נו שוין: הציציות הולכות לככב ב-2016

טרנד חדש ומפתיע עומד לסחוף את עולם האופנה בסערה. מדובר בפרנזים שהיו פה כבר כמה עונות רק שהפעם הם התארכו וקיבלו טוויסט של תנועה ובעיקר זיקה ליהדות. מארק ג'ייקובס, מייקל קורס, בלנסיאגה ורבים אחרים כבר אימצו את הטרנד על המסלול שלהם. מעניין כמה זמן ייקח עד שנראה את זה ברשתות ליד הבית?

מאת  | ‏ 23 דצמבר 2015
מצד לצד. על המסלול של אלכסנדר וונג

מצד לצד. על המסלול של אלכסנדר וונג

2016 מתדפקת על הפתח ואיתה הטרנדים החמים ביותר. לאחד מהם כבר נחשפנו כמה פעמים השנה, ויש אומרים שהוא עומד לסחוף את עולם האופנה בסערה. טרנד הפרנזים החדש לוקח את הפרנזים המוכרים משנות השבעים ונותן להם טוויסט, מה שיוצר מגה-פרנזים מתנופפים שמזכירים פרנזים עם זיקה ליהדות או במילים אחרות – ציציות. בתקופה האחרונה הציציות מקשטות  כל ג׳קט, אוברול, מכנסיים או חצאית שיודעים מה טוב להם.

הפרנזים של השנה הם למעשה, כך טוענים בעיתוני האופנה, הפרנזים של השנה שעברה שעלו כיתה. ב-2015 הציגו מעצבים רבים בשבועות האופנה פרנזים קצרים וקטנים, צבעוניים ופומפוניים כאלה, שמרפררים לתרבויות הבלקן ויוצרים אפקט תנועתי שמח וחגיגי. השנה, הפרנזים התארכו והפכו למינימליסטיים ודרמטיים בהרבה, כשלפעמים מדובר פשוט בפיסת בד רחבה אחת המשתרכת מאחור.

הפאשניסטיות כבר מגיעות עם זה לתצוגות האופנה (צילום: מתוך הבלוג)

הפאשניסטיות כבר מגיעות עם זה לתצוגות האופנה (צילום: מתוך הבלוג)

נראה שאיפה שאפשר לתקוע פיסת בד צרה ומתנפנפת, שם היא תופיע בזמן הקרוב, וכדאי להתחיל לצעוד עם מודעות סביבתית מסוימת ולהיזהר כשנכנסים למעליות או עולים על מדרגות נעות. בין המעצבים שכבר הציגו בדיוק איך מיישמים את הטרנד אפשר למצוא את דרק לאם, שיצר מעיל פרנזים שכזה, ראג אנד בון, שהציגו מכנסי עור עם זנבות דרמטיים, אלכסנדר וואנג שיצר סוודר ציציות אוברסייז, ומארק ג׳ייקובס שהציג מכנסיים שסועים עם פסי בד מתנפנפים. בנוסף ראינו אלמנטים דומים גם בתצוגות של בלנסיאגה, מייקל קורס, ג׳יל סנדר, סלבטורה פרגאמו ועוד.

מתצוגת התכלית הזו ברור לגמרי שניתן לעבוד עם הטרנד הזה בשלל בדים ומרקמים שונים. הפאשניסטות המוכרות כמו עורכת האופנה של ווג בריטניה, שרה האריס, והסטייליסטית אניה זיורובה כבר מזמן בקטע. תוך כמה מזמן אתם מהמרים שנראה את זה בכל רשת אפשרית?

בלבן אצל מייקל קורס

בלבן אצל מייקל קורס

על המסלול של דרק לם

על המסלול של דרק לם

 

ממש זנב סטייל (צילום: מתוך הבלוג)

ממש זנב סטייל (צילום: מתוך הבלוג)

מתוך המסלול של ראג אנד בו

מתוך המסלול של ראג אנד בו

בגד שכולו תנועה (צילום: מתוך הבלוג)

בגד שכולו תנועה (צילום: מתוך הבלוג)

גם מארק ג'ייקובס לא מוותר על התענוג

גם מארק ג'ייקובס לא מוותר על התענוג

השאירו תגובה

 

  • זה יעשה כאן את הסיבוב הרגיל – כתבה של הרמת גבה/תמיהה על איך הטרנד הזה נראה מוזר ולא לביש, אחר כך כמה כוכבניות ילבשו את זה ואתן תחמיאו להן על התעוזה, אחר כך זה יעבור לבלוגריות המתלהבות ולרשתות העממיות, זה יופיע במדור המלצות לקניות שלכן או במדור מסוג "איך משלבים את הטרנד בלי להוציא אלפי קשלים" ואחר כך יופיע במדור סיכום השנה בתור הטרנד המאוס ביותר.
    הנה – חסכתי לכן.

    מאת: איפי |‏ 24 בדצמבר 2015 | 14:48