש מחשוף, הוא רגוע יחסית לעבר (צילום: גטי אימג'ס)

גם כשיש מחשוף, הוא רגוע יחסית לעבר (צילום: גטי אימג'ס)

 

השאירו תגובה