במקביל לפרישה של בריטניה מהאיחוד: אתר ASOS נפל

אתר השופינג הבריטי המצליח בעולם אינו נגיש לקונים כבר 13 שעות, בערך מאותו הרגע בה הוכרזה ההחלטה ההיסטורית כי בריטניה עומדת להתנתק מהאיחוד האירופי. האם יש קשר לצניחת הפאונד הדרמטית וירידת השערים בבורסה בלונדון? עוד לא מדברים על זה, אבל מאוד יכול להיות

מאת  | ‏ 24 יוני 2016
עמוד הנחיתה המבשר כי אסוס נפל (צילום מסך asos.com)

עמוד הנחיתה המבשר כי אסוס נפל (צילום מסך asos.com)

העם הבריטי אמר את דברו. רוב אוכלוסיית הממלכה הצביעו בעד פרישה מהאיחוד האירופי. מדובר ברגע היסטורי שאת ממדיו הפוליטיים, כלכליים ותרבותיים ייקח עוד זמן להבין וללמוד. אבל כנראה שמי שהבינה על בשרה את ההשלכות המיידיות של כך, היא דווקא תעשיית האופנה הבריטית. מסתבר שכבר 13 שעות, בערך באותו הזמן בה פורסמו תוצאות משאל העם ההיסטורי, נפל ASOS, אתר הקניות המקוון הגדול ביותר בבריטניה.

כל אלו שניסו לנצל את נפילת שווי הפאונד, שצנח לשפל הגדול ביותר שלו ב-30 שנים האחרונות, מצאו את עצמם מול "עמוד נחיתה" המבשר כי האתר אינו זמין כרגע "אבל אנחנו עושים את כל מה שביכולתנו כדי לעלות כמה שיותר מהר". גם בפייסבוק הרשמי של האתר התייחסו אנשי אסוס לנושא וכתבו כי "האתר והאפליקציה שלנו לא עובדים, אבל אל דאגה, אנשי המחשוב שלנו עובדים על כך. תודה לכולם על הסבלנות".

איך מתפקדים בלי אסוס? (צילום: יח"צ)

איך מתפקדים בלי אסוס? (צילום: יח"צ)

כמו בכל העולם, כולל ישראל, זוהי תקופת הסיילים. גם באסוס הם חוגגים עם עד 50% הנחה על קולקציות הקיץ, ולכן התהייה הברורה היא האם משהו עומד להשתנות מבחינת מחירים ברגע שהאתר יחזור לעבוד. על פי תגובה של נציגת האתר בפייסבוק הרשמי שלהם, הסייל ימשך ברגע שהם יחזרו לאוויר.

השאלות הגדולות שמרחפות בעקבות נפילת ענקית השופינג הן כמובן – האם הקונים ניסו לנצל את נפילת שער הפאונד כדי לקנות כמה שיותר ויותר בזול, האם אנשי האתר עצמם מנסים להעלות מחירים כדי להחזיר אותם לאיזון כפי שהיה לפני הנפילה הגדולה, והאם האתר פשוט ירד בגלל העומס של שני המרכיבים הללו יחד?

ובכן, מעדכון שקיבלנו בשעה 15:00, יום שישי, נראה שאולי הכל היה מקרי ועם טיימינג בעייתי. בתגובה רשמית מדוברי אסוס בלונדון נמסר: "כן. האתר נפל. זה בגלל הפסקת חשמל במקום חיצוני המאכלס את השרתים שלנו. התקלה השפיעה גם על עסקים אחרים העובדים עם מרכז השרתים הזה. הצוות הטכני שלנו עובד קשה על מנת להחליף חומרה שניזוקה. זו הסיבה שלוקח זמן עד שהאתר יחזור לאוויר. אנחנו מעדכנים את הלקוחות שלנו דרך המדיה החברתית".

השאירו תגובה

 

  • יש קשר ברור ממכר שעובד באסוס ידוע שהם הפילו את האתר והאתר יעלה שוב עם מחירים מעודכנים או בדולרים

    מאת: אורח |‏ 24 ביוני 2016 | 16:32