הו לורדס: הבת של מדונה בקמפיין ראשון לסטלה מקרטני
מבלי ששמנו לב, לורדס ליאון כבר בת 19 ומתחילה לקטוף קמפיינים של גדולים. את הבכורה האופנתית שלה היא בחרה לעשות אצל סטלה מקרטני, עוד מישהי שיודעת דבר אחד או שניים על הורים מפורסמים. אבל לורדס לא לבד בעסק. גם ווילו סמית' בת ה-15 חתמה השבוע על חוזה דוגמנות, עם מותג קטן בשם שאנל. העולם, כך נראה, שייך לצעירים (עם קשרים)
לאחרונה נדמה שעולם האופנה לא אוהב חידושים, ותפוחים מתוקים שגדלים על עצים מפורסמים נקטפים בעודם צעירים ורכים. כך קרה השבוע פעמיים, עם ווילו סמית', בתם של וויל סמית' וג׳יידה פינקט סמית' וכן עם לורדס ליאון, בתה הגדולה של מדונה. ווילו כבר מפלרטטת עם עולמות המשחק, המוזיקה והדוגמנות זה זמן מה, אבל עבור לורדס זוהי עבודת דוגמנות ראשונה ומרגשת, וכמה הולם שהיא עושה אותה בעבור מותג שגם הוא שייך לתפוחה שנפלה מעץ ידוע: סטלה מקרטני.
לורדס צ'יקונה ליאון, 19, שתי טיפות מים של אמה בצעירותה, בוגרת מגמת התיאטרון בבית הספר לאמנויות הניו יורקי "לה גוארדייה" (עליו מבוססת הסדרה "תהילה"), היא כיום תלמידת אוניברסיטת מישיגן. לורדס הצליחה לשמור עד היום על פרופיל נמוך יחסית. היא לא מתחזקת פרופילים ברשתות החברתיות ונמנעה מאירועים ציבוריים. ״יש הרבה אנשים ששופטים כל צעד שאני עושה,״ סיפרה לאחרונה לווג. ״חשוב שלא אתן לזה לשלוט בחיי״. ועדיין, כשהגיעה הצעה מפתה מספיק שמעמידה את לורדס במרכז, היא החליטה ללכת עליה.
לורדס לוקחת חלק בקמפיין החדש של סטלה מקרטני, לבושם בשם "פופ", הראשון מזה ארבע שנים ללייבל הנחשק. לורדס נמצאת בחברה טובה – את הפריים חולקות עמה המוזיקאית גריימס, ועוד שתי צעירות ויפות: קניה קינסקי-ג׳ונס (בתה הדוגמנית של נסטסיה קינסקי) והשחקנית אמנדלה סטנברג.
הקמפיין אמור לעודד דימוי עצמי חיובי וגיוון אתני, ולהוות אלטרנטיבה למסרים הקשים שמגיעים מהרשת, כך מבטיחים בבית מקרטני. ״אני עוברת מול עצמי מאבקים,״ אומרת לורדס. ״גופן של הנשים הפך לפומבי כל כך עד שנדמה שכל אחד צריך להגיד את דעתו. אני אוהבת אנשים שלא מנסים להיות משהו אחר ממה שהם באמת״.
נראה שאמא מדונה, שכן נמצאת ברשתות החברתיות, גאה מאוד, והעלתה תמונה של לורדס מאחורי הקלעים של סט הצילומים. ״אני מתגעגעת לילדה היפה הזאת!״ כתבה. ״מחכה לראות אותה ממש בקרוב״. מקרטני, שמכירה את לורדס מאז שנולדה, ומכנה אותה 'לולה' כמיטב מכריה, גם היא נרגשת מהקמפיין החדש, וכתבה כי לולה נמצאת רק בתחילת הקריירה שלה כאמנית.
לעומתה, ווילו סמית' היא כבר שועלת קרבות ותיקה, למרות שהיא רק בת 15. הצעירה מלאת האנרגיה, שהיא ואחיה ג׳יידן הפכו זה מכבר למובילי דעת קהל צעירים ואופנתיים, חתמה לפני כשישה חודשים עם סוכנות הדוגמנות "דה סוסייטי", וכעת נבחרה להיות שגרירת המותג של שאנל. קרל לגרפלד בעצמו היה זה שבישר את החדשה המרעישה על המוזה הטרייה, שמצטרפת ללילי רוז דפ (בתם של ג׳וני דפ וואנסה פראדי), קריסטן סטיוארט, בלייק לייבלי ועוד יפהפיות שזכו לקבל עליהן את התואר המחייב מהאיש והקוקו. ״תודה לך קרל לגרפלד ולכל הצוות בשאנל על כך שאתם מרחיבים את התפיסה הסטנדרטית של היופי, ובחרתם בי להיות שגרירת שאנל החדשה,״ כתבה ווילו, מלאת המודעות העצמית, בחשבון האינסטגרם שלה.
רק לא מזמן ניפץ אחיה ג׳יידן סטריאוטיפים כאשר נבחר לדגמן את אופנת הנשים של לואי ויטון, ונראה שווילו גם היא לא מתכוונת להיות דוגמנית מז׳אנר "תהיי יפה ותשתקי". ״יש היום כל כך הרבה יצירתיות שמתחשק לי להזריק לתוך המותג,״ היא אומרת לווג. ״אני מרגישה שיש הרבה דברים שמגיעים מהנוער של היום, ויש צורך להביע ולהגביר את הווליום שלהם בעולם״.
השאירו תגובה