לא תאמינו איך אסוס הגיבו לתלונה של לקוח
צעיר בריטי שהחזיר ז'קט שרכש באסוס ולא קיבל עליו זיכוי החליט לפנות לשירות הלקוחות של ענקית השופינג באופן מקורי למדי. בהודעה ששלח בפייסבוק כתב את התלונה בנוסח דומה ל"סטאן", השיר המפורסם של אמינם, והם בתמורה החזירו הודעת תגובה מדהימה והכי לא צפויה שיש. פתאום קצת בא לנו שהחבילה הבאה מאסוס תלך לאיבוד בדואר
המושג ׳שירות לקוחות׳ הוא לא מהחביבים על אף צרכן. לרוב נאלץ הלקוח לפנות לשירות הלקוחות מתוך עוגמת נפש כלשהי, וכך גם אותו שירות לרוב יבוא מתוך מקום מתגונן. מדובר, רוב הזמן, במלחמת ראש בראש של עצבים. ג׳יי וויילי, לקוח בריטי שהחזיר בדואר ז׳קט שרכש באתר אסוס, אבל מעולם לא קיבל זיכוי או את הז׳קט בחזרה במידה אחרת, החליט לפנות אל הלייבל באופן מעט שונה, כשהוא משתמש בזעמו ונחישותו של אחר: אמינם. ג׳יי ציטט משירו של הראפר במכתב התלונה, והופתע מאוד לגלות שאסוס החזירו לו באותו המטבע.
לשם הזיכוי וההחזרה של מעיל הפרנץ׳ קונקשן שלו, התבסס ג׳יי במכתב הפנייה על הלהיט הענק של אמינם, Stan. השיר הוא מניפסט של מעריץ קיצוני ומפחיד ששולח אינספור מכתבים לראפר האהוב עליו, ובסוף מתגלה כפסיכופת. הנה הרפרור המצחיק של ג׳יי בתרגום חופשי לעברית:
״אסוס היקרים,
שלחתי את הבלייזר כבר ביולי, אולי לא קיבלתם, אולי הייתה בעיה בדואר עם המכתב ששלחתם.
לפעמים אני כותב את הכתובות קצת מקושקש. עזבו את זה, איך המרקט פלייס? מה חדש?
אתם בטח שומעים את זה הרבה, אבל אני מעריץ אתכם, בינואר קניתי את הפריטים המקוריים שלכם.
המלתחה שלי נראית ריקה, צריך כבר את הז׳קט. אם אני אקבל אותו אני אתן לו שם. באמת.
שמעתי שקרס לכם האתר, איזה דפקה. היה לי חבר שהלך לטופמן כי הוא חשב שאסוס לא בקטע.
הארון שלי מפוצץ בבגדים שלכם, גם נעליים. אהבתי את מה שעשיתם עם פרמייר, הכי כפיים.
מקווה שתקבלו את זה ותחזירו לי תשובה, רוצה תגובה,
שלכם באמת, מעריץ אתכם, אוקיי?
זה אני, ג׳יי״.
התגובה שקיבל הייתה מפתיעה ומדהימה, והצליחה להצחיק המון אנשים ברשת, בעיקר בזכות הפתיחות של אסוס וההומור שהפגינו כשהתייחסו בעצמם לשיר של אמינם, כשהם מרפררים לתגובה של הראפר למעריץ הבעייתי.
״ג׳יי היקר,
התכוונתי לכתוב לך קודם אבל הייתי עסוקה.
אתה אומר שהחזרת את הז׳קט. מתי זה היה?
תראה, אני ממש מוחמאת שאתה אומר שאתה המעריץ הכי גדול שלנו, והנה חתימה בשביל אחיך,
שלח לי את את מספר ההזמנה שלך, מייל ותאריך לידה,
ואני אבדוק לך את העניין.
תודה, ריאנה מאסוס".
אגב, ריאנה החתומה על התגובה, היא אחת מעובדות שירות הלקוחות של אסוס, ולמרות השם הדומה לזמרת מוכרת אחרת, היא עדיין לא הצליחה להפעיל את קשריה ולמצוא את הז'קט האובד. מה שכן עשתה עד כה היה לכתוב הודעת תגובה נוספת לג'יי, קצת יותר ארוכה וססגונית, פחות מרפררת לסטן, אבל עדיין מתוקה מדי:
״יו ג'יי, מה העניינים?
שמעתי שעוד לא קיבלת את החבילה. מקווה שזה לא עושה לך בחילה.
אם תשלח לי הודעה פרטית, אני אברר את הבלגן הזה רשמית.
תוסיף את מספר ההזמנה, מייל ותאריך לידה ונדאג שתצא מהחרדה.
האתר חזר, הוא עובד ומצליח. חיכינו לזה יותר מלימות המשיח.
מקווים לשמוע ממך ושמחים שאתה כותב, תמיד יהיה לך פה מקום בלב.
באהבה ריאנה מאסוס".
אין כמו קצת צנזורה
מאת: אורח | 28 ביולי 2016 | 18:54אין שום קשר בין המכתב באנגלית לבין התרגום…
מאת: רמי | 28 ביולי 2016 | 16:29מגניב מאוד
מאת: מייקל | 28 ביולי 2016 | 15:01אסוס גדולים!