יונייטד ניוד: שבעה גוונים של צבע גוף

עד לא מזמן כשאנשים אמרו על פריט שהוא בצבע 'ניוד' הם התכוונו לצבע עור לבן. עם הזמן חברות רבות החלו לפתח את ה'ניוד' גם לגוונים נוספים, מחום עמוק ועד ורדרד בהיר. אחרי נעליים ומייק אפ מגיע גם עולם ההלבשה התחתונה להבין שיש כמה גוונים וזה בתכלס, אחד המוצרים הכי חשובים שיהיו באמת בצבע הגוף

מאת  | ‏ 25 מאי 2016
צבע ניוד זה לא צבע אחד (צילום: מתוך האתר)

צבע ניוד זה לא צבע אחד (צילום: מתוך האתר)

׳ניוד׳ הוא הצבע שכולנו למדנו לבטא את שמו לפני כמה שנים, הוא יצור חמקמק שעושה צרות ומהפכות. עד לפני זמן לא רב, כשאנשים אמרו ׳ניוד׳ הם התכוונו באופן חד משמעי, וגזעני למדי, לצבע עורו של אדם לבן. מאז התעוררה מודעות, וחברות רבות החלו לפתוח את ה׳ניוד׳ במוצריהן גם לגוונים נוספים, מחום עמוק ועד ורדרד בהיר. ניתן היה לראות את השינוי בנעליים, לקים ושפתונים, ועכשיו תורו להגיע גם לדבר הקרוב ביותר לעור עצמו: עולם ההלבשה התחתונה – בו באמת משנה איזה צבע תלבש כי אחרת עלולים לראות את זה.

המותג שנושא את הבשורה נקרא "נאייה", חברה קליפורנית לבגדים תחתונים ומחטבים שעד כה הגיעו רק בשחור, לבן ו׳צבע עור׳ של בהירים. המותג החליט להרים את הכפפה ועכשיו מופיעים בשבעה גוונים שונים. המותג אומנם רק בן שלוש, אבל יש לו שכל והגיון בריא והוא עונה על צורך אדיר בליין החדש שלו, שנקרא ׳עירום לכל׳. התחתונים מגיעים בשלוש גזרות ללא תפרים וללא תגים מעצבנים שצריך לגזור, ומחומרים ממוחזרים: חוטיני, גזרה גבוהה וביקיני, וחזיות שונות.

כל אחת והגוון שלה (צילום: מתוך האתר)

כל אחת והגוון שלה (צילום: מתוך האתר)

בקמפיין ניתן לראות שבע דוגמניות מכל הצבעים ובמידות גוף מגוונות מתאימות את הניוד לגוון עורן, כשהידועה בהן היא השחקנית ג׳ינה רודריגז ההיספנית, כוכבת הסדרה ׳ג׳יין הבתולה׳, שהיא אחת מהמשקיעות במותג. החברה לא מסתפקת בשוויון גוונים ומחזור אלא מעסיקה הרבה אימהות יחידניות ומשתמשת בשיטות ייצור ירוקות שחוסכות אנרגיה ופסולת. יש לה גם תוכנית בשם ׳תחתונים לתקווה׳, דרכה מועסקות נשים קולומביאניות מאזורי מצוקה ומייצרות שקים לכביסת תחתונים שניתן לרכוש בכל קנייה בחנות. הקולקציה מתומחרת הוגן למדי: 18 דולר לחוטיני ו-52 דולר לחזיית סטרפלס, לדוגמה, במידות של XS עד XXL, ו- A-DDD, מה שמשפר עוד את חוויית הקנייה.

כאמור, נאייה היא האחרונה בשרשרת של מותגים שמשנים את יחסם כלפי ה׳ניוד׳ המרגיז. בכריסטיאן לובוטין הוציאו ליין של נעלי ניוד שטוחות בגוונים רבים, כך שכל הנשים יוכלו להשיג את האפקט מאריך הרגל שנעל בצבע העור יכולה לייצר וחברות המתמחות במוצרים לנשים שחורות מוציאות עוד ועוד ׳ניוד׳ משלהן. גם חברות הקוסמטיקה כבר מציגות עוד ועוד מבחר של גוונים של מייק אפ ונראה שמדובר בעניין של זמן עד שימצאו לתת-גווני הניוד הרבים שמות הולמים יותר.

בהלבשה התחתונה זה כל כך חשוב (צילום: מתוך האתר)

בהלבשה התחתונה זה כל כך חשוב (צילום: מתוך האתר)

איך לא חשבו על זה קודם? (צילום: מתוך האתר)

איך לא חשבו על זה קודם? (צילום: מתוך האתר)

חוגגות את הגוונים (צילום: מתוך האתר)

חוגגות את הגוונים (צילום: מתוך האתר)

הצבע שלך הוא שלך (צילום: מתוך האתר)

הצבע שלך הוא שלך (צילום: מתוך האתר)

השאירו תגובה

 

  • איזה יופי של דבר – גיוון בצבעים, במידות של הדוגמניות. פלוס סחר הוגן! נהדר

    מאת: איפי |‏ 26 במאי 2016 | 21:30
  • כשאומרים ניוד, אין הכוונה לגוון עור של בחורה לבנה, אלא של בחורה שזופה (עם גוון עור ממוצע).
    בנות עור כהה, יכולות ללבוש חום, וזה יהיה ניוד בשבילן.
    בחורות לבנות (כמוני), אין באמת צבע ניוד מתאים, הכל כהה מדי..

    מאת: אורח |‏ 26 במאי 2016 | 13:41