הלך רחוק מדי: הקמפיין החדש של קלווין קליין על גבול הפורנוגרפי
כשהוא חמוש בשמות כמו קנדל ג'נר וג'סטין ביבר, הקמפיין החדש של CK עושה רעש ולא מהסוג הטוב. הרשת גועשת במבקרים שטוענים כי התמונות החדשות והכיתובים המצורפים להן גובלים בפורנו שאינו ראוי למודעות בעיתונים. ג'נר, שבסך הכל חשבה שהיא אוכלת אשכולית תמימה, לא ידעה למה היא נכנסה
קלווין קליין מעולם לא היה לייבל ביישן במיוחד. עוד בשנות השמונים הסעיר את העולם עם קמפיינים פרובוקטיביים ובהם הסלוגן המפורסם מפי ברוק שילדס "שום דבר לא עומד ביני לבין הקלווינס שלי". כעת המותג האמריקאי השובב מכניס את עצמו שוב למים הרותחים עם קמפיין נועז מתמיד. נראה שמישהו שם שכח שאנחנו כבר לא באייטיז, והמסרים המופיעים במודעות ובשלטי החוצות מכעיסים ומתסיסים אותנו יותר מתמיד.
בקמפיין החדש מלווים הצילומים במבחני "אנסין" הזכורים מהתיכון, ובכל פעם נוצרת הצהרה אחרת לגבי מה עושים הדוגמנים בקלווינס שלהם. אבל המודעה שהצליחה להטריף באופן סופי את הדעה הקולקטיבית היא זו שמספקת הצצה אינטימית למדי לתחתוני הקלווין קליין המפורסמים. בתמונת "אפ-סקירט" המצולמת מתחת לחצאית הדוגמנית הכיתוב מכריז "אני חושפת את עצמי בקלווינס שלי". הקלווינס המציצים מלמטה הם תחתונים בצבע כחול עם נקודות לבנות והדוגמנית מביטה למצלמה. "תציצו" קורא כיתוב נוסף לעוברים והשבים.
המבקרים הכריזו שהתמונה פורנוגרפית, פוגענית ודוחה. ״זה חוסר כבוד, חוסר אחריות ואפילו לא שנון,״ נכתב בטוויטר. ״מתי הפכו פדופילים להיות קהל המטרה שלכם? בתור קורבן של התעללות מינית, המודעה פוגעת בי מאוד,״ כתבה מגיבה נוספת. ״אתם עד כדי כך נואשים שהייתם חייבים להיכנס לה מתחת לחצאית?״. הדוגמנית, קלרה קריסטין בת ה-23, לא מבינה על מה כל המהומה. ״אני מתה על התמונה הזאת,״ כתבה באינסטגרם שלה, שהפך לפופולרי במיוחד מאז השערורייה. ״כל הדיון הזה גורם לי להבין עד כמה אנשים מבוהלים ומנותקים מהגוף האנושי. תאהבו את עצמכם ואת המיניות שלכם. גירלפאוואר״.
אלא שזה ממש לא העניין היחיד עם הקמפיין המתמשך הזה, המוציא עוד ועוד אימג'ים חדשים זה מספר שבועות ארוכים. לא מזמן יצאה המודעה בה נראית קנדל ג׳נר כשהיא אוחזת אשכולית אדומה מעוכה בידה, ותחתיה כתוב: ״אני אוכלת בקלווינס שלי״, אלא שכולם טענו שהאשכולית נראית כמו וגינה. במודעה אחרת, נלבשו מכנסי הג'ינס של CK במהופך, כשחריץ הישבן מציץ, ומתחת נכתב ״אני עושה בלפי בקלווינס שלי״ (בלפי, למי שלא ידע, הוא הכינוי לסלפי ישבן). אבל אם זה לא מספיק מרומז, מודעה אחרת מציגה דוגמנית המכניסה את ידה לתחתונים כשהכיתוב מבהיר "אני רוטטת בקלווינס שלי".
״המודעות האלה ציניות, מלאות מניפולציה ומסוכנות,״ כתבה במאמר דעה חריף העיתונאית סוזנה קונסטנטין מהדיילי מייל. ״הן צפויות ליצור לחץ על ילדות לנהוג בצורה כזו, ולעשות דברים כמו סקסטינג. אני חובבת תחתונים, אבל בעיני לשים ידיים בתוך התחתונים בציבור זה לא בסדר. לעודד אנשים להסתכל לך מתחת לחצאית זה לא בסדר. זו נישה בעולם הפורנו. זה הכל פורנו רך, ובקושי רואים את המוצר. הדבר הכי קשה לעשות בתור אם הוא להעניק לילדינו כמה שיותר שנים של תמימות, ומודעות חוצות כאלה מאוד מפריעות בדרך. קלווין קליין זה לא מותג זול, אבל המודעות האלה זולות מאוד״.
איזה מגזימים זה ממש בסדר… מה הקשר תקיפה מינית ומה הקשר פדופיליה? קצת מיניות לא הרגה אף אחד, הקמפיין הזה מעצים ולא מחפצן אז מה הבעיה.
מאת: פמיניסטית | 10 ביוני 2016 | 14:44וואו מזעזע ואני הכי ליברלית שיש וקיבלתי שוק מהתמונות, זה יותר גרוע מפורנו זה חסר טעם ברמות, מה קרה להם שם בשיווק שזה היה נראה כמו קמפיין טוב? זה דוחה על גבול האלים.
מאת: אורח | 17 במאי 2016 | 03:05בכמה הוא מוכר את העז?
מאת: חן | 16 במאי 2016 | 11:05פורנו נקודה
מאת: אורח | 15 במאי 2016 | 16:28