מפלצות קטנות מאוד: בגדי התינוקות של ליידי גאגא

הליידי שיתפה פעולה עם ג'ימי קימל במערכון שמציג איך היה נראה ליין בגדי התינוקות שלה | "גאגא גו גו" כולל, בין השאר, גרסה מוקטנת של שמלת הבשר המפורסמת ואפילו נעלי מקווין עם פלטפורמות ענק | הייתן קונות לבייבי שלכן?

מאת  | ‏ 31 יולי 2011
כמה גרם את רוצה את הסטייק שלך? שמלת הבשר של ליידי גאגא | צילום: גטי אימג'ס וצילום מסך

כמה גרם את רוצה את הסטייק שלך? שמלת הבשר של ליידי גאגא | צילום: גטי אימג'ס וצילום מסך

ליידי גאגא, כבר למדנו, מתייחסת לאופנה בדרכה הייחודית – שילוב של הומור קיצוני ורצינות תהומית. מצד אחד, כל פריט שהיא לובשת גורם לנו, במקרה הטוב, לגחך, ובמקרה הרע לבהות המומות ואחוזות אימה. מצד שני, הטוטאליות שלה ראויה להערכה – גם כשהיא מסתובבת ברחוב, יוצאת ממסעדה או נופשת, לא תתפסו אותה בלי חזיית עור, רעלת תחרה ועקבי ענק.

לא מפתיע, אם כך, שהליידי הסכימה לשתף פעולה במערכון ששודר בתוכניתו של ג'ימי קימל בחמישי האחרון, תוכנית בה הופיעה כאורחת מוסיקלית. קימל הציג את המיזם האחרון של גאגא – ליין בגדי תינוקות ייחודי, שנקרא "גאגא גו גו", וכולו מבוסס על ההופעות הבלתי נשכחות של הזמרת.

| נולדו ככה |

קבלו, למשל, את הגרסה הזעירה לשמלת הבשר שלבשה הליידי לטקס פרסי הגראמי 2010. נראה מעורר תיאבון, לא? תשמחו לדעת שבשביל לייצר שמלה כזאת לתינוקת בת שנה, לא צריך יותר משני סטייקים של 200 גרם. ומה עם שמלת הקרמיט המפורסמת? או שמלת הבועות שקשה לשכוח? הליין הזה כולל אפילו תחפושת אדומה אה-לה גאגא, עם כובע ענק ורעלה לפנים.

שמלת קרמיט של ליידי גאגא

פשוט קמתי וזרקתי על עצמי משהו. שמלת קרמיט של ליידי גאגא | צילום מסך

שמלת הבועות של ליידי גאגא, קו בגדי הילדים

ככה תהיי הכוכבת של הגן. שמלת הבועות של ליידי גאגא | צילום מסך

אם זה לא מספיק, ב"גאגא גו גו" מציעים לפעוטה שלכם גם מיני נעלי ארמדילו כסופות של אלכסנדר מקווין, עם פלטפורמות של עשרים סנטימטרים – ממש כמו אלו שליידי גאגא מדדה עליהן דרך קבע. גאגא עצמה מפתיעה בסוף תשדיר ה"פרסומת", כשהיא מחזיקה תינוקת מתוקה בשמלת בועות, ואומרת "בגלל שככה נולדנו", טייק אוף מתוחכם על הסינגל שלה, "Born This Way". למי שהשתכנע לרוץ ולקנות רק נדגיש כי הבגדים לא באמת מוצעים למכירה.

אגב, למקרה שתהיתן, חוויית הצילומים עם המיני-מי לא ממש עשתה לליידי חשק לילדים. הכוכבת, שהגיעה לתוכנית עם כובע מעוצב של פיליפ טרייסי, שמאיית את המילה "גאגא", העדיפה לא להתחייב על מועד, כשנשאלה אם היא מתכננת להביא ילדים לעולם בקרוב. "יום אחד", היא אמרה, והוסיפה, "עוד זמן רב, רב מאוד". יש רק לקוות שאם וכשאשר לליידי יהיה בייבי משלה, היא תעדיף להאכיל אותו בסטייקים ולא להלביש אותו בהם.

השאירו תגובה