כולם רצים עכשיו: המדריך למזיעה בסטייל

הטרנד העולמי של הלייפסטייל הבריא הקפיץ את המלתחה הספורטיבית בכמה רמות ומייצר עוד ועוד אפשרויות שיגרמו לכל אחת לרצות לרוץ. מנעלי הריצה החדשות של adidas עם הקשת המרחפת ועד לטייטסים שלא תרצו להוריד. רגע לפני מרתון סמסונג תל אביב, קבלו את המדריך המלא לרצה שאכפת לה איך היא נראית

מאת  | ‏ 18 פברואר 2016
להתלבש לריצה זה לא פחות חשבו מלעבודה (צילום: יח"צ)

להתלבש לריצה זה לא פחות חשבו מלעבודה (צילום: יח"צ)

כולם סביבנו רצים בהמוניהם, זה התחיל בקטן בפארקים ליד הבית והפך למגיפת בריאות שאי אפשר להתעלם ממנה. בבוקר, בצהריים ובעיקר בערב, איפה שלא תסתכלו תראו עשרות של אנשים עם דופק גבוה. אם פעם הריצה הייתה נחלתם של הגברים, היום המצב שונה לגמרי ויש המון נשים שרצות ומתחטבות. הרצות של היום הן לא מה שהיה פעם, הסטייל שלהן לוקח אותן למרחקים. הטרנד העולמי של הלייפסטייל הבריא הקפיץ את המלתחה הספורטיבית בכמה רמות ומייצר עוד ועוד אפשרויות ביגוד שיגרמו לכל אחת לרצות לרוץ ואילו רק לשם ההזדמנות לייצר את הלוק.

בדיוק כפי שמשקפי השמש הפכו בשלב מסויים ל-eyewear, בגדי הספורט זוכים היום לשםathleisure, ואין מגזין אופנה שלא מקדיש להם כתבות ארוכות של עשה ואל תעשה. נשים נמצאות במרכז הטרנד, כשהביגוד והאביזרים האיכותיים ביותר מעידים כיום על השקעה אמתית בגופה, רוחה ונפשה של האישה המודרנית.

לא עוד סתם לזרוק טי שירט ישנה, לבגדים יש משמעות גם בזמן הריצה (צילום: יח"צ)

לא עוד סתם לזרוק טי שירט ישנה, לבגדים יש משמעות גם בזמן הריצה (צילום: יח"צ)

adidas החליטה לעשות מעשה והכריזה על 2016 כשנת הנשים שלה עם שלל פעילות מסביב לגלובוס. בארץ פרויקט הדגל ששם נשים במרכז הוא קבוצות הריצה    #findyourmore  שהקימה החברה לקראת מרתון סמסונג תל אביב. בשיתוף עם אתר הנשים סלונה בחרו ב- adidas 100 נשים שחולקו ל-4 קבוצות. ברות מזל אלו מקבלות אימונים מקצועיים וכמובן בגדי ריצה ונעלים מבית adidas. בשבוע הבא הן יעמדו על קו הזינוק ויחגגו העצמה נשית. כיאה לשנת נשים הוציאה adidas נעל חדשה אותה עיצבו נשים, ניסו ספורטאיות וינעלו נשים בלבד.

הנעל, הנקראת ׳pure boost X׳ בולטת לעין בשל הקשת המרחפת שלה המתאימה בצורה מושלמת לקווי המתאר של הרגל הנשית. הסוליה מכילה כמובן את פטנט הבוסט של  adidas – קפסולות האנרגיה המפורסמות שכיום מרבית האצנים המקצועיים לא מוזנקים בלעדיו. על מנת להוכיח שהם באמת קשובים ללב הנשי הפועם בחזה, הוציאה החברה גרסה נוספת של הנעל בעיצובה של סטלה מקרטני המוציאה לקולקציות לadidas מזה עשור.

חוץ מנעלי ריצה, הנה עוד כמה דברים שכדאי להצטייד בהם כדי לרוץ בסטייל:
שעון דופק: שעוני וצמידי הדופק החכמים של היום יודעים להגיד למתאמנת על עצמה הרבה יותר מכפי שהיא מעוניינת לדעת, הם מודדים גם מרחקים ופעילות, יודעים לספק דו״ח בסוף כל סשן, יש בהם GPS, והם מעוצבים יותר ויותר מפתה, עם עיצובים נשיים נקיים בכל צבעי הקשת.

בגדים נכונים לריצה יעזרו לך להתמודד עם הזיעה (צילום: יח"צ)

בגדים נכונים לריצה יעזרו לך להתמודד עם הזיעה (צילום: יח"צ)

בגדים: הביגוד של היום חכם, מנדף זיעה, קליל ויעיל. בדומה למה שלבש מרטי מקפליי בסרט בחזרה לעתיד, לחברת אדידס יש טכנולוגיה בשם Climaheat שמחממת את הגוף בקור ומווסתת את הלחות. לקיץ המציאה החברה את  Climachill  סיבי טיטניום וכדוריות קירור מאלומיניום שמתחילות לקרר את הגוף כשהן חשות שהוא מתחמם. אין ספק שהטי שירט שזרקתם על עצמכם בעבר כבר לא רלוונטית. אמצו לכם חזית ספורט עם הדפסים שאהבתם או בצבע שירים אתכם, טייטסים כיפים שלא תרצו להוריד וסוויטשירט דק לימים הקרים שיספוג את כל זיעת הריצה. הצבעוניות נעה בין מונוכרומטים של אפור ושחור לצד צבעים צבעוניים יותר שיעשו קצת מצב רוח.

אוזניות: מוזיקה היא אחד הדברים שעוזרים לרצים להמשיך בקצב, אבל האוזניות של היום מעוצבות במיוחד לריצה, לא מעצבנות, מסתבכות, נהרסות או נושרות מזיעה. חלקן מתקשרות בבלוטות׳ עם הטלפון, ומגיעות עם צמיד תואם המחבר את הסמארטפון לגוף, הן דוחות זיעה והרבה מהן מגיעות עם רדיו ומתאימות גם לשחייה. מבחינה עיצובית, יש מיליון סגנונות וצבעים מפתים לבחור מהם.

אין מה לעשות, חשוב לנו איך אנחנו נראות כל הזמן (צילום: יחצ)

אין מה לעשות, חשוב לנו איך אנחנו נראות כל הזמן (צילום: יחצ)

בקבוק מים: בחיים האמתיים לא עומדים אנשים עם כוסות מים בצדי הדרך, ולכן אתן חייבות לצאת לריצה עם בקבוק מים. הבשורה המשמחת היא שבקבוקי המים של היום הם אקססורי לכל דבר. הם עשויים חומרים קלים ובריאים מאי פעם, ומגיעים בכל צבע, צורה ופרינט תחת השמש. הגיע הזמן לזרוק את בקבוק הפלסטיק המשומש למחזורית ולהתאבזר כמו שצריך.

מרתון סמסונג יתקיים ב-26 בפברואר, לכבודו פתחה adidas – המלבישה הרשמית של המרתון, את חנות הריצה הגדולה ביותר במזרח התיכון, חנות קונספט בכיכר רבין בת״א, המתפרשת על פני 600 מ״ר ובה, בנוסף על 25% על כל המוצרים, שלל אטרקציות. החנות תהיה פתוחה עד יום לפני המרתון – ה-25.2 מהשעה 10:00 ועד 22:00. בשישי – 10:00-15:30, שבת – ממוצ"ש עד 22:30. בנוסף, בסוף במירוץ יקבלו כל הרצים מתנה מהחברה שקית ובה יחכו להם: תפוח, בננה, תמר, מים ומגבונים. בהצלחה!

הנה כמה פריטים שווים במיוחד שיגרמו לכם לקום מהספה ולהתחיל לזוז:

פריטים בסטייל

פריטים בסטייל

1. חזית ספורט, מחיר: 200 שקלים
2. סוויטשירט ריצה, מחיר: 400 שקלים
3. בגד גוף, מחיר: 300 שקלים
4. מכנסי אימון, מחיר: 180 שקלים
5. סוויטשירט, מחיר: 600 שקלים
6. טייטס, מחיר: 300 שקלים
7. כובע, מחיר: 90 שקלים
8. מנשא מים, מחיר: 150 שקלים
9. חזית ספורט, מחיר: 200 שקלים
10. טייטס, מחיר: 300 שקלים
11. נעלי ריצה pure boost X, מחיר: 600 שקלים
12. טי שירט, מחיר: 150 שקלים
13. גופיה, מחיר: 170 שקלים

פריטים בסטייל

פריטים בסטייל

1. חולצה, מחיר: 250 שקלים
2. חזית ספורט, מחיר: 200 שקלים
3. סוויטשירט ריצה, מחיר: 600 שקלים
4. טייטס, מחיר: 300 שקלים
5. מצחיה נגד שמש, מחיר: 90 שקלים
6. גופיה, מחיר: 130 שקלים
7. טי שירט, מחיר: 150 שקלים
8. טייטס, מחיר: 320 שקלים
9. כובע, מחיר: 80 שקלים
10. סוויטשירט ריצה עם אריזה, מחיר: 600 שקלים
11. טייטס, מחיר: 150 שקלים
12. נרתיק לפלאפון, מחיר: 120 שקלים
13. נעלי ריצה pure boost X, מחיר: 600 שקלים

לרוץ בתוך מגזין אופנה (צילום: איח"צ)

לרוץ בתוך מגזין אופנה (צילום: איח"צ)

נעלי הריצה: במרכז נעלי ה- pureboostx כשלידן נעלי הריצה בעיצובה של סטלה מקרטני (צילום: יח"צ)

נעלי הריצה: במרכז נעלי ה- pureboostx כשלידן נעלי הריצה בעיצובה של סטלה מקרטני (צילום: יח"צ)

יאללה, זה הזמן להגשים חלומות (צילום: יח"צ)

יאללה, זה הזמן להגשים חלומות (צילום: יח"צ)

ולכבוש יעדים (צילום: יח"צ)

ולכבוש יעדים (צילום: יח"צ)

הכתבה נעשתה בשיתוף adidas.

השאירו תגובה