סופיה ממשיכה עם דיור בקמפיין חדש

הדוגמנית הצעירה, סופיה מצטנר, מרגיעה את כל מי שדאג להמשך דרכה בדיור אחרי עזיבתו של ראף סימונס ומובילה את קמפיין משקפי השמש של מותג העל. בראיון ל-FF היא מספרת איך זה לראות את הפרצוף שלה על שלטי חוצות ועל הפרידה מהמעצב שהפך אותה לכוכבת

מאת  | ‏ 15 מאי 2016
סופיה בקמפיין משקפיים של דיור. יפה שזה כואב (צילום: peter lindbergh באדיבות סוכנות רוברטו)

סופיה בקמפיין משקפיים של דיור. יפה שזה כואב (צילום:peter lindbergh באדיבות סוכנות רוברטו)

בקרוב תציין סופיה מצטנר שנה מאז הפכו חייה למה שכבר כונה בכל אתר ושפה כ"הסיפור המדהים של הסינדרלה מחולון". היה זה בחודש יולי 2015 כשהיפהפייה בת ה-14 פתחה לראשונה את התצוגה של מותג דיור האופנה בפריז, ויריית הפתיחה של הקריירה הבינלאומית הנוצצת שלה נשמעה היטב בכל רחבי זירת האופנה העולמית. מאותו רגע קשה היה שלא להיתקל בכותרות הנושאות את שמה מדי כמה שבועות, בהתחלה בעיקר סביב השערוריה שהתעוררה בעקבות גילה הצעיר, אבל מהר מאד הייתה זו העובדה שמצטנר נבחרה שוב ושוב להדס על המסלול של דיור ועכשיו אנחנו מגלים קמפיין משקפיים חדש למותג בכיכובה.

הכל התחיל כמו באגדות וכשנראה ששום דבר לא יכול להשתבש בסיפור ההצלחה המסחרר הזה, יצאה ההודעה על עזיבתו של ראף סימונס, המעצב המוערך ששימש כמנהל האמנותי של דיור ועל פי סיפור האגדה היה זה שבמקרה נתקל במצטנר בפריז ומיד הפך אותה למוזה הראשית שלו. סימני שאלה החלו לעלות אז בתקשורת הישראלית שחרדה להמשך דרכה של ילדת הפלא ומקור הגאווה הלאומית, אבל לאחרונה ניתן היה לשחרר אנחת רווחה רצינית כשהתבשרנו על חידוש החוזה של סופיה עם המותג וההודעה כי היא עתידה להמשיך לככב בתצוגות האופנה ובקמפיין קולקציית הraedy to wear – ואף להוביל את קמפיין קולקציית המשקפיים היוקרתית, על אף שבדיור עדיין מתקשים למנות מנהל אמנותי חדש.

"הצילומים היו בקור מקפיא". סופיה משחקת אותה בצילומים (צילום: peter lindbergh באדיבות סוכנות רוברטו)

"הצילומים היו בקור מקפיא". סופיה משחקת אותה בצילומים (צילום: peter lindbergh באדיבות סוכנות רוברטו)

"קיבלתי את הבשורה על הההשתפות בקמפיין של דיור במקביל להודעה שאני ממשיכה איתם לעונה נוספת בזמן שהייתי במיאמי, ומיד הזמינו לנו טיסה לפאריז לצורך הצילומים", סיפרה לFF-. "את הצילומים ערכנו מתחת לגשר אלכסנדר בתוך חמש שעות בלבד, צילמנו שני דגמים חדשים בקור מקפיא".

איך הרגשת?
"גאווה גדולה לקחת חלק בקמפיין המשקפיים של מותג כמו דיור שיהיה בשלטי חוצות ובמגזינים בכל העולם. דיור הפכה להיות משפחה ובית שני עבורי. "

בשתי תמונות הקמפיין ששוחררו נראית סופיה כשהיא מדגמנת שיק פריזאי מושלם, דגם אחד של משקפי שמש ואחד של משקפי ראיה. דיור ידועים היטב בנטייה לספק פריטים אייקוניים בגזרת האקססוריז בכלל ומשקפי השמש בפרט – לא מזמן היה זה דגם ה SO REAL שהפך למאסט האב שאף פאשיניסטה לא שלמה בלעדיו, וכעת אנו מנבאים עתיד דומה גם לדגם ה- DIORAMA  המושלם שהנסיכה הישראלית מדגמנת בתמונות הקמפיין.

סופיה עושה את פריז הקפואה בגבורה (צילום: אינסטגרם)

סופיה עושה את פריז הקפואה בגבורה (צילום: אינסטגרם)

כבר יצא לך ללכת ברחוב, להרים את הראש ולראות שלטי חוצות שלך?
"פעם הראשונה שיצא לי לראות שלטי חוצות עם הפרצוף שלי הייתה במיאמי. הייתה שם תמונה ענקית לא רחוק מהחנות של דיור, והיא גרמה לי לחיוך גדול לאורך כל היום".

יש געגועים לראף סימונס?
"התחברתי אליו יותר ברמה המקצועית ופחות ברמה החברית. הוא אחד המעצבים הכי מוכשרים שיש, היה לי כיף לעבוד איתו ואני מרגישה בחסרונו, אבל מצד שני כל שאר הצוות נשאר ונותן לי להרגיש בבית". ועם כל הכבוד לצוות הפריזאי, תמיד נעים להיזכר איפה נמצא הבית האמיתי של סופיה מצטנר. במיוחד כשמשקפישמש של דיור מגנים עלינו מפני השמש הישראלית.

גם כשהיא מאופרת זה בדיור (צילום: אינסטגרם)

גם כשהיא מאופרת זה בדיור (צילום: אינסטגרם)

"דיור הפכה להיות משפחה ובית שני עבורי" הקמפיין האחרון של בית האופנה שעלה בחודש ינואר (צילום: patrick demarchelier)

"דיור הפכה להיות משפחה ובית שני עבורי" הקמפיין האחרון של בית האופנה שעלה בחודש ינואר (צילום: patrick demarchelier)

"אני מרגישה בחסרונו של ראף סימונס" (צילום: patrick demarchelier)

"אני מרגישה בחסרונו של ראף סימונס" (צילום: patrick demarchelier)

מאחורי הקלעים. מרגישה בנוח (צילום: אינסטגרם)

מאחורי הקלעים. מרגישה בנוח (צילום: אינסטגרם)

"הצוות נשאר ונותן לי להרגיש בבית" (צילום: אינסטגרם)

"הצוות נשאר ונותן לי להרגיש בבית" (צילום: אינסטגרם)

סופיה על המסלול של דיור באוקטובר האחרון בפריז. מחכים לראות אותך גם השנה (צילום: AP)

סופיה על המסלול של דיור באוקטובר האחרון בפריז. מחכים לראות אותך גם השנה (צילום: AP)

השאירו תגובה

 

  • מעולם לא הבנתי למה בנות 15 מדגמנות לבוש המיועד לבנות 25 – 35 ויותר…………..

    עולם האופנה עלוב ומעליב את הנשים.

    מאת: Tal Kerem |‏ 17 במאי 2016 | 09:11