זה רשמי: COS מגיעים לארץ
אחרי חרושת שמועות שלא הפסיקה, עכשיו זה באמת קורה: המותג המינימליסטי והו-כה-שווה מבית H&M עושה עלייה וייפתח ב-TLV Fashion Mall באביב 2017, כך אושר היום רשמית ע"י מטה המותג בלונדון. יש בהחלט למה לצפות
נפל דבר. אורחת משמעותית מחו״ל עומדת לשדרג את חיי בנות ובנות ישראל, ולא, לא מדובר בביונסה, אלא במישהי עדינה, אירופאית וקלאסית ממנה: רשת האופנה COS. פאשניסטות כחול לבן יודעות כבר מזמן שחנויות הרשת הן מאסט בכל טיול לבירה אירופית, וכעת מודיעים ממטה הלייבל בלונדון שחנות ראשונה בתל אביב תיפתח באביב 2017, ב-TLV Fashion Mall.
רשת COS הושקה בשנת 2007 ומתמחה בבייסיקים וקלאסיקות מוקפדות לנשים ולגברים, במחירים סבירים. הרשת מציינת שהיא נרגשת להשיק חנות ראשונה לקהל הישראלי, וזיו קווין, מנהלת המותג בישראל, נרגשת גם היא. ״אנו בטוחים שאופנה על זמנית ואיכות יוצאת דופן יתקבלו בהערכה רבה על ידי לקוחות בעלי מודעות אופנתית גבוהה וחוש סטייל מפותח״ היא אומרת.
הלייבל, בבעלותה של H&M, הגיע לארה״ב לפני שלוש שנים בלבד, וזוכה לתהילה בכל מקום אליו הוא מגיע. בווג כתבו אז על הלייבל שהוא ״הסוד הכי ידוע בתעשיית אופנה. אפילו מביני דבר גדולים יתקשו לדעת לגבי פריטים מסויימים אם הם קוס, סלין או סטלה מקרטני, וכל זה במחירים מצחיקים בהשוואה.״ מדובר במחיר נמוך, אבל לא מחיר רצפה כמו אצל האחות הגדולה, ובעיצוב סקנדינבי מפואר.
״רוב הפריטים בקוס הם חסרי עונה וזמן,״ מסבירה עורכת ווג מורין סונגקו. ״זו רשת פחות טרנדית מהאחרות ואפשר לסמוך על הפריטים שלהם לשנים רבות. לנשים מעל גיל שלושים זה הופך להיות מקום קנייה שגרתי. בעיקר למי שמרגישה שהתבגרה כבר מדי בשביל טופשופ ו-H&M. אני אוהבת את הצלליות המודרניות, את הז׳קטים ואת האוברסייז. זה לייבל מושלם למינימליסטיים שרוצים להיות מעודכנים בלי להיות טרנדיים והכח שלהם נמצא בפרטים הקטנים.״ ״בכל פעם שאני לובשת פריט שלהם אני מקבלת מחמאה,״ מספרת עורכת נוספת בווג האמריקאי, סטלה גרינספן. ״זה עובד כמו שעון שוויצרי, וכולם מבקשים לדעת איפה קניתי".
השאירו תגובה