"אם לאנשים דתיים מפריעה אופנה והומוסקסואליות שלא יבואו לתצוגות"

מחאת המידות הגדולות? "סתם אנשים ממורמרים". מצעד הגאווה? "חם מדי, אין לי עצבים לזה". שמלות כלה? "לא עושה פרחיות וקצפתיות". הרב יגאל לוינשטיין? "בא לי לקחת את אלה ולפתוח מולו עוד יותר את החלוק". רגע אחרי שהסעירו את עולם האופנה, אלון ליבנה והמוזה החדשה שלו אלה סוגרים חשבון עם העולם

מאת  | ‏ 21 יולי 2016
אלון ליבנה והמוזה אלה (צילום: זוהר שיטרית)

אלון ליבנה והמוזה אלה (צילום: זוהר שיטרית)

בסוף תצוגת האופנה של אלון ליבנה באירוע "ביוטי סיטי", ניגשה אליו אישה דתייה. "היא באה אלי ושאלה אותי אם 'הבחורה עם החזה החשוף, זה בכוונה או בטעות'?", הוא אומר, מתייחס לרגע ההוא בו העלה על המסלול אשה טרנסג'נדרית בעירום מלא, כשבד ורוד עוטף במרושל את גופה. "היא חשבה שאולי החלוק נפל לה תוך כדי צעידה, אבל עניתי לה שלא, זה לא בטעות. ואז היא אמרה 'אף אחד לא חשב על הקהל הדתי?'. מכיוון שאני מנומס ונחמד אמרתי 'תשמעי, זו האמנות שלי, לא עשיתי את זה במטרה לפגוע באף אחד', אבל אחרי זה התעצבנתי. נראה לה באמת  שהיא שואלת אותי מה עם הקהל הדתי?! את באה לתצוגה שלי, תעשי עליי קודם גוגל ותראי אם מתאים לך. אם לאנשים דתיים מפריעה אופנה והומוסקסואליות שלא יבואו לתצוגות. שלא תלך גם למוזיאונים, ושלא תראה טלוויזיה. איך היא מעזה בכלל לפנות אליי?".

אלון, גם לחילוניים גמורים היה פחות נוח עם העירום והרזון הקיצוני של אלה.
"מבחינתי ומבחינת אלה לא קרה כלום", ליבנה אומר ומסתכל על המוזה החדשה שלו. היא מהנהנת בהסכמה. "לקחתי את אלה כי היא מסמלת בעיניי משהו נשי ונדיר, מסקרן ואחר. אני מסתכל על נשים טרנסג'נדריות כסופר וומן. מעבר לתהליך שהן עברו והאומץ, יש שם משהו שמפרה אמנים. אלמודובר מתעסק בזה, גוטייה ואלכסנדר מקווין עסקו בזה. מבחינתי, העליתי את אלה לבמה כאשה לכל דבר, מעבר לזה שהיא נראית מהמם בעיניי. היא גם בחורה אינטליגנטית, לא איזו קולבית שמצאתי".

לא מאמינה שהעלית את אלה עם אפס רצון שיתעסקו במגדר שלה.
ליבנה: "אני לא תמים. הייתה פה התרסה ורצון לחצות גבולות חדשים. גם לא חשבתי שאנשים ישתקו – אנחנו חיים במדינת ישראל, ובחורה עם ציצי בחוץ זה אוי אוי אוי. אבל לא חשבתי שזה יעורר כל כך הרבה שדים. יש גבול כמה אפשר להתעסק בפרובוקציה ולא בבגדים".

אלה: "אנשים בתעשייה מכירים אותי ותל אביב זה מקום קטן וזה התפשט כאש בשדה קוצים. זה הצחיק אותי. תיארתי לעצמי שיהיו תגובות, אנשים הם צפויים ולא מתוחכמים, אבל עליתי לבמה ולא ראיתי אף אחד ממטר. באתי לחגוג את הגוף שלי, והרגשתי מהממת. אז שכולם ישבו ויצקצקו".

אלה צועדת על המסלול של אלון ליבנה באירוע הביוטי סיטי וגורמת לכל הקהל לדבר רק עליה (צילום: לנס הפקות)

אלה צועדת על המסלול של אלון ליבנה באירוע הביוטי סיטי וגורמת לכל הקהל לדבר רק עליה (צילום: לנס הפקות)

"לא באמת הייתי גבר אף פעם"

אי אפשר להגיד הרבה על אלה (במלרע), והיא מקפידה שככה זה יישאר. על המסלול צעדה בביטחון מובהק, מסקרנת ומבלבלת, והמטרה שלה היא שהאניגמה הזאת תישאר גם ביומיום. בלי שם משפחה, בלי גיל. בעולם בו כל מי שפוגש אותה דורש לרדת לפרטים ולהבין מה בדיוק עומד מולו – היא נחושה לאתגר את היצר החטטני ולדבוק במה שהיא תופסת כמהות. מבחינתה, אלה נולדה מן הים.

"כולם רוצים פיקנטריה. איך היה לצאת מהארון, איך ההורים קיבלו, איך התנהגו אלי בבית ספר, אבל אני לא רוצה לספק את החומרים האלה, זה נון אישיו בעיניי", היא אומרת. "יש איזו התעסקות צהובה בכל מה שקשור לטרנסג'נדרים. נורא מעניין וחשוב מה יש להם בין הרגליים, אבל זה משטיח ומבזה. זה חוסר כבוד לבן אדם, לנפש שלו ולתהליכים שהוא עבר. אז הנה, בתצוגה ראו הכל ובואו נעבור הלאה. יש בי עוד דברים. אני אמנית, אני כותבת שירה. פרסמתי בכתב העת מעיין, אני פרפורמרית ועושה מיצגים בגלריות. סרט שהשתתפתי בו, 'זוהרת', פתח עכשיו את פסטיבל הקולנוע העצמאי".

עשית בחירה אמיצה ומשמעותית בחיים האישיים, טבעי שאנשים יסתקרנו.
"תראי, הסיפור שלי קרה בצורה די אורגנית. לא באמת הייתי גבר אף פעם. לא התלבשתי כגבר ולא התנהגתי כגבר. כשהייתי קטנה חשבו שאני ילדה, ונהניתי מזה. אף פעם לא תיקנתי. תמיד נכנסתי לשירותי הנשים ואף אחד לא גירש אותי משם בצעקות. אני מבינה שהחברה צריכה את ההגדרות האלה, של לקרוא לי טרנסג'נדרית, אז שיהיה. החוויה שלי היא חוויה אנושית. כל אדם עובר תהליך ושינויים בחייו. לכל אחד יש סיפור ושק שהוא סוחב על הגב. בשנה שנתיים האחרונות, אני בעיקר עסוקה בלפתח את החוסן שלי ואת הביטחון העצמי שלי מול העולם".

לעלות על מסלול תצוגה חצי עירומה זה בכל זאת אישיו.
"אני לא פוליטיקאית ולא לוחמת זכויות. אני לא נושאת דגל, אבל כנראה שאני פוליטית אם ארצה או לא ארצה, כי ההוויה שלי אולי קצת מתריסה, שונה ממה שהאנושות התרגלה אליו.
אני מבינה שעל הדרך אני מביאה לנראות. אם אני עוזרת למישהו שיושב בבית ומקבל ביטחון לצאת לעולם להציג את עצמו, אז בכיף. אבל אני באה בשביל עצמי, אני נהנית להופיע. אני רוצה עבודה בתחום, אם זה משחק ואם זה דוגמנות".

אני לא פוליטיקאית ולא לוחמת זכויות. אני לא נושאת דגל. אני אלה (צילום: זוהר שיטרית)

אני לא פוליטיקאית ולא לוחמת זכויות. אני לא נושאת דגל. אני אלה (צילום: זוהר שיטרית)

היא כן מוכנה לגלות שבינתיים היא גרה עם אמה בפתח תקווה ומתפרנסת ממלצרות. בעבר דגמנה למותג "קום איל פו", עשתה פרפורמנס במועדונים וגם הופיעה באירועי 30 שנה למלחמה באיידס. "נשים גם עושות היום דראג", היא מעדכנת. "יש רצון לשבור את הדראג המסורתי. אנחנו לא עולות עם איפור מוגזם או צעיף נוצות".

את ליבנה הכירה לפני מספר שנים דרך חברים משותפים. כשהוחלט שיציג באירוע את הקולקציה החדשה שלו, אשר תיחשף בניו יורק רק בשבוע האופנה בספטמבר, העלייה שלה למסלול הייתה טבעית עבור שניהם. "התעסקתי בבריאה", הוא אומר. "יצרתי וידיאו ארט עם דמות שהיא פארודיה של אשה, בלונדינית עם חזה ענק, שמדברת על השראה. רואים שושנים שנפתחות בסלואו מושן. צילום של פנים של ואגינה וכניסה של זרע. הווידיאו מסתיים בפליטה של גבר".

קראתם טוקבקים שנכתבו על התצוגה?
ליבנה: "קראתי, אבל אני היום במצב שלא אכפת לי. גם אומרים על בר רפאלי שהיא מכוערת, אומרים הכל על כולם. בשנים הראשונות שלי כמעצב היו עלי ביקורות איומות. אמרו שהבגדים מכוערים ואיכסה ושאני לא מוכשר. כשאתה לא משופשף זה מערער את הביטחון ועושה המון נזקים, אבל בינתיים עשיתי דבר או שניים בחיי המקצועיים, ומה ששלי, שלי. אני לא איזה נובאדי שהוציא סינגל ונהיה כוכב ענק. זו קריירה ארוכה של יותר מעשר שנים בתחום. אז יש ביקורות טובות ופחות טובות וזה בסדר. אני מוכר בכל העולם, אני מלביש את הכוכבות הגדולות ביותר. את האסמכתא שלי קיבלתי ממגזיני ווג ואל. אם אחד מהם יכתבו עלי משהו מזעזע, אז זה יזיז לי. גם המעצב ריק אוונס הציג קולקציה של טישרט לגברים כשאיבר המין של הדוגמנים מבצבץ. כולם דיברו על תעוזה וחזון, אף אחד לא עשה עניין מזה שדוגמנים עלו עם ג'רליל בחוץ. גם ולנטינו מעלה דוגמניות לבמה עם שמלות רומנטיות וחזה חשוף".

אלה: "אני קראתי בחטף מה כתבו. מה אני צריכה לקרוא ש'גבר יישאר גבר, ואשה אשה'? מי אני שאשנה את סדרי הטבע? זו אנרגיה רעה שאני לא צריכה לעצמי. אני מעדיפה להתרכז בדברים הטובים, למה לדשדש בביוב?".

היום אני במצב שלא אכפת לי מה כותבים עליי (צילום: זוהר שיטרית)

היום אני במצב שלא אכפת לי מה כותבים עליי (צילום: זוהר שיטרית)

הביקורות התייחסו גם למראה השדוף של אלה.
אלה מחייכת: "כשהלכתי לשירותים מקודם, בעצם הלכתי להקיא", היא מתבדחת, "מה אני יכולה להגיד? אני רזה ובריאה. זה מה יש. נכנסנו לתקופה של עליהום על בחורות רזות. עזבו את השמנות ועכשיו נטפלים לרזות. החברה משסעת נשים אחת בשנייה, בגברים לא נוגעים".

"אלה היא אשה רזה, זו הגנטיקה שלה. אני יודע לזהות מתי מדובר באנורקסיה. בתצוגה האחרונה בניו יורק עשיתי ליהוק. הגיעה בחורה מתוקה חייכנית, אבל ראיתי שהיא חולה. השיניים, העור לא בריא, פצעים, שקעים מתחת לעיניים, חולשה, סוחבת בקושי. אמרתי לה שאני לא אקח אותך לתצוגה, והתקשרתי לסוכן שלה והודעתי לו שהיא על הכתפיים שלו, באחריותו".

ובכל זאת, מודל היופי שאתה מציג בתצוגות הוא מזן ספציפי מאוד. עיצבת לקסטרו שתי קולקציות קפסולה, וגם נגדה יצאו אחרי שסירבה לייצר בגדים מעל מידה 42. זו המידה של רוב הנשים.
"מה זה רוב הנשים? לי אין אף חברה שלובשת מידה 42. גם בטופשופ ובזארה לא תמצאי 42. אנחנו נהנים להיתפס לחברות ישראליות ולהאשים אותן באפליה וגזענות. זו בדיחה. זה מרגיז אותי באופן אישי. זה כמו שאדם דתי יכעס שבבראסרי לא כשר. אנשים ממורמרים, מחפשים על מה להשתולל. קסטרו זו חברה מסחרית שעובדת על ביקוש, על מחקר ועל פלח שוק, והם לא מייצרים מעל מידה 42 לא כי לא בא להם, אלא כי כנראה לא היה ביקוש למידה הזו. די, אי אפשר להיות צדיקי העולם. אנשים במידות גדולות זה בסדר, טבעי ונינוח, ואני מכבד. אבל למה תוקפים היום רזון בעוד שלתקוף השמנת יתר זה לא פוליטיקלי קורקט?".

אולי אם היו פחות גברים בעמדות שליטה בתעשייה המצב היה אחר?
"יש את הממורמרות שאומרות שמעצבים הומואים רוצים דוגמניות שדופות כדי לטשטש את היותן נשים. מאיפה השטויות האלה? אין קשר בין האמנות והיצירה שלי למושאי המשיכה שלי. אומרות את זה פמיניסטיות שבאו אני לא יודע מאיפה. אני לא אוהב נערים רזים, אלא גברים סוסים".

הג'וינט שלי עם ליידי גאגא

ליבנה, 29 בסך הכל, ביסס את מעמדו בשנים האחרונות כמעצב אופנה מוביל בישראל וככוכב בנסיקה בזירה הבינלאומית. הוא זכה במקום הראשון בריאליטי המנוח "פרויקט מסלול" והפך לנסיך סצנת הכלות המקומית, אבל רצה עוד. בשלוש השנים האחרונות הוא ובן זוגו חיים על קו ניו יורק-תל אביב, במטרה ברורה לכבוש את העולם: ליבנה מציג בשבוע האופנה בניו יורק, שמלות הכלה שלו נמכרות בבוטיקים מובילים ברחבי הגלובוס והוא גם מלביש שורה של כוכבות על כמו ביונסה, ליידי גאגא, פריס הילטון, משפחת קרדשיאן ונעמי קפמבל. "ליידי גאגא הכי חמודה", הוא מספר. "אחרי שהלבשתי אותה בחו"ל, היא ביקשה שגם אלביש אותה להופעה בארץ. הייתי איתה מאחורי הקלעים כל הזמן. ישבנו ועישנו ג'וינט. היא גם הכי קולית. היא סיפרה לי שהיא השמינה וצריכה שאתפור לה בגדים חדשים. לא מזיז לה המשקל".

ליידי גאגא בשמלה של ליבנה. היא הכי קולית (צילום: קווין מזור לגטי אימג'ס)

ליידי גאגא בשמלה של ליבנה. הכי קולית (צילום: קווין מזור לגטי אימג'ס)

כבר בגיל 13 ברמת השרון ידע שיהיה מעצב. "תמיד התעסקתי באמנות. ציירתי ופיסלתי. הייתי במגמת אמנות בבית ספר. במקום ללמוד, ציירתי קומיקס במחברת, בעיקר את אקס מן. באיזשהו שלב, שמתי לב שכשאני מצייר אני נורא משקיע בלבוש של הדמות, בדיטיילס. אני זוכר שהלכתי לקנות מגזיני אופנה בסטימצקי והייתי מרותק. הייתי מסתכל איך אנשים מתלבשים ברחוב. לא היה אז אינטרנט ואינסטגרם ומיליוני אתרים שמתעסקים באופנה".

בגיל 16 קנה מכונת תפירה ותפר בעצמו טישירט. "ציירתי את האות T על הבד, תפרתי מהצדדים ויצרתי חור לראש. זה היה אסון. התחלתי לפרק חולצות ולראות איך הגזרות בנויות. זה ריתק אותי כמו שלא ריתק אותי שום דבר בחיים. משבוע לשבוע התפתחתי. עוד לפני שהגעתי ללימודים בשנקר, כבר ידעתי לתפור ז'קט עם בטנה וכיסים, שזה נחשב לדבר הכי מסובך בתפירה הקלאסית".

זה דורש אומץ להיות תיכוניסט שתחביבו הגדול זה לתפור במכונת תפירה.
"למדתי בבתי ספר לאמנויות והיו לי חברים שרוקדים עם טייץ או שלומדים תיאטרון. אני גם אדם עם מודעות עצמית, איפה שהיה צריך לצנזר, צנזרתי. לא רציתי להיות שונה מדי. בבית קיבלתי מקום לכל קפריזות שלי. אמא שלי תמכה בצורה מוחלטת". אמא שלו היא היום זו שעובדת בחנות בפאתי נווה צדק ומקבלת את הכלות. "היא הפנים של העסק", הוא מתגאה.

ליבנה סיים את התיכון כבר בגיל 17, עבר לתל אביב עם בן זוג והחל ללמוד בשנקר, אבל עזב אחרי שנתיים ונסע לעשות סטאז' יוקרתי בלונדון אצל אלכסנדר מקווין. "בשבוע הראשון חשבתי שאני לא אשרוד בכלא הזה אפילו דקה. נתנו לי לתפור ביד מכפלת של חצאית עם בד דק ועדין של מאות מטרים. הבנתי שזה מה שאני הולך לעשות במשך שלושה חודשים. אני זוכר אווירה לחוצה ומפוחדת בסטודיו. זה להתחיל כל יום בשש וחצי בבוקר ולעולם לא לסיים לפני 11 בלילה. בחודש של לפני התצוגה, אתה ישן על השולחן ומעירים אותך".

קים קרדשיאן בבגד גוף עתידני של ליבנה (צילום: יח"צ)

קים קרדשיאן בבגד גוף של ליבנה (צילום: יח"צ)

בהמשך עבד אצל רוברטו קוואלי בפירנצה ואז חזר לארץ היישר ללב הפריים טיים כחלק מריאליטי האופנה. "אני שמח שהלכתי על פרויקט מסלול, למרות שבסוף לא לקחתי את הפרס, חנות לשנה בקניון ארנה. נראה לך שהייתי נרקב בקניון הזה? הלכתי ופתחתי חנות בדיזינגוף, למרות שמהר מאוד ברחתי משם. ישראלים נכנסו אלי בדרך מהים הביתה. ילדים מרחו לי גלידה על השמלות. רק פה זה יכול לקרות".

שמלת כלה עולה אצלך מינימום עשרת אלפים שקלים. חוץ מהרווח, זה עדיין מאתגר אותך כמעצב?
"אני לא עושה שמלות פרחיות וקצפתיות. זה אף פעם לא שמלה מיינסטרימית. אני לוקח את זה למקום של תפירה עלית. אני משתמש בחומרים הכי יקרים, בעבודות יד הכי יקרות. זו תפירה ברמה של הוט קוטור. לכל בתי האופנה הגדולים בעולים יש מחלקה של שמלות כלה, אם זה שאנל או קלואה, וזה חלק בלתי נפרד מהיצירה שלי. אני מלביש מישהי ליום הכי חשוב בחיים שלה".

"בגלל שהצלחתי קוראים לי מתנשא"

אירועי השבועות האחרונות, בהם עלו לכותרות רבנים שונים שהתבטאו נגד הקהילה הלהט"בית, יחד עם העובדה שליבנה חטף אש שלטענתו מקורה בטרנסופוביה, גרמו לו לבעבע. "קורה בארץ הזאת משהו נורא מוזר. מצד אחד, תל אביב עיר גאה ופתוחה. מצד שני, יש בישראל מגמת נגד, שמנסה לדכא חופש והומוסקסואליות", הוא אומר. "כל הזמן מתעסקים פה במה צנוע ומה לא צנוע. הרב יגאל לוינשטיין הוא אדם חשוך ומתוסכל. הוא אדם בכלל לא דתי בעיניי. מי הוא שיבוא ויקרא לאנשים סוטים? ואם אנחנו סוטים, אז מה הרבנים חושבים על טרנסג'נדרים, שצריך לאסור אותם או לסקול אותם? התקופה הזו מחזירה אותנו חמישים שנה אחורה. בא לי לנסוע אליו יחד עם אלה ושנפתח מולו עוד יותר את החלוק".

ליבנה נישא לפני ארבע שנים לגיל איילון, 39, אדריכל במקצועו, שעזב את התחום לטובת ניהול החברה הצומחת של בן זוגו.

עולים לירושלים ביחד למצעד הגאווה?
"לא, אין לי כוח. יש לי מלא דברים לעשות ואין לי עצבים לזה. מה אני, סמל למשהו? גם למצעד בתל אביב לא הלכתי כי היה לי חם".

נשית ובסטייל. ביונסה בשמלה של ליבנה (צילום: גטי אימג'ס)

נשית ובסטייל. ביונסה בשמלה של ליבנה (צילום: גטי אימג'ס)

אתה מודע לדימוי שלך כאדם כוחני, לא נעים?
"אני לא חנפן ולא פליזר. לא נולדתי לרצות אף אחד. עם זאת, אני נחמד ומכבד אנשים. בחיים לא תמצאי אותי משתלח במישהו. יכול מאוד להיות שבגלל שהאופנה שלי קצת שונה ומושכת תשומת לב, או בגלל שהצלחתי, קוראים לי מתנשא. אני מאוד ביישן. בסוף התצוגה אני בקושי יוצא לקהל. אני אומר היי, ביי, ונמלט בחזרה. מעצבים אחרים הולכים על המסלול ומוחאים כפיים לעצמם. אני חושב שיש הבדל לבין מה שאתה יוצר ועושה לעומת מי שאתה".

הדימוי הקשוח, הוא טוען, רחוק מהמציאות. כך למשל, ליבנה לא מעז להתחיל את היום בלי עשרים דקות מדיטציה. "זה שלא כולם עושים, זה מטורף בעיניי", הוא אומר. "המקצוע שלי מאוד סוער, הרבה דרמות. יש גם ג'ט לג. אחרי מדיטציה אני נהיה דף חדש. הלחץ והטירוף נעלמים. ככה אני גם חי את החיים שלי, מעדיף למשל לבזבז כסף על חוויות ולא דברים חומריים".

אתה לובש בגדי מעצבים?
"כמו שאת רואה אותי עכשיו, ככה אני מסתובב. גופיה של H&M ומכנסיים של זארה. יש פער אדיר בין הבגדים שאני עושה לבגדים שאני לובש. אני הולך עם גופיות סמרטוטים. כל פעם בחו"ל קורה אותו סיפור: אני נכנס לחנות של דיור או סאן לורן ומחליט לקנות טישרט שחורה, אבל אז עוצר את עצמי ומבין שבמחיר הזה אני יכול למלא שק בזארה. בסוף אני יוצא מהחנות. הרי ז'יבנשי נהרס במכונת כביסה כמו זארה".

מה היעד הבא שלך? חלום שאתה חייב להגשים?
"אני איש של עבודה, לא אחד שיפרוש בגיל 50 ויעלה על יאכטה עם נערי ליווי. אני מרגיש שלא עשיתי כלום. אז הלבשתי פה ושם והצגתי פה ושם, אבל יש עוד הרבה דברים לעשות. אני רוצה לפתח קו קוסמטיקה, ותיקים, והנעלה, ובושם. אבל הבושם יהיה מה זה מוגזם, לא עוד בושם כמו של כולם".

אני איש של עבודה, לא מסוגל לנוח (צילום: זוהר שיטרית)

אני איש של עבודה, לא מסוגל לנוח (צילום: זוהר שיטרית)

צילום: זוהר שיטרית
איפור: דנה כפיר
שיער: עינת סברלו ל"סולו" 

השאירו תגובה

 

  • לא אכפת לו מה אומרים עליוולכן כל תמונות שלו הוא מתפאר בקוביות כשהוא חובק דוגמניות ערומות.

    מאת: איתן |‏ 31 ביולי 2016 | 15:03
  • כמה אפשר לקדש את הגוף הגשמי?לא נמאס לאלון להצתלם עם דוגמניות ערומות ולטעון שזה אומנות?! יש לי בחילה מהשחצנות שלו

    מאת: הילה |‏ 31 ביולי 2016 | 14:59
  • כמה צביעות.אין יותר משטיח ומבזה מערום. הוא מראה את אברי גופו תוך הבלטת המניות,ואז טוען שזה משטיח ומבזה לשאול אותוו על אברי גופו.

    מאת: לי |‏ 31 ביולי 2016 | 14:57
  • כמה אגו… בלתי נסבל.

    מאת: אורח |‏ 25 ביולי 2016 | 21:34
  • כל כך הרבה איכס בראיון אחד!
    קודם כל יש המון נשים מעל מידה 42, זה שאתה לא מכיר בקיומן או בלגיטימיות שלהן לרצות לרכוש בגדים, להראות ולהרגיש טוב זו כבר בעיה אחרת והיא רק שלך.
    מעבר לזה גם בקסטרו המהוללת שלו יש גם יותר ממידה 42.

    מהראיון עולה אדם נטול ערכים, נטול אכפתיות. קצת מרחמת עליו שהוא לא מרגיש חלק מכלום, מצד שני דיי מגיע לו.

    מאת: מידה 40 גאה!! |‏ 25 ביולי 2016 | 18:41
  • אידיוט ומתנשא
    אתה צריך לקבל כל דעה של צופה, ואי אפשר להתעלם מהדתיים שתופסים היום כבר חלק גדול מהעולם, וגם בתצוגות האופנה.
    רדוד ושטחי.

    מאת: אורח |‏ 24 ביולי 2016 | 17:07
  • אתה נשמע שטחי, אני גם גיי כן? אומן 17 עלה לך לראש חבר….

    מאת: אורח |‏ 24 ביולי 2016 | 10:51
  • עליו נאמר "עבד כי ימלוך". יורק לבאר ממנה הוא שותה, מתנהל כאילו הוא מלך הביצה.
    בעוד כמה שנים כשאף אחד לא ישתין לכיוונו – הוא יתחנן שדתיות ומידות 42 יבואו אליו.

    מאת: אורח |‏ 24 ביולי 2016 | 05:59
  • אני מעריץ את האדם המדהים הזה . מהיכרות אישית רבת שנים מהקהילה . הוא אולי לא חייכני וקורן אבל אילו החיים שלו , מה שבן ה29 הזה הצליח לעשות מיליונים נכשלו .
    אוהב אותך , טירן מעצב אופנה אחר

    מאת: אורח |‏ 24 ביולי 2016 | 00:02
  • ברור כי קיימת מידה 42 בזארה. קצת התבלבל… אולי היה נרגש מהראיון. לבאות תקפיד לדייק !!!

    מאת: Eti |‏ 23 ביולי 2016 | 23:48
  • אם היו אומרים להומואים לא להגיע כי זה מפריע …..היתה כמה צעקה אבל כנראה מה שמותר להומואים אסור לחרדים!!!!!!

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 23:31
  • מהמם, בארץ אין פרגון לאנשים שהצליחו! לא מתחברת לבגדים, אבל בהחלט מעריכה את האמביציה, בהצלחה בכיבוש העולם!

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 20:51
  • מהיכרות קצרה ואינטימית – אדם מזעזע ומלא בעצמו

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 18:36
  • למה הדתיים אמורים להיפגע מעירום גברי ?

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 11:30
  • קודם כל הבחורה דומה לרות גונזלס
    דבר שני אדון ליבנה היקר אתה מתנהג כשמוק שחצן ואנשים לא אוהבים את זה אז בראבו שאתה מוכשר אבל מצטייר כגועל של בן אדם

    מאת: אורח |‏ 23 ביולי 2016 | 09:43
  • תפסיק להגן על עצמך בתגובות. זה פטתי ושקוף

    מאת: רואה אותך |‏ 23 ביולי 2016 | 09:32
  • אלונושששש מתוק שלי דיי להעתיק כל דבררר. טום פורד יש אחד בעולם מאמי, וכנל לגבי שאנל ודיור, ולכם הקוראים תדעו שלא כל המעצבים כאלה חשים את עצמם. ואלוני לא למד סתם שנתיים בשנקר אלא העיפו אותו כי הוא העתיק עבודות של סטודנטיםם. ויש לי עוד ועוד לשפוך אבל התעייפתי. כתבה הבאה נא לדייק מאמי.

    מאת: שי |‏ 22 ביולי 2016 | 23:52
  • אלה מרקובקי נדירה בטירוף ומדהימה ביופיה בכל מה שהיא נוגעת שלמות עלי אדמות אמנית ויוצרת בחסד עליון. הופעת הדראג שלה לפני שנה הרטיטה רבבות בעולם. לא סתם אלון בחר בה האחת והיחידה, כי הצלחה מתחברת להצלחה, וימותו הקנאים בישראל, אלון לא משתין לכיוון שלכם, אתם הדלת האחורית שלו, ניו יורק לונדון ופריז קדמת הבמה שלו. וזה ממש לא מעניין אם האופי שלו מחורבן או אם הוא הומו מניאק, לא נפגשתי איתו מעולם ולא תהיתי על קנקנו, מה שקובע זה איך שהצליח למנף את עצמו לקדמת הבמה העולמית. כולם היו מתים שליידי גאגא תעשה להם לייק בדף, ואלון הצליח גם להפשיט אותה וגם להלביש אותה והוא אפילו לא התחרמן ממנה תארו לכם מה זה.

    מאת: Tim Hamilton |‏ 22 ביולי 2016 | 23:01
  • אלה מרקובקי נדירה בטירוף ומדהימה ביופיה בכל מה שהיא נוגעת שלמות עלי אדמות אמנית ויוצרת בחסד עליון. הופעת הדראג שלה לפני שנה הרטיטה רבבות בעולם. לא סתם אלון בחר בה האחת והיחידה, כי הצלחה מתחברת להצלחה, וימותו הקנאים בישראל, אלון לא משתין לכיוון שלכם, אתם הדלת האחורית שלו, ניו יורק לונדון ופריז קדמת הבמה שלו. וזה ממש לא מעניין אם האופי שלו מחורבן או אם הוא הומו מניאק, לא נפגשתי איתו מעולם ולא תהיתי על קנקנו, מה שקובע זה איך שהצליח למנף את עצמו לקדמת הבמה העולמית. כולם היו מתים שליידי גאגא תעשה להם לייק בדף, ואלון הצליח גם להפשיט אותה וגם להלביש אותה והוא אפילו לא התחרמן ממנה תארו לכם מה זה.

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 22:54
  • כל כך אוהבת את העיצובים והסגנון, אבל כמי שמאוהבת בבגדים ומעריכה בגדים אני גם יודעת כמה חשובה האישיות מאחרי העיצוב. עברתי על האינסטה שלו עכשיו, ופתאום הבגדים נראים מאולצים, מלאי פוזה כמו מי שעיצב אותם. כמובן שהוא קיבל ממני unfollow…
    נ.ב. לובשת 36 ותמיד שמחה ללכת לזארה עם חברתי הטובה שלובשת 44 ותמיד מוצאת שם יופי של פריטים, מחמיאים, ואופנתיים.

    מאת: גלי |‏ 22 ביולי 2016 | 22:03
  • אי אפשר אף פעם לרצות את כולם, ואלון אפילו לא מנסה לרצות את כולם הוא אומר את מה שהוא באמת מאמין כל הכבוד לו!חוצמזה זה לא משנה מה הוא היה אומר עדיין היו כאלה שיתקפו אותו, אם הוא יהיה בעד שמנות יגידו שהוא צבוע ומעודד השמנת יתר ואם יהיה נגד הומואים יגידו שהוא גזען, אז שיגיד מה שבאלו זה לא שהוא שם על מישהו פה בינתיים הוא מצליח בחו"ל ובארץ ואתם סתם כותבים תגובות ממורמרות…. מעניין ששי חי אמר את כל האמת כולם היו חולים עליו אבל שאלון אומר את כל האמת תוקפים אותו…

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 21:21
  • נשמע שהוא מתנשא ועף על עצמו יותר מידי.
    בוא נשמור על פרופורציות בן אדם..אתה תופר בגדים לאנשים.
    תרד למטה!

    מאת: מידה 42 וגאה |‏ 22 ביולי 2016 | 21:04
  • לבנה אם רק היית חכם… כמה פעמים אמרתי לך לחשוב לפני שהשתן עולה לך לראש בבקשה אל תתייעץ איתי יותר אתה פשוט קשה הבנה

    מאת: מכירהאותך |‏ 22 ביולי 2016 | 18:54
  • חלמתי לעשות אצלו שמלת כלה..אבל עכשיו אני כבר ממש לא בטוחה. ממש ירד לי ממנו.

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 18:39
  • סתם חשששש וטיפש… ורדוד ושטחי רחמנות

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 18:07
  • ממש ביישן, רואים לפי התשובות האגרסיביות, השחצניות, והתמונות מלאות האהבה העצמית..
    הצליח לצאת כאדם דוחה בכתבה.

    מאת: בתאל |‏ 22 ביולי 2016 | 17:33
  • הלבשת את מירי מסיקה… נו באמת לא מכיר מידה מעל…

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 16:58
  • אדם דוחה… אז מה? למי אכפת. לא צריכים להיות חברים שלו, רק ללבוש את השמלות שלו. כולנו אנשים דוחים, הכל טוב

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 16:58
  • יש בו משהו מדהים, אשמח שיראה עבודות שלי וייתן את דעתו

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 14:25
  • כל הניים דרופינג והרצון להידמות למעצבים הגדולים על ידי עשיית פרובוקציה רק מקטינה אותו, וחבל..
    הפיסקה על מידה 42, קסטרו וזארה פשוט מגוחכת. אין לי ספק שעוד כמה שנים הראיון הזה יביך אותו מאד

    מאת: אדי |‏ 22 ביולי 2016 | 13:25
  • כתבה מהממת! נהנתי מאוד לקרוא! כל הקנאיות למטה תרגעו ותשלטו בעצמכן חמודות! מי שחושב/ת שהוא מתנשא כניראה שהוא או היא חסרי ביטחון ומרגישים נחותים אחרת לא היו מגיבים כך אליו. בחור מוכשר מאוד מאחלת לו רק הצלחה

    מאת: דפנה |‏ 22 ביולי 2016 | 12:41
  • כמה צפוי שהשתן יעלה במקרה שלו גם הקקה

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 12:24
  • הייתי הבוס של אימא שלו נורית שכיום מתפקדת כפנים של החנות…מה להגיד לכם מידה 42היא יותר לכיוון 56 אז תפסיק לבלבל תמוח

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 12:20
  • קפץ לו השתן לראש ואחר כך מתפלאים ששונאים הומואים שחצן מגעיל.אל תשכח פעם למעלה פעם למטה

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 12:04
  • סתם אדיוט מתנשא שעושה בגדים מצועצעים לאמריקאיות טראש

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 12:01
  • מדינת ישראל הצבועה והמתחסדת פחחחחחחחחחח כולם מתים מקינאה…. גם על ערן זהבי לכלכתם ,קשה לכם לראות הצלחה כואב לכם, אלון ליבנה הוא מעצב על מצליח מוכשר בטירוף, מוצלח והכי חשוב קסם של אדם ואני מכירה אותו באופן אישי.

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 11:47
  • המעצב הכי מוכשר והכי חדשני שיש, אמר את מה שכולם חושבים ופוחדים להגיד..
    חתיך הורס. מוכשר בטירוף. מוערך בעולם

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 11:40
  • אוויל ריקני.

    מאת: נעה |‏ 22 ביולי 2016 | 11:28
  • עלה לך השתן לראש ואיבדת את זה. תמשיך לעצב למידות 40 ומטה ואני מקווה שתתרסק כלכלית. אולי אז תקבל קצת תבונה וענווה ותחזור לגודל האמיתי שלך. אני עוקבת אחריך מאז שמלת שקיקי התה הגאונית שעיצבת לראשונה אבל הולכת להעיף אותך מהפייסבוק שלי – אתה אדם צר אופקים לא פחות מהדוסים ששונאים אותך. רק לכיוון השני. מקווה שמשהו ממה שכתבתי יחדור אליך ותעשה שינוי

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 11:00
  • בור ויהיר. תמיד היית כזה אבל כנראה שעם ההצלחה התכונות הרעות האלו התחדדו.
    אל תשכח שההצלחה תעבור באיזשהו שלב כי אתה לא מחדש אבל הראיון הזה והטיפשות שלך יישארו לנצח

    מאת: אנה |‏ 22 ביולי 2016 | 10:19
  • את קים קרדשיאן דווקא הלבשת יופי. זה מפתיע כי היא מעל מידה 42…אוי היית לייצר כאלה מידות, בוודאי אתה בטראומה לכל החיים. בקיצור כשאמרו לי את השם שלך תמיד הייתי אומרת 'מוכשר ומדהים', אחרי היום אני בספק שזה מה שאני אענה. הבכת את עצמך ביג טיים.

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 09:40
  • תהיה מוצלח ,תישאר צנוע ותזכור תמיד מאיפה באת.. אל תיתן לפירסום ולתהילה לעלות לך לראש.כי לפניך,נפלו יותר טובים, יותר מוצלחים ויותר יפים.! "ה' מוריש ומעשיר ומשפיל אף מרומם." קבל טיפ לחיים- לא תמיד טוב לבקר אחרים כי לא כולם מקבלים ביקורת וחלקם יכולי להיפגע (אי אפשר לדעת איך קם אדם בבוקר או איך עבר עליו היום). "עדיף להישמר מדיבורים שלילים וככה מדיבורים שלילים תישמר." החוכמה של אדם לדעת מתי לשתוק ומתי לדבר!בהצלחה ומפרגנת לך על ההצלחה!

    מאת: רויטל |‏ 22 ביולי 2016 | 09:26
  • בעיקר דביל שלא מודע לסביבתו

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 07:03
  • הייתי מתה להתחתן בשמלה שלו, הכי מהמם שיש??

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 06:35
  • מאחלת לו ענווה,מעט יותר צניעות נפשית וגישה מתונה ,סך הכל מצטייר כפרינססה שלא יודעת איך להכיל את ההצלחה…

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 06:10
  • חבל שטרחתי לעשות כתבה על קוקסינל שחושב שמידה 42 זה השמנת יתר

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 04:25
  • סתם מתנשא כמו שאר הגייז

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 04:25
  • מעצב מדהים! נמאס מהשעמום

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 03:26
  • הצלחה שנרכשה בכסף של משרדים המתמחים בחיבור בין מעצבים לסלבס אין פה ממש הצלחה אמיתית ואין פה ממש עיצוב אמיתי. אלון בטיפשוטו יורה לעצמו ברגל בדיבור המתנשא והנבוב שלו זה ממש פתטי חוסר המודעות והניסיון להחיות בכוח עיצוב שלא קיים אלא רק יחסי צבור, מקווה בשבילו שידע לצנוח מהמקום המקובע שהוא שרוי בו כעת. מבלי לשקר לעצמו כי אנחנו הקוראים אינטליגנטיים מידי.

    מאת: זיו |‏ 22 ביולי 2016 | 01:37
  • אוי ראיון משעמם. כל כך נדוש. נקסט.

    מאת: אמלק |‏ 22 ביולי 2016 | 01:10
  • עלה לך קצת

    מאת: אורח |‏ 22 ביולי 2016 | 00:13
  • איך היא מתה על עצמה בלי חולצה. מעצבת בשנקל

    מאת: אדי |‏ 21 ביולי 2016 | 23:46
  • אחד האנשים הדוחים, מיצה את עצמו, עיצובין הם פיאסקו, לא לביש, לא מחמיא, לא מחדש, לא תרבותי, פשוט בעעעע נאד נפוח. לא מעצב ולא בטיח. גל אחד של הצלחה המבוסס על מזל ועבודה קשה בדיוק לאותה ענה כל השאר חאריט באריט כמו שאומרים בתימנית

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 22:33
  • יש עירום אומנותי אבל הבחור/ה העירומה בתצוגה לא נראה כמו אומנות כלל! בד לא תפור על הגוף זה לא בגד ובטח לא הציג משהו מהקולקציה.

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 22:30
  • רגע,אז אם אין בין החברים שלך אנשים אסיתים/שחורים/ג'ינג'ים/כל קטגוריה אפשרית אחרת, סימן שהם לא קיימים? אני לא מבינה את הצורך להצטדק על ידי השפלה. אתה עובד עם דוגמניות…לרגע לא חשדנו אפילו שאתה נמצא עם מישהי במידה 42…..אני אפילו אשער ואגיד שרוב הסיכוים שאתה לא תמצא בסביבתך בחורה מעל מידה 36. כל זה לא משנה את העובדה שהנשים האלו קיימות,חיות,נושמות ואוהבות אופנה….איך אפשר בשנת 2016 להמשיך ולהשתמש בטענה השקרית (!) שאין שוק למידה 42+???
    לפני יומיים התפרסמה כתבה שמעל 50% מהנשים בישראל הן מעל מידה 42…..איך בדיוק אפשר להגיד שאין מי שתקנה בגדים במידה הזו? תסתכל בכל אתר אופנה אפשרי (ווג ואל היקרים שלך) ותראה כיצד השוק הולך וגודל למידות "גדולות" ( רק בישראל מידה 42 היא מידה גדולה. בלונדון היא מקבילה למידה 12….וכל הקולקציות ה"רגילות" מגיעות עד מידה 16-18 שזה 46 ו48).

    מגוחך להמשיך ולטעון את השטויות והשקרים האלו כשדואר ישראל מתפוצץ מחבילות שמגיעות מאתרים כמו אסוס,פוראבר 21 ועוד שמציאות טווח מידות נורמלי ותקין…

    אין ספק שהשתן עלה למר ליבנה למוח….וכתוצאה מכך יוצאות לו שטויות מתנשאות מהפה.

    (כל זה ועוד לא דיברתי על ההחפצה של גוף האישה על ידי יצירת פרובקציה בהצגת עירום מלא. כנראה שהקולקציה שלו לא הייתה מספיק טובה כדי שידברו רק עליה ולא על דוגמנית טרסג'נדרית שלדית).

    מאת: מידה 46 |‏ 21 ביולי 2016 | 22:16
  • בחור מקסים! מכירה מהתיכון :)

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 22:12
  • אין לך חברות מידה 42?!! ההצלחה בהחלט עלתה לך לראש!!! לאן הגענו ….. מה אתה בעצם אומר? יש לך מקום אצלי הסטודיו רק אם את רזה?!!!
    אני לובשת מידה 38 ואין סיכוי שאכנס לסטודיו שלך!!!!

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 22:10
  • אלון. אתה נשמע ריקני עד מוות מקווה שמיום מהימים יפול. לך. האסימון

    מאת: אביבית |‏ 21 ביולי 2016 | 22:01
  • בזארה וטופשופ המידות מגיעות עד 44
    כמעצב הוא אמור לדעת את זה

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 19:15
  • ממש חדש שעולם האופנה שואף לגוף של נער בגיל ההתבגרות ??, אמרו את זה שנים ועכשיו.. לא מסתירים את זה אפילו..
    בלי קשר לטרנסג'נדרים אישית, אבל זה שהגוף שלהם גברי זה עובדה.

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 17:54
  • תמיד עצוב לראות אנשים שההצלחה עולה להם לראש. הסגנון הגס והבוטה של ליבנה לא הופך אותו לטוב יותר מאחרים. להפך. אדם לא נמדד לפי יצירות האומנות שלו, אלא לפי אישיותו.

    מאת: מישהי במידה 38 |‏ 21 ביולי 2016 | 16:34
  • אדם דוחה מהכרות אישית

    מאת: אורח |‏ 21 ביולי 2016 | 16:22