לא רואה ממטר: ווילו סמית' חתמה בסוכנות הדוגמנות של קנדל ג'נר

בתם בת ה-14 של וויל וג'יידה סמית' הופכת בהדרגה לאייקון אופנתי לא פחות ממוזיקלי. לאחר שכיכבה כבר על הקאבר של מגזין ID והצטלמה לקמפיין של מארק ג'ייקובס, היא חתמה על חוזה דוגמנות שמן עם סוכנות ניו יורקית שעובדת גם עם קנדל ג'נר ואדריאנה לימה. ריספקט

מאת  | ‏ 5 אוקטובר 2015
ווילו סמית', דוגמנית באופן רשמי (צילום: גטי אימג'ס)

ווילו סמית', דוגמנית באופן רשמי (צילום: גטי אימג'ס)

ווילו סמית' היא דפנטלי לא בת 14 טיפוסית, אבל מצד שני, היא אף פעם לא הייתה כזו, עוד מהיום בו נולדה לשני הורים מגה סלבס בשם וויל וג׳יידה. כעת, לאחר שהספיקה להפוך לכוכבת פופ בעלת סינגל שזכה ל-126 מיליון צפיות ביוטיוב (והיד המקליקה עוד נטויה), להופיע בכל מדורי הרכילות, להפוך לסטייל אייקון חוצה מגדר ואפילו לשחקנית, היא הופכת באופן רשמי לדוגמנית, כעת משהוחתמה ל"The Society Management", אחת מסוכנויות הדוגמנות המובילות בעולם, המייצגת גם את קנדל ג׳נר.

מן הסתם, לא מדובר בהתחלה רגילה של דוגמנית בתעשייה. ווילו השיגה את החוזה המבוקש לאחר שכבר הופיעה על שער מגזין ID הנחשב וכיכבה בקמפיין של מארק ג׳ייקובס. למעשה, השמועות גורסות כי הצעות רבות נשקלו בכובד ראש על ידי משפחת סמית' ויועציה.

רק לאחר שנחתם ההסכם, יצאה סוכנות הדוגמנות הניו יורקית בהודעה נרגשת ומסודרת לתקשורת (יחד עם פוסטים מתבקשים בטוויטר ובאינסטגרם), המברכים את ווילו לשורותיה שם היא תצטרף, פרט לג׳נר, גם אל אריאנה לימה, לו וון, קרוליין טרנטיני ועוד רבות, יפות ומשגשגות.

ברזומה יש לה כבר קמפיין למארק ג'ייקובס (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

ברזומה יש לה כבר קמפיין למארק ג'ייקובס (צילום: אינסטגרם themarcjacobs)

זו לא הפעם הראשונה שווילו מחוזרת על ידי הכרישים הגדולים ביותר. הצעירה האמביציוזית, שמתחזקת קריירה מוזיקלית מגיל עשר, הוחתמה על ידי לייבל המוזיקה של ג'יי זי Rock Nation, והייתה האמנית הצעירה ביותר שהצטרפה אליו אי פעם. הקליפ האחרון של ווילו, Why Don’t you Cry, יצא בתחילת ספטמבר, לו הייתה שותפה לבימוי ולקונספט. הקליפ נוצר בשיתוף פעולה עם מגזין ID, מה שהוביל, כאמור, גם לשער המדובר שלה.

ווילו מצטרפת לרשימת הבנים, הבנות, האחים והאחיות של, שמתחילה לקחת את המושכות לידיים, ומספקת למדורי הרכילות, האופנה, התרבות והמוזיקה הרבה תוכן חדש ומרענן. ביניהם אפשר לציין את לילי רוז דפ, בתם של ג׳וני דפ וואנסה פארדי, קאייה גרבר, בתה היפה של סינדי קרופורד, אנוואר חדיד, האח הקטן של  ג׳יג׳י ובלה ועוד רבים, יפים, עשירים וטובים.

״במהלך השנים צילמנו הרבה אנשים שהם אייקונים״, כתב מארק ג׳ייקובס כשפרסם לפני שלושה חודשים את תמונתה של ווילו מתוך קמפיין המותג שלו. ״יופי, סטייל וכשרון הם דברים שאין להם גיל. יש בני אדם מיוחדים שהיצירתיות, החזון המיוחד והקול הצלול שלהם נותנים לכולנו השראה ליצור ולהביע את עצמנו דרך המדיומים השונים. אני שמח לצרף לרשימה את ווילו סמית המקסימה והסטייליסטית״. ואם מארק ג'ייקובס חותם עליך, ברור שכל סוכנות דוגמנות תרצה לעשות זאת גם כן.

משפחה מודרנית (צילום: גטי אימג'ס)

משפחה מודרנית (צילום: גטי אימג'ס)

על השער הכפול של ID (צילום: ID)

על השער הכפול של ID (צילום: ID)

אייקון בהתהוות. מתוך צילומים למגזין של קארין רויטפלד (צילום: CR FASHION BOOK)

אייקון בהתהוות. מתוך צילומים למגזין של קארין רויטפלד (צילום: CR FASHION BOOK)

מחכים לעוד הפתעות בעתיד (צילום: גטי אימג'ס)

מחכים לעוד הפתעות בעתיד (צילום: גטי אימג'ס)

השאירו תגובה

 

  • רק לעשות שפם קודם — חח

    מאת: אורח |‏ 31 באוקטובר 2015 | 19:09
  • נראית כמו טרנסקסואל.
    אני לא אוהב אנשים שנולדים עם כפית מכסף בפה.
    היא לא יפה, והתמזל מזלה שנולדה למשפחה מיוחסת בעולם הבידור.

    מאת: אורח |‏ 28 באוקטובר 2015 | 23:41
  • נראת כמו גבר ויש לה מוח של נעל,יופי שאתם מקדמים אנשים כאלה מאקו =-=

    מאת: אורח |‏ 15 באוקטובר 2015 | 08:34