הנסיך בפסים: החולצה של ג'ורג' שוברת שיאים

שעה אחת בלבד אחרי שבית המלוכה שיחרר לאינסטגרם תמונה של הנסיך גורג' חוגג יום הולדת שלוש, וחולצת הפסים שלבש נחטפה מהמדפים והפכה לסולד אאוט. אנחנו לא רוצים לחשוב מה יהיה עם השמלות של הנסיכה שרלוט

מאת  | ‏ 26 יולי 2016
תמונה אחת, אין סוף חולצות שנמכרות (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal/)

תמונה אחת, אין סוף חולצות שנמכרות (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal)

הנסיך ג׳ורג׳ חוגג שלוש שנים של חמידות. לצד החגיגות יום ההולדת מגיעה גם אובססיית הקניות שהוא מייצר ללא יודעין. כמה הולם שהחולצה שלבש הילדון בתמונות ששיחרר בית המלוכה לכבוד יום ההולדת, הפכה תוך רגע לאירוע אופנתי וטירוף קמעונאי ונחטפה מהמדפים תוך שעה אחת בלבד. ג׳ורג׳י הקטן אפילו לא הספיק ללכלך אותה.

ליום הולדתו קיבל ג׳ורג׳ מאמא ואבא מתנה: חיית המחמד הראשונה שלו, אוגר בשם מארווין. במקביל קייט נתנה מתנה גדולה בהרבה לחברת ׳סונובה׳, שהפכה בן לילה ללהיט אדיר כשסומנה כמקור לחולצת הפסים של ג׳ורג׳. העובדה שהחולצה עולה רק 45 שקלים, היווה ללא ספק חלק נכבד מהאטרקציה. והנה שוב קייט מקרבת את ההמונים לבית המלוכה ונותרת הנסיכה של העם, על אף שהיא עצמה החלה ללבוש בעיקר פריטים מבתי אופנה עילית, וקיבלה על כך ביקורת.

צילומים משפחתיים או קמפיין בגדי ילדים? (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal)

צילומים משפחתיים או קמפיין בגדי ילדים? (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal)

ניכר שקייט בחרה את הבגדים של ג׳ורג׳, הפסים האופנתיים שהוא לובש, גם גרסת הטי שירט וגם בגרסת סוודר מסגירים אותה מיד. החולצה מיוחדת בזכות כיס הצבוע בכחול, ועיתונות האופנה הבריטית כבר הבהירה לאימהות האנגליות שעליהן לסור מיד ולצבוע את כיסי כל חולצות הילדים אם הן רוצות להיות בעניינים. את החולצה לא ניתן להזמין, היא פשוט לא קיימת עוד. אולי בגלל שחם בחוץ, את הסוודר, עליו רקום לווייתן כחול, עוד ניתן לקנות בחברת פפה אנד קו, מותג ספרדי שקייט מאוד מרוצה ממנו ומרימה לו שוב ושוב, תמורת 168 שקלים. גם המכנסיים הכחולים מגיעים מאותו מותג עוד במלאי, ונעליו, אותן הוא נועל כבר לא מעט זמן, של חברת טרוטרס, שווין 57 שקלים בלבד, גם הן מוכנות ומזומנות לרכישה, והפכו בזכותו לאחד הפריטים המצליחים ביותר בממלכה.

כולם ערים להשפעה המסחרית על שוק אופנת הילדים שיש לבני המלוכה על עולם האופנה הצעיר, ובלוגים שונים מתעדים בפרוטרוט את האאוטפיטים לרווחתם של הרוכשים הפוטנציאליים, ובעיקר, מה לעשות, הרוכשות. אחד הבלוגים הפופולריים בתחום נקרא בעבר ׳מה ג׳ורג׳ לבש׳ והיום נקרא ׳מה הילדים של קייט לבשו׳, בעקבות הצטרפותה המוצלחת של הנסיכונת שארלוט, עוד טרנד-סטרית מלידה. הבלוג המיניאטורי, שמביא את מקורו של כל פריט המופיע בתמונות ילדי המלוכה, מביגוד ועד לצעצועים, שמיכות ומוצצים, הוא הבן המלכותי שלא אחד הבלוגים הכי אהובים ואובססיביים: ״מה קייט לבשה״.

מה שבטוח - מדובר בנסיך חמוד ביותר (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal)

מה שבטוח – מדובר בנסיך חמוד ביותר (צילום: אינסטגרם kensingtonroyal)

 

״אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לספק את הנתונים כדי שכולכם תוכלו לרכוש את הפריטים של ג׳ורג׳ ושארלוט,״ מסבירים מנהלי האתר, ״לפעמים הלינקים שאנו מספקים מייצרים לנו רווח קטן, עמלה, ובו אנו משתמשים כדי לתחזק את האתר. אנחנו מנסים ליצור חוויה חיובית ונמנעים מדיון פוליטי או ביקורת על המלוכה״. אנחנו כבר פחות מופתעים מההיסטריה האופנתית של בגדי הילדים, אנחנו רק לא רוצים לחשוב מה יקרה ששארלוט תגדל מעט ותתחיל ללבוש שמלות וחצאיות מסתובבות.

אנחנו לא רוצים לחשוב מה יקרה ששארלוט תתחיל ללכת ותסתובב מול המצלמה בשמלות (צילום: גטי אימג'ס)

אנחנו לא רוצים לחשוב מה יקרה ששארלוט תתחיל ללכת ותסתובב מול המצלמה בשמלות (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מצליחה לחזור להיות נסיכת העם דרך הבגדים של ג'ורג' (צילום: גטי אימג'ס)

קייט מצליחה לחזור להיות נסיכת העם דרך הבגדים של ג'ורג' (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • הנסיכה שרלוט לא כזאת חמודה, אז ההיסטריה לא תהיה זהה, לדעתי.

    מאת: מישי |‏ 27 ביולי 2016 | 12:41