שער מלכותי: קייט מידלטון על שער ווג בריטניה

בפעם הראשונה מאז הוכתרה לנסיכת אנגליה, קייט מידלטון מככבת על שער ווג בריטניה לרגל חגיגות 100 שנים לעיתון. מידלטון, שבשנים האחרונות הפכה לחובבת צילום, לקחה חלק מרכזי בהחלטות של הצילומים והייתה לגמרי חלק מהצוות. זה נראה כאילו היא נהנתה מכל רגע

מאת  | ‏ 1 מאי 2016
השער המדובר של קייט על ווג (צילום: שער המגזין)

השער המדובר של קייט על ווג (צילום: שער המגזין)

רבים חלמו על הרגע הזה אבל לא באמת ציפו שהוא יגיע. גיליון יוני של ווג הבריטי ועל כריכתו הנסיכה של העם, הדוכסית מקיימברידג׳, קייט מידלטון האהובה והאופנתית כל כך. מצד אחד, מדובר בשער מפתיע ביותר ומצד שני, לא ברור איך זה לא קרה עד עכשיו. קייט תרמה את גופה למגזין האופנה לרגל חגיגות 100 שנים לעיתון. מעבר לצילום השער, אפשר למצוא גם צילומי אופנה ראשונים של הנסיכה בתוך דפי המגזין.

הצלם שזכה לצלם את הדוגמנית האהובה הזאת לשער הוא ג׳וש אולינס, שאולי הושפע מהטיול של בני הזוג להודו ובוטאן, ובעיקר מהחלק בו יצאו בני הזוג לטיולים בסגנון ספארי, כי על השער נראית קייט מרפררת לסרט "זכרונות מאפריקה", וללוק הלקולוניאליזם שאהוב כל כך על מעצבים שונים, בראשם ראלף לורן.

קייט מציגה: נערה פשוטה מהכפר באנגליה (צילום: מתוך ווג)

קייט מציגה: נערה פשוטה מהכפר באנגליה (צילום: מתוך ווג)

השער ההיסטורי הזה מציין את חגיגות המאה לווג בריטניה, ויהיו בו שפע תמונות של קייט שצולמו בסביבת ביתם של בני הזוג. שתיים מהתמונות יופיעו בתערוכה בגלריית הפורטרטים הלאומית בלונדון, בשם "ווג: מאה שנים של סטייל". קייט היא צלמת חובבת בזמנה הפנוי, ומאז שהצטרפה למשפחה לקחה תחת חסותה את הגלריה הפופולרית, והיא תהיה נוכחת בפתיחה המפוארת שתיערך ביום רביעי הקרוב.

קייט בחרה להצטלם לווג בריטניה, בדיוק כמו חמותה המנוחה, שהופיעה על השער ארבע פעמים במהלך חייה הזוהרים. את השער האחרון של הנסיכה דיאנה צילם פטריק דמרשלייה ב-1997, שנת מותה. צילום נוסף של דיאנה שצילם דמרשלייה, בשחור לבן, מופיע גם הוא בתערוכה. את הסטיילינג לשער הנוכחי עשתה לוסינדה צ׳יימברס, מהעורכות הבכירות במגזין, והרעיון היה ליצור דימוי טבעי ומשוחרר ככל האפשר ולתפוס את קייט בחיוך זוהר עם מינימום איפור והתערבות.

קייט שורפת את המצלמה של ווג (צילום: מתוך המגזין)

קייט שורפת את המצלמה של ווג (צילום: מתוך המגזין)

״היה תענוג לעבוד איתה. היא נולדה לזה,״ אמר אולינס, אותו בחרו אישית לצלם את השער שלושה גורמים שונים: בית המלוכה, גלריית הפורטרטים והמגזין. מדובר בצלם בריטי יליד ניו יורק, שמצלם בקביעות לווג וגם הפקות אופנה עבור בתי אופנה מובילים כמו קלווין קליין ולואי ויטון.

קייט, כך מוסרים במגזין, הייתה מעורבת מאוד בכל ההחלטות וניווטה את הספינה מאיזורי ה׳פאשן׳ למקומות פרועים וטבעיים יותר. על השער לובשת מידלטון מעיל ברברי וחולצה לבנה של הלייבל, ששוויה 293 ליש״ט. הכובע רחב השוליים הוא כובע וינטג׳ נדיר שסיפקה חנות מתמחה בשם ׳ביונד רטרו׳.

הנסיכה דיאנה על שער ווג. לגמרי ממשיכת דרכה (צילום: מתוך ווג)

הנסיכה דיאנה על שער ווג. לגמרי ממשיכת דרכה (צילום: מתוך ווג)

בתמונה נוספת, בה נראית קייט נשענת על שער עץ לפני חוות אבן ישנה, היא נועלת מגפי ברברי בשווי 695 ליש״ט, ולובשת חולצת פסים פשוטה של פטיט באטו. התמונה הזו הייתה האחרונה שצולמה ביום הצילומים המרגש הזה, מדווחת  אלכסנדרה שולמן, עורכת המגזין שנכחה באירוע. ״הדוכסית כל הזמן שמה לב למה שג׳וש עושה ולאיך שהוא עובד עם האור, ושאלה הרבה שאלות מקצועיות״, היא מספרת, ״היא עצמה בחרה את התמונה הזאת, בה היא מתכופפת, כי שמש אחר הצהריים הייתה בה יפה במיוחד".

שתיהן חובבות אופנה וזה כל כך ניכר (צילום: מתוך ווג)

שתיהן חובבות אופנה וזה כל כך ניכר (צילום: מתוך ווג)

דיאנה. נסיכת העם (צילום: מתוך ווג)

דיאנה. נסיכת העם (צילום: מתוך ווג)

אייקון אופנה ניצחי (צילום: מתוך ווג)

אייקון אופנה ניצחי (צילום: מתוך ווג)

השאירו תגובה