הניינטיז התקשרו: נעמי, סינדי וקלאודיה בקמפיין חדש לבלמיין

אוליבייה רוסטאן החליט להחזיר את הספוטלייט לדוגמניות העבר שעיצבו את הגדרות היופי שלו וליהק אותן לקמפיין אביב/קיץ החדש והלוהט של בלמיין. נעמי קמפבל, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר עושות בית ספר לקנדל וג'יג'י ומוכיחות כי סופרמודלס רק משתבחות עם הזמן

מאת  | ‏ 10 ינואר 2016
כאילו לא עברו שני עשורים. נעמי, סינדי וקלאודיה לבלמיין (צילום: סטיבן קליין)

כאילו לא עברו שני עשורים. נעמי, סינדי וקלאודיה לבלמיין (צילום: סטיבן קליין)

זה שוב הזמן הזה בשנה, בו מותגי העל מפרסמים את הקמפיינים החדשים והמדוברים שלהם לקולקציות אביב/קיץ 16, כשכל אחד מהם מנסה להתעלות על משנהו. אבל לפי איך שזה נראה, יש כבר מנצח בסיבוב הראשון: אוליבייה רוסטאן לבלמיין, שבמקום ללהק כפרזנטוריות את החשודות המיידיות קנדל ג׳נר וג'יג'י חדיד, החליט לעשות מעשה ושלף שלושה בקבוקי יין מיושן והכי איכותי שיש. הפנים של הקמפיין החדש של בלמיין הן שלוש מהסופרמודלס האיקוניות בעולם: נעמי קמפבל, סינדי קרופורד וקלאודיה שיפר, שגילן המשוקלל עומד על 139 שנות ביוטי.

הקמפיין המאוד עוצמתי ומתפרץ נשיות חזקה הזה צולם על ידי סטיבן קליין בשחור לבן ובאווירה די נוסטלגית, שמזכירה בדיוק מה כל כך סופר במודלס האלה. ״כשהייתי נער בבורדו, היו אלה צילומי האדיטוריאל מהסוג הזה שהבהירו לי איזה כוח משנה מציאות יש לאופנה״, מסביר רוסטאן את הבחירה להומאז׳ לנשים ולתקופה המעצבת כל כך בחייו. ״גם היום, אחרי שעברו כל כך הרבה שנים, הדימויים האיקוניים הללו מופיעים בלוחות השראה של כמעט כל מעצב ובכל אטלייה. העבודה עמן הייתה עבורי הגשמת חלום, וזו לא הגזמה״.

האמת - זה לגמרי עובד עלינו (צילום: סטיבן קליין)

האמת – זה לגמרי עובד עלינו (צילום: סטיבן קליין)

הצילומים התקיימו בסטודיו ניו יורקי תחת ניהול אמנותי של פסקאל דנגין. גם דנגין וגם רוסטאן רצו להשתמש בתאורה מלאכותית מינימלית, בדיוק כפי שעשו עם האיפור והשיער. הפוקוס היה על הביגוד של שלוש הדיוות. ״כשאני מביט בתוצאה אני מאוד אוהב לחשוב על כך שיום אחד התמונות האלה יופיעו כחלק מלוח ההשראה של מעצב עתידי״.

חברה נוספת שיצאה בהכרזה כי העולם לא שייך לצעירות, וכי לניסיון חיים ותוכן יש משמעות לא פחותה מעור פנים מתוח, היא לוריאל פריז, שהכריזה על השחקנית סוזן סרנדון בת ה-69 כעל הפנים החדשות שלה. ״מהפעם הראשונה ששמעתי את המוטו של לוריאל, כי אני שווה את זה, זה השפיע עלי״ מספרת סרנדון. ״זה שינה את האופן בו נשים הסתכלו על הסיבה שבגללה הן צריכות להיראות טוב. פתאום נשים הפכו לשולטות בחייהן ובהחלטות שלהן. אני מאוד מחכה להתבגר, כי אז המראה החיצוני הופך להיות פחות ופחות חשוב, ומי שאת בפנים זה מה שחשוב. יהיה נחמד כשיפסיקו לעשות כזה עניין גדול כשאשה משיגה עבודה טובה״.

סרנדון ושלושת דוגמניות העל מצטרפות לשורה מרשימה של נשים לא צעירות שיופיין נחגג במסגרת קמפיינים בשנתיים האחרונות, ביניהן הלן מירן ללוריאל בריטניה, ג'ואן דידיון לסלין, שרלוט רמפלינג לנארס, ג׳סיקה לאנג למארק ג׳ייקובס וג׳וני מיטשל לסן לורן.

איפה ג'ורג' מייקל? (צילום: סטיבן קליין)

איפה ג'ורג' מייקל? (צילום: סטיבן קליין)

כמו מפלצת דו ראשית (צילום: סטיבן קליין)

כמו מפלצת דו ראשית (צילום: סטיבן קליין)

אוליבייה חייב להידלף (צילום: אינסטגרם balmain)

אוליבייה חייב להידלף (צילום: אינסטגרם balmain)

מודל יופי על זמני (צילום: סטיבן קליין)

מודל יופי על זמני (צילום: סטיבן קליין)

סינדי קרופורד. לבחורה יש בת טינאייג'רית (צילום: סטיבן קליין)

סינדי קרופורד. לבחורה יש בת טינאייג'רית (צילום: סטיבן קליין)

"לאופנה יש כוח לשנות מציאות" רוסטאן עם קמפבל (צילום: אינסטגרם balmain)

"לאופנה יש כוח לשנות מציאות" רוסטאן עם קמפבל (צילום: אינסטגרם balmain)

וככה נראה הקמפיין הקודם של בלמיין. צעירות למכביר (צילום: בלמיין)

וככה נראה הקמפיין הקודם של בלמיין. צעירות למכביר (צילום: בלמיין)

סוזן סרנדון ללוריאל. מוכיחה שאפשר לקבל קמפיין בגיל 69 (צילום: לוריאל)

סוזן סרנדון ללוריאל. מוכיחה שאפשר לקבל קמפיין בגיל 69 (צילום: לוריאל)

השאירו תגובה