פרויקט מיחזורית: למה אדל לובשת רק שמלה אחת?

בניגוד לביונסה וג'יי לו שמחליפות אאוטפיטים בקצב מסחרר בסיבוב ההופעות שלהן, אדל נשארת נאמנה בטור שלה לשמלה אחת בלבד מבית ברברי. אז איך דווקא היא נבחרה ל"מדי אדל" והאם מדובר בהצהרה אופנתית חדשה נוסח מארק צוקרברג? בואו רק נקווה שהניקוי היבש עובד שעות נוספות

מאת  | ‏ 26 יוני 2016
אדל עם השמלה המדוברת של ברברי (צילום: גטי אימג'ס)

אדל עם השמלה המדוברת של ברברי (צילום: גטי אימג'ס)

הזמרות הגדולות של ימינו לוקחות לסיבוב ההופעות שלהן מלתחה מתפוצצת מתוכן, כזו שכל המעצבים הגדולים חולמים להשתחל אליה. אפילו מספר מעצבים ישראלים הצליחו להיכנס לאחרונה לארסנל הביגוד המתחלף שמעצים את השואו של ביונסה, מדונה וג׳ניפר לופז, ומבחינתם מדובר בעוד מסלול תצוגה נחשק שמקבל את מלוא תשומת הלב. אבל יש זמרת-על אחת שהסיכוי להיכנס למלתחת סיבוב ההופעות שלה קטן עד קלוש: אדל, וזאת מאחר שהמלתחה הזו מורכבת משמלה אחת בלבד. מדובר בשמלת מקסי מלאת פאייטים מבית ברברי, אותה היא לובשת בכל הופעה והופעה.

אדל, שרגילה לאתגר את עולם הפופ המתאמץ והגרנדיוזי ולהיות פשוט היא בכל מצב, עושה כמו אייקונים אחרים לפניה דוגמת סטיב ג׳ובס ומארק צוקרברג, ובוחרת במדים אחידים כסטייטמנט אופנתי. את השמלה מלווה זוג נעליים שטוחות, וכך היא עולה כל ערב בעיר אחרת בעולם, כשאפשר רק לקוות שיש לה מספר שמלות זהות וניקוי יבש צמוד.

"הר של רישומים" ככה זה נראה לפני שהשמלה נתפרה

"הר של רישומים" ככה זה נראה לפני שהשמלה נתפרה (צילום: ברברי)

השמלה אינה סתם עוד שמלה, כמובן. בגזרת A ארוכה, מפתח סגור ושרוולים ארוכים, היא עוצבה במיוחד עבורה על ידי המנהל הקראטיבי של ברברי, כריסטופר ביילי, והיא נוצצת בכל גווני שמי הלילה בזכות עבודת יד ממושכת ומוקפדת. עיצוב השמלה, שהיא למעשה סוג של וריאציה לשמלת מיני שהוצגה כחלק מקולקציית סתיו/חורף 2016, החל לרקום עור וחוטים כאשר ברברי נתנו את חסותם על סיבוב ההופעות החדש של אדל.

על פי גאל פול, הסטייליסט הצמוד של אדל בשבע השנים האחרונות והמטאוריות, הפגישה עם ביילי הולידה "הר של שרטוטים" עד שנוצרה השמלה המושלמת. "דיברנו הרבה על גלימות, חצאיות שניתן להסיר, כל אפשרות בעולם נחקרה" הוא סיפר בראיון. "אבל אחרי הופעה אחת בניו יורק ששודרה בטלוויזיה, בה היא לבשה שמלת ג׳ני פקהאם שחורה, הבנו שצריך להתמקד בייצור שמלה אחת נהדרת שעושה וואו״ הוא מסביר.

ההשראה: שמלת מיני מקולקציית החורף של ברברי (צילום: גטי אימג'ס)

ההשראה: שמלת מיני מקולקציית החורף של ברברי (צילום: גטי אימג'ס)

לא מדובר בנצנצים התפורים באופן אקראי, הו לא, מרגיע גאל. ״זה פריט של פרח ששוחזר בעזרת פאייטים נוצצים שזורמים לכיוונים שונים. זו טכניקה נדירה שיוצרת אפקט גלקטי כשרואים אותה על הבמה או בצילום וידאו. ידעתי שנוכל לסמוך על ברברי שייצרו עבורנו משהו מדהים״.

המעצב הבריטי כריסטופר ביילי היה נרגש מההזדמנות לעצב עבור הזמרת האהובה בממלכה, ובעיקר מהחשיפה העצומה לה זוכה השמלה הבודדה. ״היא אמנית שלא תיאמן, אני מעריץ אותה מאוד, וגם את הגישה שלה לחיים,״ אמר. ״אני אוהב את היכולת שלה ליהנות, את הסטייל שלה שמגיע מבפנים, ואת קולה העצום והעוצמתי״.

שמלה שהיא וואו (צילום: גטי אימג'ס)

שמלה שהיא וואו (צילום: גטי אימג'ס)

ביונסה לובשת ענבל דרור. הכי מחליפה בין אאוטפיטים (צילום: Beyonce.com)

ביונסה לובשת ענבל דרור. הכי מחליפה בין אאוטפיטים (צילום: Beyonce.com)

ג'ניפר לופז לובשת עידן כהן בהופעה. גם ידועה בהחלפת תלבושות בקצב מסחרר צילום: יח"צ)

ג'ניפר לופז לובשת עידן כהן בהופעה. גם ידועה בהחלפת תלבושות בקצב מסחרר צילום: יח"צ)

ובינתיים, אדל עם שמלה אחת ויחידה צילום: גטי אימגס)

ובינתיים, אדל עם שמלה אחת ויחידה צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • חבל שהתמונות לא מעבירות את הקסם בשמלה

    מאת: אורח |‏ 27 ביוני 2016 | 22:35
  • כשלביונסה וגניפר לופז יהיה את הקול השמיימי של אדל גם הן יעלו להופיע עם שמלה אחת ויחידה ולא קרקס שלם לכסות על השאר

    מאת: אורח |‏ 27 ביוני 2016 | 09:26